Pogaduchy o CF Off-Top

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami CF Moto
Awatar użytkownika
DKfan
Posty: 1979
Rejestracja: wt 21 sty, 2014
Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
Imię: Jacek

Re: Pogaduchy o CF Off-Top

Post autor: DKfan » ndz 06 lis, 2016

Z resztą Polaris jednak jakościowo poziom niżej od Can-ama
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad

robertmuszka
Posty: 946
Rejestracja: pt 05 lis, 2010
Quad:: g700 2014 plus zólte xxc 800 2015
Imię: Robert
Lokalizacja: Sompolno koło Konin

Re: Pogaduchy o CF Off-Top

Post autor: robertmuszka » ndz 06 lis, 2016

Łukasz, ale skrabblerek był w Rasiji , i nawet miał cos zapięte i sienie zepsół.
Pozatym jest ktos na forum, kto sprzedaje i serwisuje te quady, więc to tandeta nie jest, skoro serwuje je swym zimowym pochodzeniem.

Awatar użytkownika
Zmora1966
Quadowa Grupa Południe
Posty: 2467
Rejestracja: pt 30 sie, 2013
Quad:: CanAm 800XT - była CFka X8, Keeway 300 GTX, Honda
Imię: Sławek
Lokalizacja: Czernichów k. Krakowa
Kontakt:

Re: Pogaduchy o CF Off-Top

Post autor: Zmora1966 » ndz 06 lis, 2016

DKfan pisze:Wiem ale w ofercie nie ma juz 650 XTP przynajmniej na stronie BRP, więc zaciągnąłem dane z 850.
Generalnie różnica w wadze jest niewielka, oba silniki różnią się jedynie cylindrami i tłokami
moze nie wielka...329 kg - 650 XTP
Zmora
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl

:I love QUADOWA GRUPA POŁUDNIE:

Awatar użytkownika
DKfan
Posty: 1979
Rejestracja: wt 21 sty, 2014
Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
Imię: Jacek

Re: Pogaduchy o CF Off-Top

Post autor: DKfan » ndz 06 lis, 2016

To jest błąd w danych na stronie producenta, jakiś czas temu mnie oswieciło gdy znajomy kupował najprostszego Outlandera bez wspomagania którego porownywalismy do wersji XT, nagle się okazało że ważą tyle samo a przecież na XT mamy dodatkowo wyciągarka (ok9kg), wspomaganie (ok 4kg), 2 bumpery (powiedzmy łącznie 15) osłony na kierownicy, inne opony i felgi i pewnie o czymś zapomniałem. Więc na oko 30kg+
Różnice pomiędzy poszczególnymi silnikami ładnie widać między 850 a 1000 gdzie różnica to tłoki, cylindry, wał i mamy +7kg.
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad

Awatar użytkownika
mesel
V-ce Admin
Posty: 1179
Rejestracja: sob 17 lut, 2007
Quad:: Kymco MXU 500, SYM 200 TRUCK RUNNER, Piaggio X Evo 209
Imię: Marcin
Lokalizacja: Warszawa - Wawer
Kontakt:

Re: Pogaduchy o CF Off-Top

Post autor: mesel » ndz 06 lis, 2016

Zagadka z cyklu: znajdź X8 ;)

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=5Zk4j1gLwwM[/youtube]

Awatar użytkownika
Cj_cezar
Posty: 311
Rejestracja: pt 09 sty, 2015
Quad:: CF Moto 550, Outlander 800
Imię: Cezary

Re: Pogaduchy o CF Off-Top

Post autor: Cj_cezar » ndz 06 lis, 2016

Dla mnie waga,czy inne zalety poprawiające osiągi są dla mało ważne. Liczy się aspekt praktycznego zastosowania quada. Ja nie jeżdżę ekstremalnie dlatego też wybieram wygodę i bezawaryjność.

Wysłane z mojego Lenovo TAB 2 A10-70F przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Posty: 4252
Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: Pogaduchy o CF Off-Top

Post autor: oolsztyniak » pn 07 lis, 2016

Mi osobiście waga nie przeszkadza co wspominałem kilkukrotnie.
Do moich przebiegów może ważyć i pół tony :)
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.

Awatar użytkownika
mesel
V-ce Admin
Posty: 1179
Rejestracja: sob 17 lut, 2007
Quad:: Kymco MXU 500, SYM 200 TRUCK RUNNER, Piaggio X Evo 209
Imię: Marcin
Lokalizacja: Warszawa - Wawer
Kontakt:

Re: Pogaduchy o CF Off-Top

Post autor: mesel » pn 07 lis, 2016

Kupuj Suzuki Jimny ;).
Jeździ niemalże jak quad, tanio zrobisz lift i opony. Miejsca na bagaże full ;)

Robsson
Posty: 935
Rejestracja: pn 25 sie, 2014
Quad:: canam

Re: Pogaduchy o CF Off-Top

Post autor: Robsson » pn 07 lis, 2016

I właśnie przez pryzmat potrzeb i użytkowania trzeba na sprzęty patrzeć.
Wtedy takie CF okazuje się fajnym quadem (skoro w tym temacie jesteśmy).
Ja jestem na przeciwległym biegunie.
Lekkość, zwrotność-"krótkość" i promień, stabilność "boczna"-szerokość, EPS, delikatna reakcja na gaz (bez szarpania), dobry hamulec roboczy i postojowy....to podstawa żeby się dobrze bawić.
Ostatnio zamieniłem się z kolegą na outa maxa 800 (takiego jak Twój Czarku) bez wspomagania na wypadzie i wiem, że to sprzęt nie dla mnie. Chyba, że pójdę w turystykę. Wtedy bym się zamienił bez wahania.
Sprzętów tyle, że każdy wg potrzeb i gustów coś dla siebie znajdzie.
Tylko trzeba wiedzieć co się chce i nie ma wtedy narzekania (no jest go przynajmniej mało ;) )
V2.....sound of madness :twisted:

Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Posty: 4252
Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: Pogaduchy o CF Off-Top

Post autor: oolsztyniak » pn 07 lis, 2016

mesel pisze:Kupuj Suzuki Jimny ;).
Jeździ niemalże jak quad, tanio zrobisz lift i opony. Miejsca na bagaże full ;)
Miałem Samuraja ;)

W terenówki brnąć już nie będę i nie chcę.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.

ODPOWIEDZ

Wróć do „CF Moto”