Outlander 500 L Jazdy i użytkowanie

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Bombardier / Can-am
Awatar użytkownika
marioIII
Posty: 692
Rejestracja: wt 20 sty, 2015
Quad:: siwy OUT 500L był: Sportsman 800 EFI i Rancher TRX 350 FE
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Katowice

Re: Outlander 500 L Jazdy i użytkowanie

Post autor: marioIII » czw 24 lis, 2016

teraz mam założony carllisle ultimax UA446
Jeśli ktoś chciałby pośmigać w zielonogórskim lub na Śląsku
https://www.facebook.com/marioIIIPL
https://www.youtube.com/playlist?list=PL5lFyuP3ZljO-U2x85z_Bt4eB7q_xu3hG

Awatar użytkownika
DKfan
Posty: 1979
Rejestracja: wt 21 sty, 2014
Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
Imię: Jacek

Re: Outlander 500 L Jazdy i użytkowanie

Post autor: DKfan » czw 24 lis, 2016

Mój stary miał dokładnie takie pęknięcia jak twój. U siebie założyłem oryginał ale też u mnie więcej mocy i bardzo agresywne sprzęgło. Za to w Polarisie użytkuje bezproblemowo Dayco XTX. Z kolei kolega od nas z teamu założył Gatesa i rozpadł się po 800km.
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad

Awatar użytkownika
marioIII
Posty: 692
Rejestracja: wt 20 sty, 2015
Quad:: siwy OUT 500L był: Sportsman 800 EFI i Rancher TRX 350 FE
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Katowice

Re: Outlander 500 L Jazdy i użytkowanie

Post autor: marioIII » czw 24 lis, 2016

A po jakich km, mój chyba po 1500 :-)
Jeśli ktoś chciałby pośmigać w zielonogórskim lub na Śląsku
https://www.facebook.com/marioIIIPL
https://www.youtube.com/playlist?list=PL5lFyuP3ZljO-U2x85z_Bt4eB7q_xu3hG

Awatar użytkownika
DKfan
Posty: 1979
Rejestracja: wt 21 sty, 2014
Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
Imię: Jacek

Re: Outlander 500 L Jazdy i użytkowanie

Post autor: DKfan » czw 24 lis, 2016

Mój tak wyglądał od kiedy pamiętam, może miał 1200 przebiegu i do dzisiaj wygląda tak samo
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad

Awatar użytkownika
marioIII
Posty: 692
Rejestracja: wt 20 sty, 2015
Quad:: siwy OUT 500L był: Sportsman 800 EFI i Rancher TRX 350 FE
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Katowice

Re: Outlander 500 L Jazdy i użytkowanie

Post autor: marioIII » czw 24 lis, 2016

czyli mam b solidny zapas :mrgreen:
Jeśli ktoś chciałby pośmigać w zielonogórskim lub na Śląsku
https://www.facebook.com/marioIIIPL
https://www.youtube.com/playlist?list=PL5lFyuP3ZljO-U2x85z_Bt4eB7q_xu3hG

Awatar użytkownika
Ikar
Posty: 2449
Rejestracja: śr 10 paź, 2012
Quad:: Honda xxc
Imię: Artur

Re: Outlander 500 L Jazdy i użytkowanie

Post autor: Ikar » czw 24 lis, 2016

W Xtp 1000 kolegi przerabiamy 3 pasek. Oryginał rozpadł sie po 300km efekt przypalenia. Wzmocniony oryginał przejechał 3800 km - 3 razy delikatnie przypalony, zmieniliśmy go przed rajdem zeby nie było niespodzianek. Tak samo popękany jak Wasze, pewnie by wytrzymal jeszcze ale szkoda czas tracić na odcinku.
Ozo Drapers Squad

Awatar użytkownika
marioIII
Posty: 692
Rejestracja: wt 20 sty, 2015
Quad:: siwy OUT 500L był: Sportsman 800 EFI i Rancher TRX 350 FE
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Katowice

Re: Outlander 500 L Jazdy i użytkowanie

Post autor: marioIII » pt 25 lis, 2016

No właśnie mój też kilka razy puścił dymek w pierwszych miesiącach gdy w błocie walczyłem niepotrzebnie na H przez chwilę, carlisle miałem też w sportsmanie 800 i sprawdził się a ori polarisa strzelił i rozsypał się w kawałki wcześniej po ok 2000 km (ale musiał dostać wody a że był lekki minus..). Mam możliwość zakupu okazyjnie paska wzmocnionego ori więc się mocno zastanowię.
Jeśli ktoś chciałby pośmigać w zielonogórskim lub na Śląsku
https://www.facebook.com/marioIIIPL
https://www.youtube.com/playlist?list=PL5lFyuP3ZljO-U2x85z_Bt4eB7q_xu3hG

Awatar użytkownika
Ikar
Posty: 2449
Rejestracja: śr 10 paź, 2012
Quad:: Honda xxc
Imię: Artur

Re: Outlander 500 L Jazdy i użytkowanie

Post autor: Ikar » pt 25 lis, 2016

Co do przypalenia paska to rzekłbym ze jest to dóbra sytuacja. Widziałem quada w którym pasek przetrwał a roztopił sie aluminiowy wariator :mrgreen: :oklaski:
Ozo Drapers Squad

Awatar użytkownika
DKfan
Posty: 1979
Rejestracja: wt 21 sty, 2014
Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
Imię: Jacek

Re: Outlander 500 L Jazdy i użytkowanie

Post autor: DKfan » pt 25 lis, 2016

To nie do końca tak było, człowiek wpadł na pomysł żeby przetoczyć talerz który miał rowki no i przetoczył aż do grubości papieru i nie trzeba było długo czekać aż się rozlazł.

Mariusz, polecam ci ten zestaw Daltona DBO500 który jest w naszej 500ce, fajnie zmienia reakcje na gaz i pasek mniej cierpi.
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad

Awatar użytkownika
Ikar
Posty: 2449
Rejestracja: śr 10 paź, 2012
Quad:: Honda xxc
Imię: Artur

Re: Outlander 500 L Jazdy i użytkowanie

Post autor: Ikar » pt 25 lis, 2016

Hmmm Jacku znasz tego quada ?
Ozo Drapers Squad

ODPOWIEDZ

Wróć do „Bombardier / Can-am”