Padł rozrusznik od ATV

Wszelkie sprawy związane z eksploatacją, serwisowaniem, silnikiem, elektryką, skrzyniami biegów, przeniesieniem napędu, zawieszeniem, oponami, tuningiem oraz wszelkimi poradami technicznymi...
Zaku
Kontakt:

Padł rozrusznik od ATV

Post autor: Zaku » sob 26 lip, 2008

Witam, hehe wreszcie kupiłem swojego quada (chinol ) ale nie było mnie stać na lepszego. Niestety budżet nie pozwalał. Hehe słaby silnik bo 110 :) ale jezdziłem dzisiaj troche. Ale nie chciałem o tym, mianowicie mam 2 problemy których nie potrafie rozwiązać. Nie znam się na tym. A więc:

1. Co wleje paliwo to ono się wylewa, nie jest dziurawy bak czy coś wtym stylu, leje się jak fix. Dzisiaj 5 litrów sie wylało odrazu po zalaniu, bo quad stał chwilke bo nie chciało mi sie jezdzic. Prosze pomocy :? co trzeba zrobić??

2. Sprawa to chyba coś z rozrusznikiem bo jak tylko doprowadze prąd to on automatycznie startuje :/ i nie da się go zatrzymać ani kluczykiem ani restarterem (guzik który odcina coś tam i nie da się zapalić) nie wiem jak to naprawić błagam o pomoc.

Awatar użytkownika
WoDzUu
Kontakt:

Post autor: WoDzUu » sob 26 lip, 2008

Jak to z Chinolami jest, nawet paliwo żłopią a jeździec nie dadzą.

Awatar użytkownika
mesel
V-ce Admin
Quad:: Kymco MXU 500, SYM 200 TRUCK RUNNER, Piaggio X Evo 209
Imię: Marcin
Kontakt:

Post autor: mesel » sob 26 lip, 2008

Strasznie chaotycznie to opisałeś.

Paliwo się leje -> ok ale musisz zobaczyć skąd , podejrzewam gaźnik

Rozrusznik kręci na stałe -> albo uszkodzony przycisk do uruchamiania albo zwarcie w rozruszniku

Awatar użytkownika
WoDzUu
Kontakt:

a jak z tym rozrusznikiem to może ci Bendix nie odbija !

Zaku
Kontakt: