Supriseme pisze:
Nie ma takiego czegoś jak X8 w wersji krótkiej:)
Otóż to, Outlander L daj emożliwość wyboru pomiędzy krótką, a drugą wersją. Wiele osób jeżdzacych X8 jeżdzi 2 osobowym pojazdem chociaż nie musi ani nie chce.
Supriseme pisze:
Panie Jacku, niech Pan nam napisze ile to kilometrów zrobił Pan na X8 ?
Szanowny Panie Kolego, zrobiłem wiecej km X8 niż Pan Outlanderem L, co wiecej ja również jeżdziłem Renegade, Outlanderem XXC, Outlanderem G2 i G2L CF500, CF X8. Mogę te pojazdy porównywać ze sobą, nie wspominając o kilku innych które w tym porównaniu nie mają znaczenia.
W X8 dość regularnie grzebię i za niektóre rozwiązania projektant powinien dostać w mordę, na za dren do spuszczania wody.
Ikar pisze:Nie tyle pojemności co mocy a ta jest podobna jak nawet nie większa w przypadku outlandera L
Otóż to , każdy kto ma jakąś wiedzę o sportach motorowych wie że kluczem do zwyciestwa jest stosunek mocy do masy, ukłąd kierowniczy i zawieszenie.
Jak więc wyglądają fakty.
Krótki Outlander L 48KM 319kg wagi 6,645kg na 1KM
Długi Outlander L 48KM 336kg czyli 7Kg na 1KM
X8 397kg i 62 KM stosunek mocy do masy 6,4kg na 1KM
Jak widać krótki Out nieczym nie ustępuję X8 a długi minimalnie. Pozostaje jeszcze zawieszenie A arm które bije na głowę klasyczne rozwiązanie z X8, viscolock i różnica w jakości wykończenia.
Odpowiedzia jest określenie do czego ktoś potrzebuje quada i czy jest sens wydawać tyle samo na X8 co na Outlandera.Jaką przewagę ma X8 nad 570L oprócz możliwości pochwalenia się że jeździ się 800 (o mocy 650ki).