Pogaduchy o CF Off-Top
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
Nie mam FB
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
Ufff, to nie jestem sam.oolsztyniak pisze:Nie mam FB
V2.....sound of madness
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
Nie można mieć wszystkiego Łukasz, ale nie martw się i tak jesteś fajny.
Wkleję screena
Wkleję screena
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
Puki nie miałem działalności to i w internecie mnie nie było
Jacku jakieś szczegóły? Skąd? Czym? Kiedy?
Jacku jakieś szczegóły? Skąd? Czym? Kiedy?
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
Wczoraj, godziń dokładnych nie znam, został wywieziony białym Peugeotem Boxerem w kierunku Częstochowy od Katowic. Penwi za jakiś czas wypłynie na częściach, mam nadzieję że Mateusz będzie obserwował i ich nakryje bo pojazd ma masę znacznych, przerobionych elementów, nawet ECU i airbox są inne. Tak na prawdę gdyby złodziej chciał uniknąć nakrycia poprzez sprzedaż znacznych elementów to może go spokojnie porzucić na ulicy bo jest ich więcej niż 50% a on nie wie dokładnie o które chodzi.
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
Widziałem, że stał na otomoto - pewnie ktoś oglądał a później przyczaił się i zawinął?
Na zewnątrz gdzieś stał?
Skoro wiadomo jakim autem i kiedy to monitoring miejski nic nie zarejestrował?
Na zewnątrz gdzieś stał?
Skoro wiadomo jakim autem i kiedy to monitoring miejski nic nie zarejestrował?
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
- Zmora1966
- Quadowa Grupa Południe
- Posty: 2467
- Rejestracja: pt 30 sie, 2013
- Quad:: CanAm 800XT - była CFka X8, Keeway 300 GTX, Honda
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Czernichów k. Krakowa
- Kontakt:
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
No witajcie - chyba nadszedł czas żebym utworzył na forum post pod tytułem : Cała prawda o markowych sprzętach i Chińczykach
Mój markowy CanAm - przypominam fabrycznie nowy - wyje na przednim moście tak że szkoda gadać. Wygląda na to (oleje sprawdziłem) że most ma wadę. Podkreślę że Bomba jeszcze nie widziała ciężkiego terenu, ma 80 km przejechane i wyje jak skurw..... CFka takie rzegotanie mostów nie miała nawet po 3500 km.
Dziś jeszcze będę zrzucał olej i zobaczę jaki będzie efekt jak wymienia na Motula 75w140.... jak bez poprawy to trzeba będzie wypróbować gwarancję a czasu do wyjazdu na Ukrainę coraz mniej.
Mój markowy CanAm - przypominam fabrycznie nowy - wyje na przednim moście tak że szkoda gadać. Wygląda na to (oleje sprawdziłem) że most ma wadę. Podkreślę że Bomba jeszcze nie widziała ciężkiego terenu, ma 80 km przejechane i wyje jak skurw..... CFka takie rzegotanie mostów nie miała nawet po 3500 km.
Dziś jeszcze będę zrzucał olej i zobaczę jaki będzie efekt jak wymienia na Motula 75w140.... jak bez poprawy to trzeba będzie wypróbować gwarancję a czasu do wyjazdu na Ukrainę coraz mniej.
Zmora
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl
- Pingwin Legnica
- PingwinSquad
- Posty: 1891
- Rejestracja: pn 17 lis, 2008
- Quad:: osiołek :)
- Imię: Daniel
- Lokalizacja: Legnica dolnośląskie
- Kontakt:
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
Sławku wszystko się potrafi zepsuć.
Dziwne dla mnie jest tylko to, że jak zrobi to ceefa to jest raban a jak can-am to "nic się nie stało". Oczywiście pomijając tak obiektywne osoby ja Ty
Działaj z can-amem i otworz nowy temat - chętnie poczytam
Dziwne dla mnie jest tylko to, że jak zrobi to ceefa to jest raban a jak can-am to "nic się nie stało". Oczywiście pomijając tak obiektywne osoby ja Ty
Działaj z can-amem i otworz nowy temat - chętnie poczytam
www.pingwinsquad.pl
www.pingwin.com.pl
Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś
w trakcie szukania nowego kierunku...
www.pingwin.com.pl
Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś
w trakcie szukania nowego kierunku...
- Zmora1966
- Quadowa Grupa Południe
- Posty: 2467
- Rejestracja: pt 30 sie, 2013
- Quad:: CanAm 800XT - była CFka X8, Keeway 300 GTX, Honda
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Czernichów k. Krakowa
- Kontakt:
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
Dlatego napiszę, gdyż to jest tylko potwierdzenie Twoich słów... WSZYSTKO MOŻE SIĘ ZEPSUĆ.
Zawsze podkreślałem że CFka była ok i jak widać nie tylko ona się psuje.
Żeby nie było, most mnie zniesmaczył ale nie odbiera moich zachwytów jeśli chodzi o inne parametry Bomby - choć mało jeszcze je poznałem, bo oszczędzam do pierwszego przeglądu na 300 km.
Choć akurat w tym przypadku raczej mowa o wadzie fabrycznej, no bo jeszcze nie za bardzo ma prawo się zepsuć. Nie dodałem że mowa o przednim moście który był zapięty może z dwa razy i to na chwilkę.
Zawsze podkreślałem że CFka była ok i jak widać nie tylko ona się psuje.
Żeby nie było, most mnie zniesmaczył ale nie odbiera moich zachwytów jeśli chodzi o inne parametry Bomby - choć mało jeszcze je poznałem, bo oszczędzam do pierwszego przeglądu na 300 km.
Choć akurat w tym przypadku raczej mowa o wadzie fabrycznej, no bo jeszcze nie za bardzo ma prawo się zepsuć. Nie dodałem że mowa o przednim moście który był zapięty może z dwa razy i to na chwilkę.
Zmora
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
Sławek, oczywiście że to mit że tylko pewne marki się psują a inne nie, oczywiście są róznice w ilości i kosztowności tych awarii. Obserwując przez ostatnie 2 lata oba fora mogę powiedzieć że wg mnie wygląda to tak pod względem awaryjności.
Kolejno miejscami wg. informacji na forum o ilości, różnorodności i częstotliwości awarii.
Biorę pod uwagę tylko quady tzw markowe. To oczywiście subiektywne oceny nie poparte statystykami i analizą komputerową ale wykonana na podstawie najczęściej pojawiajacych się wpisów, dotyczy nie całej marki ale wybranych, najczęściej pojawiających się na forach modeli.
Miejsce 1
Polaris głownie model XP850 i Scrambler, błyskawicznie wybijajace sie tuleje zawieszeni a w dodatku drogie, awarie elektroniki, pękajace cyngle gazu, pękające piasty, wycieranie się wieloklinów
CF gdzyby nie starsze egzemplarze X8 to dzieki CF500 zajęłoby lepsze miejsce. Doniesienia na temat CFForce 550 też jej nie pomogły.
Miejsce 2
Can-am awarie elektroniki związane z jej delikatnością, początkowe wady fabryczne silnika 800, niewystarczające zabezpieczenie skrzyni przed wodą, delikatne ramy i wiele innych drobiazgów które powodują że mało dbały uzytkownik nie ma problemów z zepsuciem quada.
Kymco Głownie problemy z szybko wybijającymi się tulejami wahaczy, siłownik dołączania przedniego napędu, mało odporna na wodę elektryka.
Miejsce3
Yamaha, jak widac po tematach na forach duża ilość drobnych usterek i pogarszająca sie sukcesywnie wraz z rocznikami jakość, czesto powtarzajace się problemy to rama, przeguby/półośki, wczesne wspomaganie, łożysko jednokierunkowe, przedni most, blokada dyferencjalu, załączanie.
Kawasaki ze znanych problemów to łozyska igiełkowe w tahaczach które nalezy wiemienić na tuleje, akutator, w starszych egzemplarzach zdrzaja się problemy z pompą. Reszta raczej bezawaryjna.
Miejsce 4
Suzuki w starszych egzemplażach, głownie 700ki problemy z pompą paliwa (w 750 te problemy występują sporadycznie), źle pomyślana fajka świecy która szybko przepuszcza wodę, kiepska masa którą z czasem należy poprawić.
Honda trudno wychwycić jakąś notorycznie pojawiającą się usterkę, najczęściej pojawiający się temat dotyczy skrzyni, często też bywaja problemy z tylnym hamulcem
Kolejno miejscami wg. informacji na forum o ilości, różnorodności i częstotliwości awarii.
Biorę pod uwagę tylko quady tzw markowe. To oczywiście subiektywne oceny nie poparte statystykami i analizą komputerową ale wykonana na podstawie najczęściej pojawiajacych się wpisów, dotyczy nie całej marki ale wybranych, najczęściej pojawiających się na forach modeli.
Miejsce 1
Polaris głownie model XP850 i Scrambler, błyskawicznie wybijajace sie tuleje zawieszeni a w dodatku drogie, awarie elektroniki, pękajace cyngle gazu, pękające piasty, wycieranie się wieloklinów
CF gdzyby nie starsze egzemplarze X8 to dzieki CF500 zajęłoby lepsze miejsce. Doniesienia na temat CFForce 550 też jej nie pomogły.
Miejsce 2
Can-am awarie elektroniki związane z jej delikatnością, początkowe wady fabryczne silnika 800, niewystarczające zabezpieczenie skrzyni przed wodą, delikatne ramy i wiele innych drobiazgów które powodują że mało dbały uzytkownik nie ma problemów z zepsuciem quada.
Kymco Głownie problemy z szybko wybijającymi się tulejami wahaczy, siłownik dołączania przedniego napędu, mało odporna na wodę elektryka.
Miejsce3
Yamaha, jak widac po tematach na forach duża ilość drobnych usterek i pogarszająca sie sukcesywnie wraz z rocznikami jakość, czesto powtarzajace się problemy to rama, przeguby/półośki, wczesne wspomaganie, łożysko jednokierunkowe, przedni most, blokada dyferencjalu, załączanie.
Kawasaki ze znanych problemów to łozyska igiełkowe w tahaczach które nalezy wiemienić na tuleje, akutator, w starszych egzemplarzach zdrzaja się problemy z pompą. Reszta raczej bezawaryjna.
Miejsce 4
Suzuki w starszych egzemplażach, głownie 700ki problemy z pompą paliwa (w 750 te problemy występują sporadycznie), źle pomyślana fajka świecy która szybko przepuszcza wodę, kiepska masa którą z czasem należy poprawić.
Honda trudno wychwycić jakąś notorycznie pojawiającą się usterkę, najczęściej pojawiający się temat dotyczy skrzyni, często też bywaja problemy z tylnym hamulcem
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad