Pogaduchy o CF Off-Top

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami CF Moto
Awatar użytkownika
Supriseme
Posty: 405
Rejestracja: ndz 10 sie, 2014
Quad:: X8, Scrambler 1000xp
Imię: Szymon
Lokalizacja: Lipiany

Re: Pogaduchy o CF Off-Top

Post autor: Supriseme » czw 13 paź, 2016

X8 jest awaryjne w delikatnie większym stopniu niż reszta, problemem nie jest może wymiana części tylko ich koszt. Podobne części w Can amie kosztują 2 - 3 razy mniej niż do CF, czy to wina CF Moto? Nie to wina naszego dystrybutora. Często oglądam wspomniane wyżej przez olsztyniaka filmiki, to co się wyprawia na X8 w Rosji wymusza na milion procent awaryjność 10 krotnie większą niżeli u nas. Pakują zatem w maszyny tone nowych części! myślicie, ze ich bardziej na to stać ?

Musze jednak stanąć w obronie DKfan`a, większość z jego opinii raczej jest raczej poparta faktami, jednakże Jacek musisz troche wyluzować, w 99% twoich wypowiedzi kończy się narzekaniem na markę.

Co do Second Hand`ow, łatwość manipulacji przy przebiegu, "kruchość" przy zalaniu czy inne czynniki wpływają na dużo większe prawdopodobieństwo kupna "g****". Niestety nieuczciwi są wśród nas czy tego chcemy czy nie.

Jednakże marka słucha klientów i robi postępy, złośnicy i zazdrośnicy będą zawsze krytykować.

Wojtekski
Posty: 642
Rejestracja: pt 06 wrz, 2013
Quad:: renegade 570 xxc , był cf x8 ,cf 500 , lucky star 400shineray 250-9c
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Suwałki

Re: Pogaduchy o CF Off-Top

Post autor: Wojtekski » czw 13 paź, 2016

Dkfan chyba trochę przesadzasz ludzie x8 też startują w rajdach pucharach przeprawowych itp i znasz kilka przypadków a ile x8 jest w Polsce ? Prawda jest że jak popatrzysz u ruskich jak x8 katują to naprawdę nieźle, u mnie tez wymieniałem zaworek ciśnienia dwa razy i kostka od pompy paliwa nie łączyła a tak jeździ i nic się nie dzieje.Do listy musisz dodać podlaskie hehe .Kolega ma tez i dwa rajdy zaliczył w pucharze i jeszcze jeździ ;) .I jak powiedziałem nie faworyzuje marki bo nie o to chodzi , myślę że na awaryjność duży ma wpływ ma jazda.Popatrz na to co filmik to topienie i co wyjazd zmienia sondy ? https://www.youtube.com/watch?v=av1JwUI7JFI albo ma sposób albo u nich nie siadają ? tego nie wiem a o wałach to nigdy nie słyszałem zaś że silniki się zacierały to tak niestety.
A i żeby nie było różowo to ten kolega który gryzlaka przeklinał to most przód tez poszedł w rozsypkę tylko on kupił używanego żeby nie było ale on ma dar do jazdy i u niego to oj nasze razem pewnie by poszły i szybko żywota dokonały hehe nie ważne czy misiek czy cf czy zółtek .
Jak to Robsson napisał akcja przed premierą :D .
Ostatnio zmieniony czw 13 paź, 2016 przez Wojtekski, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
DKfan
Posty: 1979
Rejestracja: wt 21 sty, 2014
Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
Imię: Jacek

Re: Pogaduchy o CF Off-Top

Post autor: DKfan » czw 13 paź, 2016

Second hand ma to do siebie ze im bardziej skomplikowany sprzęt tym łatwiej kupić śmietnik. W tym przypadku właśnie najbardziej dotyka to x8, can-ama, Polarisa.

Aha i proszę zauważ że ja nie narzekam na markę tylko na konkretny model. Jestem raczej obiektywny bo nie jestem wielbicielem jednej konkretnej marki, w Can_amie narzekam zawsze na generację g2 ponieważ mnie to krok do tyłu jakościowy i koncepcyjny chociaż poprawiono bolączki generacji G1 przy czym pojawiły się nowe charakterystyczne dla tej generacji. Grizzly też nie uważam za ideał choć jest go blisko. Podobnie w X8 można wyeliminować wszystkie wady jakościowe i koncepcyjne tylko to droga zabawa chociaż zakładając że dany element i tak padnie chyba taniej by wyszło zamontować markowe odpowiedniki a części że swojego X8 sprzedać.

Wojtekski jeżeli chodzi o rajdy to to już było, po jednym sezonie wszystkich którzy startowali na nich dotknęła ta sama epidemia sprzedaży. Nie oszukujmy się, to ostatnie do czego X8 się nadaje. Natomiast w kwestii Rosjan to nie wiem na ile władasz językiem rosyjskim ale jak poczytasz na ich forach jak są przygotowane te quady do jazdy w tych warunkach to możesz wrócić do powyższego akapitu. Stosy kasy na modyfikacje i wymianę elementów na handmade albo markowe komponenty zastepujace fabryczne badziewie
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad

robertmuszka
Posty: 946
Rejestracja: pt 05 lis, 2010
Quad:: g700 2014 plus zólte xxc 800 2015
Imię: Robert
Lokalizacja: Sompolno koło Konin

Re: Pogaduchy o CF Off-Top

Post autor: robertmuszka » czw 13 paź, 2016

Heheheh Jacek , nie masz g2 wiec narzekasz........
G550 kiedys pisałęs że jest niewarte kupna, a po kupnie spodobało sie.

Wojtekski
Posty: 642
Rejestracja: pt 06 wrz, 2013
Quad:: renegade 570 xxc , był cf x8 ,cf 500 , lucky star 400shineray 250-9c
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Suwałki

Re: Pogaduchy o CF Off-Top

Post autor: Wojtekski » czw 13 paź, 2016

Tak ale też pamiętaj że x8 jest długie co w rajdach utrudnia manewrowanie i jakoś nie wierzę że tak u ruskich czy w innych krajach każdy przygotowuje do topienia i wywala fabrykę ? fakt pełno przenosi chłodnicę i to widać kominy a co dalej ? Ale jak chcesz topić renie to też musisz wyciągać kominy wiadomo ;)
Koleżka ma renie nówkę kupił z drugim niecałe 2000 tyś km krzyżaki do wymiany rozsypane a u drugiego 4500 tyś na liczniku i całe ? czemu ? Ja podejrzewam technikę jazdy a nie materiał ale kto wie.

robertmuszka
Posty: 946
Rejestracja: pt 05 lis, 2010
Quad:: g700 2014 plus zólte xxc 800 2015
Imię: Robert
Lokalizacja: Sompolno koło Konin

Re: Pogaduchy o CF Off-Top

Post autor: robertmuszka » czw 13 paź, 2016

Wojtekski dobrze gadasz, dlatego misiek jest najlepszy, bo wsiadasz i walisz w wode nawet głębszą niż quad wysoki i to na całkowitym oryginale, czyli fabryka przygotowała sprzeta do jazdy.

Wojtekski
Posty: 642
Rejestracja: pt 06 wrz, 2013
Quad:: renegade 570 xxc , był cf x8 ,cf 500 , lucky star 400shineray 250-9c
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Suwałki

Re: Pogaduchy o CF Off-Top

Post autor: Wojtekski » czw 13 paź, 2016

Tu mogę ci przyznać racje gdyż z tego co pamiętam misiek wlot powietrza ma wysoko ale cf potem też podniosło żeby nie było za różowo hehe.

robertmuszka
Posty: 946
Rejestracja: pt 05 lis, 2010
Quad:: g700 2014 plus zólte xxc 800 2015
Imię: Robert
Lokalizacja: Sompolno koło Konin

Re: Pogaduchy o CF Off-Top

Post autor: robertmuszka » czw 13 paź, 2016

Wojtek, ale misiek to nie tylko wlot powietrza, to naprawde wiele , wiele elementów w budowie quada, które były już w 2008 roku, zrobiłem kilka kilometrów na miskach i jedyne co ingerowałem to zawieszenie w 2012 modelu, zamieniłem sprężyny na utwardzone epi i felgi z ofsetem 4+3 plus oponki meyhemy 26, 2014 miał zmienione oponki na bighorch 26 szerokie bo 9 przód i 12 tył.

Awatar użytkownika
DKfan
Posty: 1979
Rejestracja: wt 21 sty, 2014
Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
Imię: Jacek

Re: Pogaduchy o CF Off-Top

Post autor: DKfan » czw 13 paź, 2016

W Can_amie g2 również wlot powietrza jest wysoko, nawet wyżej niż w miśku bo na wysokości mocowania kierownicy. W g1 jest w dramatycznym miejscu
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad

robertmuszka
Posty: 946
Rejestracja: pt 05 lis, 2010
Quad:: g700 2014 plus zólte xxc 800 2015
Imię: Robert
Lokalizacja: Sompolno koło Konin

Re: Pogaduchy o CF Off-Top

Post autor: robertmuszka » czw 13 paź, 2016

NO i Jacku wlot jest nie jak w miśku do przodu ale w tył, do tego to taka zaje***** rurka. którą bardzo łatwo pociągnąć dalej.

ODPOWIEDZ

Wróć do „CF Moto”