POMOCY PROSZE O POMOC

Serwisy, mechanicy oraz akcesoria godne polecenia... Czyli wasze złe lub dobre doświadczenia...
ODPOWIEDZ
piotrek12347
Posty: 4
Rejestracja: wt 17 lut, 2009
Lokalizacja: RYKI

POMOCY PROSZE O POMOC

Post autor: piotrek12347 » pn 30 mar, 2009

Drodzy Koledzy mam pewien problem. Zacznę od początku zakupiłem quada w nie autoryzowanym serwisie yamaha czyli w Quady Śrem właścicielem firmy jest Pan Tomasz Kasprzak. Po zakupie quada i użytkowaniu go przez 3 miesiące rozleciał się silnik urwała się korba i wyszła sobie bokiem. Pan Tomasz stwierdził ze jest to zmęczenie materiału i nie uzna gwarancji dobra pogodziłem się z tym zaproponował remont zapłaciłem za remont 6 tys zł po odebraniu quada wyjeździłem 2 baki paliwa zmieniłem olej i po kolejnych 2 bakach znów urwała się korba oczywiście zadzwoniłem do pana Tomasza i ON stwierdza ze było za mało oleju w silniku. PO prostu chce się wykręcić od naprawy w własnym zakresie. POMOCY czekam na jakieś sugestie z waszej strony. Podam tel do mnie 512-612-768 Z góry dziękuje za odzew w tej sprawie.
Ostatnio zmieniony pt 15 sty, 2010 przez piotrek12347, łącznie zmieniany 1 raz.

Szymex
Posty: 20
Rejestracja: sob 09 sty, 2010
Lokalizacja: Jabłonka
Kontakt:

PORADA

Post autor: Szymex » pt 15 sty, 2010

Kolego to co napisałeś że się chce wykręcić to sięnie dziwie mi jak się zepsuł (wydmuchało mi uszczelke pod głowicą) to mi powiedzieli że to jest moja wina ale zawiozłem do innego serwisu i mi bez gadania zrobili nawet to o co nie prosiłem

Spurbuj kolego w innym serwisie!

POZDRAWIAM!!!

Awatar użytkownika
tede74
Administrator
Posty: 1033
Rejestracja: sob 19 maja, 2007
Quad:: Scrambler XP 1000 S
Imię: Tomek
Lokalizacja: Stargard
Kontakt:

Post autor: tede74 » pt 15 sty, 2010

Szymex czytaj ze zrozumieniem, przecież pisze, że w nie autoryzowanym serwisie. Piotrku najpierw zażądaj pisemnej odpowiedzi na reklamację, a później do rzecznika praw konsumenta. Za pierwszą naprawę również powinieneś się domagać zwrotu pieniędzy. "Zmęczenie materiału" jest wadą produktu i powinna być usunięte bezpłatnie przez gwaranta.
Strona Rzecznika Praw Konsumenta http://www.uokik.gov.pl/pl/ochrona_kons ... rzecznicy/
Ps. Ktoś odkopał "trupa z szafy" ,a ja się wkręciłem. A swoją drogą ciekawe jak się sprawa zakończyła.
:I love POLARIS:

MACIEJ MXU
Posty: 15
Rejestracja: ndz 06 wrz, 2009
Lokalizacja: LUBELSKIE

Post autor: MACIEJ MXU » pt 15 sty, 2010

Zacznę nie ładnie ale jak to mówią "na gębę są kluchy" pierwsza sprawa to reklamacja powinna zostać złożona w formie pisemnej, nalezy papier dostarczyć i prosić o potwierdzenie wpłynięcia lub też wysłać listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem.
Zakładam, że pojazd został zakupiony na osobę prywatną nie firmę, gdyż w obu przypadkach sa inne przepisy. W przypadku firmy w grę wchodzą przepisy wynikajace z Kodeksu Cywilnego - rękojmia lub gwarancja o ile dokument gwarancyjny został wystawiony. W drugim przypadku całość przepisów wynika z ustawy o ochronie konsumentów i w tym wypadku powołujesz sie na niezgodnośc towaru z umową lub gwarancję o ile otrzymałeś dokument gwarancyjny. Generalnie dla osób nie mających dotychczas doświadczenia z tymi sprawami, które są dosyć proste, polecam kontakt z Miejskim Rzecznikiem Konsumentów, który wystąpi w naszym imieniu i zobliguje porzedsiębiorcę do złożenia wyjaśnień pod sankcja kary finansowej. Chodzi o całkiem duże pieniądze więc warto zrobic to "profesjonalnie". To tak całkiem skrótowo, żeby nie przepisywać rzeczy, które bez problemu można wyszukac w necie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Godne lub niegodne polecenia”