Off road Cross rally wlkp
-
- Posty: 59
- Rejestracja: pt 04 lis, 2011
- Quad:: mmm
- Imię: Andrzej
Off road Cross rally wlkp
Na 21 stycznia 2012 Off road Cross rally wlkp
czyli crossowo off roadowo w zimie :
planujemy wykorzystać nasze drogi polne, przyleśne ,duktowe ,z dziurami i wybojamy , drogi prywatne i kawałki łąk i zrobić pętle szybkościową dla aut 4x4 oraz qadów . Bez przeprawy ,szybko po lesie, długie odcinki proste , zakręty , wg taśm , pętla w systemie H 2,5/3 podzielone na start aut i qadów - czyli :
godz. 9.00 - start aut na 1,5 h (zimno jest więc po 1,5 załogi zjada na bazę ogrzać sie i posilić )
w tym czasie po autach ok 11 - start qadów ( 1 h jazdy )
godz. ok. 12.00(12.15) - ponowny start aut na 1 h
godz. ok. 13.30(13.45) - ponowny start qadów na 1 h
wygrywa załoga która zrobi najwięcej okrążeń/pętli oraz liczy sie czas ostatniej pętli
osobna klasyfikacja qadów i aut
wstępna lokalizacja : rejon Środy Wlkp
(*mamy w rezerwie jeszcze trochę naszych terenów nad Wartą i można tam też zrobić w razie "w" trasę ale tam w tym okresie to tylko po drogach bez hopek i dziur - same proste , zakręty ale tylko po drogach (zimno jest , może będzie śnieg , więc odcinki biegnące po drogach są jakoś bardziej do nas przemawiające), a po za tym chcemy to tym razem zrobić pośród drzew
W razie śniegu : mam pług i drogi odśnieżymy sobie
Lokalizacja wstępna zakłada zjazd na teren bazy / hotelu a więc każdorazowy zjazd na ciepłą i ogrzewaną bazę (z dostępem do miejsc parkingowych dla lawet i oczywiście hotelem)
Koszty : podam w najbliższym czasie
Lokalizacja bazy : również (czekam za potwierdzeniem części terenu) więc ogłoszę tą właściwą bazę niebawem/ wstępna lokalizacja - rejon Środy Wlkp.
Ponieważ trasa leci po drogach polnych / leśnych , mimo ewentualnego śniegu będzie tak przygotowana żeby każde auto 4x4 dało radę ją zrobić
szczegóły niebawem na forum i na stronie jeepomaniaca (chwilowo serwer się tnie bo go zakikano na amen)
Co nieco może sie jeszcze zmienić ale termin podajemy już
Pozdr. And
tel. 0694 624 370
http://www.jeepomaniac.pl (szczegóły na stronie za parę dni)
Ostatnio zmieniony śr 21 gru, 2011 przez andjeepomaniac, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 59
- Rejestracja: pt 04 lis, 2011
- Quad:: mmm
- Imię: Andrzej
Re: Off road Cross rally wlkp
Data : sobota 21.01.2012 a wiec zimowo
czas trwania imprezy :
- rejestracja załóg od godz. 7.00 do godz. 8.55
- odprawa 9.00
- godz. 9.00 przejazd na miejsce trasy , objazd pętli przez załogi
- 9.15/9.30 (1 tura dajemy mały poślizg bo to zawsze coś wyjdzie ) :
start załóg aut 4x4 czas jazdy : jadą do godz. 11.00
- od 11.00 (1 tura start załóg qad ) - jadą do 12.00
- od 12.15 (2 tura ponowny start 4x4) - jada do 13.30
- od 13.45 (2 tura ponowny start qad) - jadą do 14.45
- od 15.00 (ostatni 3 bieg aut 4x4) - jadą do 16.00 (tu już jest ciemno )
- i tu jest jeszcze czasna na jeszcze jedną pętle po ciemku dla Qadów
pomiędzy 16- 17
Uwaga nr 1: co do czasu startu - zawsze istnieje możliwość poślizgu parominutowego związanego z poprawą trasy
uwaga nr 2 : pomiędzy startami istnieje czas odpoczynku/serwisowy - załogi w tym czasie mogą podjechać na teren hotelu w celu ogrzania się , posiłków lub naprawy , tankowania pojazdów
na zakończenie od ok 15.00 będzie podawany obiad
cena obiadu wliczona w koszt wpisowego ( bedą talony )
Na starcie postaramy się o ognisko , ponadto niezależnie od bazy w hotelu - kuchnia hotelowa dociągnie na miejsce startu (ok 2 km od hotelu) również niezależne zaplecze z jedzeniem gdzie każdy będzie mógł sobie coś kupić ciepłego . (jedzenie w postaci obiadu na końcu imprezy w samym hotelu wliczone we wpisowe jest)
trasa : drogi leśne , dukty , odcinki proste na prędkość , zakręty , dziury , pętla ok 8-10 km , jednak jeszcze się tu okaże czy nie uda się z niej czegoś wydobyć ciekawszego (może ta wielkość uledz zmianie)
start : Planujemy start wypuszczany co 30 sekund (wielkość ta może uledz zmiane w zależności ile załóg będziemy mieli ). Jeżeli nasz sponsor nie zaśpi w styczniu to start będzie z pod bramy sponsora w fleszach aparatów (tak medialnie ) .
Roadbook : w zasadzie trasa będzie jasna bo będą wisiały taśmy po trasie , nie sposób się zgubić , ale narysujemy roadbooka małego na tą okoliczność , co szczególnie dla pilotów w autach będzie bo będą mieli wreszcie co robić.
Co do qadów. W związku z faktem że trasa będzie naprawdę dobrze oznakowana w taśmy szybciej Wam pójdzie lecieć po taśmach , nie zdążycie przekładać / przekręcać kratek , gęstsze znakowanie trasy ułatwi jazdę qadom a w przypadku aut będzie powodowało że przez to będą one jechały szybciej , a to powoduje że będzie ciekawiej na tych piaszczystych drogach
Klasyfikacje :
auta 4x4 : podział na auta modyfikowane i nie modyfikowane ( no tu jest problem bo co tu uznać za modyfikację a co nie ) - jeżeli do czasu imprezy wpłyną do nas od zawodników uwagi w tym zakresie będziemy je rozpatrywać i uwzględniać. Pamiętajcie tylko że spotykamy się dla dobrej zabawy i nie róbmy jaj w restrykcjach
- a więc auta seryjne - auta które wizualnie wyglądają jak seryjne 4x4 , dopuszczona modyfikacja układu wlotowego powietrza, wydechowego , dopuszczone są inne zderzaki nie fabryczne np stalowych nawetz windami , nadwozie nie modyfikowane zamknięte , dopuszczona zmiana rozmiaru i typ opon ale silnik pojazdu musi być odpowiadający fabrycznemu
- auta modyfikowane - wszystko co macie wizualnie i pod maską auta pozmieniane w jakikolwiek sposób , a więc inne motory z xxx cylindrami , klatki , super hiper zawieszenia , chłodnice na plecach , niefabryczne gniazda zawieszeń , konstrukcje z wydmuszek i co tam Pan Bóg wam w wyobraźnie włożył
- qad - każdy qad może wystartować ( zalecam przyklejecie na bazie imprezy karty startowej taśmą klejącą np do zbiornika albo kufra - skróci to znacznie czas odbijania pieczęci przez sędziego na bramce pomiarowej. Trwają prace nad uruchomieniem bramek elektronicznych ale ... jak będą to a jak nie to lecimy system po przez pieczęć sędziego)
Uwaga : na powstanie danej klasy modyfikowanej lub też nie - muszą pojawić się w danej klasie minimum 4 pojazdy , inaczej nie ma klasy i klasa otwarta dla wszystkich
Trasa jest przejezdna dla kazego auta 4x4 i suv
W przypadku opadów śniegu - mamy sprzęt do odśnieżenia więc trasę przetrzemy gdy by była taka potrzeba przed imprezą więc nic się nie bójcie
Uwaga : na trasie nie będzie przeszkód przeprawowych więc nie ma potrzeby używania wyciągarek , ale gdyby komuś przyszło coś głupiego do głowy to niech ręka boska broni jak ktoś , nawet dla zabawy , podepnie mi się do drzewa bez taśmy
Baza : Dworek Brodowo k.Środy Wlkp -położenie hotelu jest przy trasie Katowice - Poznań , dla jadących z Poznania jest to za Środą z 2 km po lewej stronie w głębi pomiędzy drzewami , (dopiszę później kordy gps)
Lawety dla aut : najlepiej jest rozładować sie przed Hotelem bo jest duży parking ale i z tyłu za hotelem jest dużo terenu zielonego gdzie można stanąć lawetą .Będzie stał sędzie to pokieruje gdyby jakiś problem
Nocleg : można rezerwować bezpośrednio na bazie również nocleg , ponieważ jest to sobota styczniowa a więc i zmrok zapada szybciej a i można zintegrować się , tymbardziej że ceny noclegu nie są wydumane a warunki spoko ;
rezerwacja noclegów tel. 061 2851 611
Forma : forma imprezy to pętle odcinka specjalnego H2/3 , osobno startuję i jadą auta 4x4 , osobno qady , lecimy po duktach i drogach , dziurach i robimy pętle w danej turze czasowej ,zwycięża ten kto wykręci najwięcej pętli w sumie z wszystkich biegów , ponadto liczy się również czas ostatniej pętli
Nie będzie super hiper przeszkód które trzeba objechać a więc nie ma groźby że jakaś załoga może uzyskać przewagę po przez skrócenie drogi lub objazd przeszkody
Opieka medyczna : nad bezpieczeństwem imprezy czuwać będzie karetka pogotowia
Cena :
- auta 4x4 , dwuosobowa załoga 330 pln
- qad , jednosobowa załoga 300 pln
w cenie jest obok oczywiście wszystkich zgód , pozwoleń ,zapłat za parking i teren, opieka medyczna w postaci karetki pogotowia , również wyżywienie w postaci obiadu na końcu imprezy (dla aut 4x4 - na 2 osoby , dla qad 1 osoba ) , materiał drogowy , gadżety jak smyczki, czapeczki lub koszulki oraz puchary dla zwycięzców
co do nagród .... hmm to czekam za info od sponsora a więc tu jak wkleję logo kto to to będziecie wiedzieć .Myślę że po świętach dopiero bo teraz nikt nie ma do tego głowy
pytania do mnie : tel .0694 624 370
zapisy : jeepomaniac@poczta.onet.pl
czas trwania imprezy :
- rejestracja załóg od godz. 7.00 do godz. 8.55
- odprawa 9.00
- godz. 9.00 przejazd na miejsce trasy , objazd pętli przez załogi
- 9.15/9.30 (1 tura dajemy mały poślizg bo to zawsze coś wyjdzie ) :
start załóg aut 4x4 czas jazdy : jadą do godz. 11.00
- od 11.00 (1 tura start załóg qad ) - jadą do 12.00
- od 12.15 (2 tura ponowny start 4x4) - jada do 13.30
- od 13.45 (2 tura ponowny start qad) - jadą do 14.45
- od 15.00 (ostatni 3 bieg aut 4x4) - jadą do 16.00 (tu już jest ciemno )
- i tu jest jeszcze czasna na jeszcze jedną pętle po ciemku dla Qadów
pomiędzy 16- 17
Uwaga nr 1: co do czasu startu - zawsze istnieje możliwość poślizgu parominutowego związanego z poprawą trasy
uwaga nr 2 : pomiędzy startami istnieje czas odpoczynku/serwisowy - załogi w tym czasie mogą podjechać na teren hotelu w celu ogrzania się , posiłków lub naprawy , tankowania pojazdów
na zakończenie od ok 15.00 będzie podawany obiad
cena obiadu wliczona w koszt wpisowego ( bedą talony )
Na starcie postaramy się o ognisko , ponadto niezależnie od bazy w hotelu - kuchnia hotelowa dociągnie na miejsce startu (ok 2 km od hotelu) również niezależne zaplecze z jedzeniem gdzie każdy będzie mógł sobie coś kupić ciepłego . (jedzenie w postaci obiadu na końcu imprezy w samym hotelu wliczone we wpisowe jest)
trasa : drogi leśne , dukty , odcinki proste na prędkość , zakręty , dziury , pętla ok 8-10 km , jednak jeszcze się tu okaże czy nie uda się z niej czegoś wydobyć ciekawszego (może ta wielkość uledz zmianie)
start : Planujemy start wypuszczany co 30 sekund (wielkość ta może uledz zmiane w zależności ile załóg będziemy mieli ). Jeżeli nasz sponsor nie zaśpi w styczniu to start będzie z pod bramy sponsora w fleszach aparatów (tak medialnie ) .
Roadbook : w zasadzie trasa będzie jasna bo będą wisiały taśmy po trasie , nie sposób się zgubić , ale narysujemy roadbooka małego na tą okoliczność , co szczególnie dla pilotów w autach będzie bo będą mieli wreszcie co robić.
Co do qadów. W związku z faktem że trasa będzie naprawdę dobrze oznakowana w taśmy szybciej Wam pójdzie lecieć po taśmach , nie zdążycie przekładać / przekręcać kratek , gęstsze znakowanie trasy ułatwi jazdę qadom a w przypadku aut będzie powodowało że przez to będą one jechały szybciej , a to powoduje że będzie ciekawiej na tych piaszczystych drogach
Klasyfikacje :
auta 4x4 : podział na auta modyfikowane i nie modyfikowane ( no tu jest problem bo co tu uznać za modyfikację a co nie ) - jeżeli do czasu imprezy wpłyną do nas od zawodników uwagi w tym zakresie będziemy je rozpatrywać i uwzględniać. Pamiętajcie tylko że spotykamy się dla dobrej zabawy i nie róbmy jaj w restrykcjach
- a więc auta seryjne - auta które wizualnie wyglądają jak seryjne 4x4 , dopuszczona modyfikacja układu wlotowego powietrza, wydechowego , dopuszczone są inne zderzaki nie fabryczne np stalowych nawetz windami , nadwozie nie modyfikowane zamknięte , dopuszczona zmiana rozmiaru i typ opon ale silnik pojazdu musi być odpowiadający fabrycznemu
- auta modyfikowane - wszystko co macie wizualnie i pod maską auta pozmieniane w jakikolwiek sposób , a więc inne motory z xxx cylindrami , klatki , super hiper zawieszenia , chłodnice na plecach , niefabryczne gniazda zawieszeń , konstrukcje z wydmuszek i co tam Pan Bóg wam w wyobraźnie włożył
- qad - każdy qad może wystartować ( zalecam przyklejecie na bazie imprezy karty startowej taśmą klejącą np do zbiornika albo kufra - skróci to znacznie czas odbijania pieczęci przez sędziego na bramce pomiarowej. Trwają prace nad uruchomieniem bramek elektronicznych ale ... jak będą to a jak nie to lecimy system po przez pieczęć sędziego)
Uwaga : na powstanie danej klasy modyfikowanej lub też nie - muszą pojawić się w danej klasie minimum 4 pojazdy , inaczej nie ma klasy i klasa otwarta dla wszystkich
Trasa jest przejezdna dla kazego auta 4x4 i suv
W przypadku opadów śniegu - mamy sprzęt do odśnieżenia więc trasę przetrzemy gdy by była taka potrzeba przed imprezą więc nic się nie bójcie
Uwaga : na trasie nie będzie przeszkód przeprawowych więc nie ma potrzeby używania wyciągarek , ale gdyby komuś przyszło coś głupiego do głowy to niech ręka boska broni jak ktoś , nawet dla zabawy , podepnie mi się do drzewa bez taśmy
Baza : Dworek Brodowo k.Środy Wlkp -położenie hotelu jest przy trasie Katowice - Poznań , dla jadących z Poznania jest to za Środą z 2 km po lewej stronie w głębi pomiędzy drzewami , (dopiszę później kordy gps)
Lawety dla aut : najlepiej jest rozładować sie przed Hotelem bo jest duży parking ale i z tyłu za hotelem jest dużo terenu zielonego gdzie można stanąć lawetą .Będzie stał sędzie to pokieruje gdyby jakiś problem
Nocleg : można rezerwować bezpośrednio na bazie również nocleg , ponieważ jest to sobota styczniowa a więc i zmrok zapada szybciej a i można zintegrować się , tymbardziej że ceny noclegu nie są wydumane a warunki spoko ;
rezerwacja noclegów tel. 061 2851 611
Forma : forma imprezy to pętle odcinka specjalnego H2/3 , osobno startuję i jadą auta 4x4 , osobno qady , lecimy po duktach i drogach , dziurach i robimy pętle w danej turze czasowej ,zwycięża ten kto wykręci najwięcej pętli w sumie z wszystkich biegów , ponadto liczy się również czas ostatniej pętli
Nie będzie super hiper przeszkód które trzeba objechać a więc nie ma groźby że jakaś załoga może uzyskać przewagę po przez skrócenie drogi lub objazd przeszkody
Opieka medyczna : nad bezpieczeństwem imprezy czuwać będzie karetka pogotowia
Cena :
- auta 4x4 , dwuosobowa załoga 330 pln
- qad , jednosobowa załoga 300 pln
w cenie jest obok oczywiście wszystkich zgód , pozwoleń ,zapłat za parking i teren, opieka medyczna w postaci karetki pogotowia , również wyżywienie w postaci obiadu na końcu imprezy (dla aut 4x4 - na 2 osoby , dla qad 1 osoba ) , materiał drogowy , gadżety jak smyczki, czapeczki lub koszulki oraz puchary dla zwycięzców
co do nagród .... hmm to czekam za info od sponsora a więc tu jak wkleję logo kto to to będziecie wiedzieć .Myślę że po świętach dopiero bo teraz nikt nie ma do tego głowy
pytania do mnie : tel .0694 624 370
zapisy : jeepomaniac@poczta.onet.pl
-
- Posty: 59
- Rejestracja: pt 04 lis, 2011
- Quad:: mmm
- Imię: Andrzej
Re: Off road Cross rally wlkp
trasa ma po wstępnych przejechaniu 8,5 km . jest to pętla , dużo drzew, dróżek i duktów leśnych , będzie roadbook króciutki tak żeby się pilot nie nudził a kierowca mógł pociskać. taśmowanie , szczególnie ważne dla qadów bo im przez to nie będzie potrzebny roadbook .
oczywiście KASKI obowiązkowe ( tu szczególnie mówię to do załóg z klasy nie modyfikowanej czyli aut 4x4 bez specjalnych przeróbek )
wypuszczamy pojedynczo co kikanaście/kilkadziesiąt sekund ze startu (zależy ile załóg będzie zgłoszonych ),
oczywiście pętla zapoznawcza przed startem
auta niemodyfikowane to takie które mają :
- chłodnice z przodu
- oryginalny typ i pojemność silnika
- gniazda amortyzatorów oryginalne bez przeróbek(amory mogą mieć już jakie chcą)
- nadwozie seryjne zamknięte , dozwolone modyfikacje w podcięciach tył i przód błotników oraz zmiany w zderzakach i progach
- brak klatek
- opona dowolna
reszta zaklasyfikowana do klasy modyfikowanej
qad - całkowita dowolność
kolejność startu będzie losowana ,wiadomo osobno rundy robią auta i osobno qady (inaczej by się rozjechali nawzajem) przy czym w przypadku aut jeżeli uzbiera się frekwencja na obydwie klasy na początku startują auta niemodyfikowane (ze względu na prędkości jakie rozwijają ) . Natomiast w przypadku qadów , jeżeli frekwencja będzie duża to możemy wypuszczać po 2 qady naraze ze startu (droga startu jest dłuuuuga i szeroka ).
Jeżeli sponsor nie zaśpi to start będzie z pod bramy startowej .
reszta pojazdów na miejsce startu będzie stała na drodze technicznej przy starcie na poboczu, tak żeby pojazdy ustawiające się do startu miały możliwość podjazdu i ustawienia się (będzie sędzie który będzie tym zawiadywał ).
Teren pętli oddalony jest od bazy imprezy o ok 2 km , z tamtąd po rozpakowaniu udajemy się na start . Ten odcinek jest drogą publiczną . więc tu bez szaleństw . Będzie można zjechać na np tankowanie , ogrzanie się , posiłek itp .
Nie zalecam jazdy lawetami z qadami lub autami na teren oesu bo będzie zbyt ciasno żeby każdy mógł sobie podjechać jak chce , oczywiście dojazd osobówką czy dostawczakiem jest możliwy bo teren jest utwardzony ale jak nam tam zjedzie 20 lawet to nie będzie się na oesie gdzie ruszyć , tak więc rozpakowujemy sie na bazie - hotelu i z tamtąd po odprawie za sędzią pojedziemy na trasę . Później tą drogę możecie dokonywać już dowolnie (tylko nie spowodujcie żeby lokalna społeczność nas zatłukła ) . Po za tym tu musimy powiadomić policję że będziemy się kręcić.
jeżeli ktoś z ważnych przyczyn musi podjechać na trasę imprezy/start z ważnych przyczyn technicznych np nie może jechać z nami w kolumnie drogą publiczną - z przyczyn że tak powiem związanych z pojazdem i jego wątpliwym poruszaniem się po drodze publicznej to po uzgodnieniach ze mną może podjechać lawetą (podam jemu kordy wjazdu , wytłumaczę gdyby chciał jechać wcześniej , itp czy też nawet będzie mógł pojechać za nami lawetą , ale to w uzgodnieniu ze mną , żeby nie było że każdy z lawetą będzie chciał wjechać bo tak nie damy rady.
oczywiście osoby towarzyszące zawodnikom , mechanicy ,serwisanci , dzieci ,kibice , kochanki , żony itp itp mogą a wręcz nawet powinny udać się z nami . Tym bardziej że ktoś musi zabrać zawodnikom paliwo , koło zapasowe itp klamoty na pakę .
qady - przypominam weźcie szerokie taśmy klejące do przyklejenia karty drogowej na zbiornik / kufer .
na miejscu startu jak powiedziałem wcześniej rozpalimy sobie ognisko (*mamy klubowe patyki na grila więc jak kto ma kiełbasę to może zabrać ze sobą ), a hotel podstawi również jakieś posiłki (nie wiem czy menu ma pozycję kiełbasa na ognisko , posiłki i gorące napoje tam będą do nabycia we własnym zakresie finansowym bez zwariowań cenowych , catering z obiadem dla załóg wliczony w cenę będzie dostępny na terenie hotelu od 15 w cieple )
oczywiście KASKI obowiązkowe ( tu szczególnie mówię to do załóg z klasy nie modyfikowanej czyli aut 4x4 bez specjalnych przeróbek )
wypuszczamy pojedynczo co kikanaście/kilkadziesiąt sekund ze startu (zależy ile załóg będzie zgłoszonych ),
oczywiście pętla zapoznawcza przed startem
auta niemodyfikowane to takie które mają :
- chłodnice z przodu
- oryginalny typ i pojemność silnika
- gniazda amortyzatorów oryginalne bez przeróbek(amory mogą mieć już jakie chcą)
- nadwozie seryjne zamknięte , dozwolone modyfikacje w podcięciach tył i przód błotników oraz zmiany w zderzakach i progach
- brak klatek
- opona dowolna
reszta zaklasyfikowana do klasy modyfikowanej
qad - całkowita dowolność
kolejność startu będzie losowana ,wiadomo osobno rundy robią auta i osobno qady (inaczej by się rozjechali nawzajem) przy czym w przypadku aut jeżeli uzbiera się frekwencja na obydwie klasy na początku startują auta niemodyfikowane (ze względu na prędkości jakie rozwijają ) . Natomiast w przypadku qadów , jeżeli frekwencja będzie duża to możemy wypuszczać po 2 qady naraze ze startu (droga startu jest dłuuuuga i szeroka ).
Jeżeli sponsor nie zaśpi to start będzie z pod bramy startowej .
reszta pojazdów na miejsce startu będzie stała na drodze technicznej przy starcie na poboczu, tak żeby pojazdy ustawiające się do startu miały możliwość podjazdu i ustawienia się (będzie sędzie który będzie tym zawiadywał ).
Teren pętli oddalony jest od bazy imprezy o ok 2 km , z tamtąd po rozpakowaniu udajemy się na start . Ten odcinek jest drogą publiczną . więc tu bez szaleństw . Będzie można zjechać na np tankowanie , ogrzanie się , posiłek itp .
Nie zalecam jazdy lawetami z qadami lub autami na teren oesu bo będzie zbyt ciasno żeby każdy mógł sobie podjechać jak chce , oczywiście dojazd osobówką czy dostawczakiem jest możliwy bo teren jest utwardzony ale jak nam tam zjedzie 20 lawet to nie będzie się na oesie gdzie ruszyć , tak więc rozpakowujemy sie na bazie - hotelu i z tamtąd po odprawie za sędzią pojedziemy na trasę . Później tą drogę możecie dokonywać już dowolnie (tylko nie spowodujcie żeby lokalna społeczność nas zatłukła ) . Po za tym tu musimy powiadomić policję że będziemy się kręcić.
jeżeli ktoś z ważnych przyczyn musi podjechać na trasę imprezy/start z ważnych przyczyn technicznych np nie może jechać z nami w kolumnie drogą publiczną - z przyczyn że tak powiem związanych z pojazdem i jego wątpliwym poruszaniem się po drodze publicznej to po uzgodnieniach ze mną może podjechać lawetą (podam jemu kordy wjazdu , wytłumaczę gdyby chciał jechać wcześniej , itp czy też nawet będzie mógł pojechać za nami lawetą , ale to w uzgodnieniu ze mną , żeby nie było że każdy z lawetą będzie chciał wjechać bo tak nie damy rady.
oczywiście osoby towarzyszące zawodnikom , mechanicy ,serwisanci , dzieci ,kibice , kochanki , żony itp itp mogą a wręcz nawet powinny udać się z nami . Tym bardziej że ktoś musi zabrać zawodnikom paliwo , koło zapasowe itp klamoty na pakę .
qady - przypominam weźcie szerokie taśmy klejące do przyklejenia karty drogowej na zbiornik / kufer .
na miejscu startu jak powiedziałem wcześniej rozpalimy sobie ognisko (*mamy klubowe patyki na grila więc jak kto ma kiełbasę to może zabrać ze sobą ), a hotel podstawi również jakieś posiłki (nie wiem czy menu ma pozycję kiełbasa na ognisko , posiłki i gorące napoje tam będą do nabycia we własnym zakresie finansowym bez zwariowań cenowych , catering z obiadem dla załóg wliczony w cenę będzie dostępny na terenie hotelu od 15 w cieple )
-
- Posty: 59
- Rejestracja: pt 04 lis, 2011
- Quad:: mmm
- Imię: Andrzej
Re: Off road Cross rally wlkp
na trasie jest kilka prostych , długich i szerokich pozwalających sie wyprzedzić i ominąć , jak popada śnieg lub deszcz będzie ślisko , brejowo błotniście , może to spowodować wtedy że będzie to ....przeprawa gdyż drogi to dorgi polne, glinisate, piaszczyste , jak spadnie na to deszcz lub wymiesza się to ze śniegiem to będzie breja a jak przymarznie to cokolwiek będzie to będzie ślisko i ciekawie.
z racji takiej że wypuszczamy nie całą grupą a pojedynczo na trasę lub parami jak i trasa jest z racji długich prostych szybka (jak będzie sucho ) to musimy ograniczyć liczbę uczestników , decyduje więc kolejność zgłoszenia i wpłata wpisowego.
Pozdrawiam.
z racji takiej że wypuszczamy nie całą grupą a pojedynczo na trasę lub parami jak i trasa jest z racji długich prostych szybka (jak będzie sucho ) to musimy ograniczyć liczbę uczestników , decyduje więc kolejność zgłoszenia i wpłata wpisowego.
Pozdrawiam.
-
- Posty: 59
- Rejestracja: pt 04 lis, 2011
- Quad:: mmm
- Imię: Andrzej
Re: Off road Cross rally wlkp
informujemy , zgodnie z zapowiedziami , że impreza weszła w cykl imprez Ligii cross jeepomaniaca (razem z taką imprezą jak Warta River Rally i innymi - szczegóły na naszej stronie http://www.jeepomaniac.pl)
zwycięzcy punktacji generalnej otrzymają w przypadku quadów wjazdówkę na imprezę Baja Gothica/Gothic Trophy do wyboru
zwycięzcy punktacji generalnej otrzymają w przypadku quadów wjazdówkę na imprezę Baja Gothica/Gothic Trophy do wyboru
-
- Posty: 59
- Rejestracja: pt 04 lis, 2011
- Quad:: mmm
- Imię: Andrzej
Re: Off road Cross rally wlkp
zaraz po imprezie WOŚP podamy ostateczną lokalizację bazy i trasy . czas powoli się zbliża nie ubłaganie i trzeba się za to zabierać
Jeżeli będą utrudnienia w realizacji pętli na terenie wynajętym już pod to , szybko przorganizujemy to w pętle nad Warta jednak w formule szerzej taśmowanej a w zasadzie bardziej z taśemkami jedynie kierunkowymi i ograniczającymi ścięcie zakrętu ewentulanie zabezpieczenie przed pojechamiem dalej po za trasę lub w miejsce nie wynajęte, z mniejszą ilością ciasnych miejsc i mniejszą ilością zakrętów i dziwnych dziur tak żeby można było bardziej zapierniczać bez trąbienia klaksonem na maruderów, teren trochę rozmiękł i łąki tamte oraz drogi polne nieźle się obecnie spisują. ale to mamy zawsze więc parę dni i będzie wiadomo czy w nowym terenie czy nad Wartą .
Jeżeli będzie to nad Wartą to zmieni się kolejność następnych imprez bo wtedy następna imprezę będziemy chcieli puścić inaczej żeby sie nie znudziło.
Przypominam że z imprez tego typu skleliliśmy zmagania w postaci Ligii w której punktacja generalna wyłania zwycięzców . Nagrodami za zwycięztwo w lidze jest wjazdówka na imprezę Baja Gothica.
z jednej strony jest to propozycja dla załóg które lubią sobie pojeździć szybciej w terenie czy też nie koniecznie po przeszkodach przeprawowych jak i też propozycja dla załóg bardziej profesjonalnych chcących gdzieś potrenować
Ponadto proszę pamiętać że zwycięzcy w każdej z imprez naszej produkcji mają darmowy wjazd na inną dowolną imprezę jaką robimy
Jeżeli będą utrudnienia w realizacji pętli na terenie wynajętym już pod to , szybko przorganizujemy to w pętle nad Warta jednak w formule szerzej taśmowanej a w zasadzie bardziej z taśemkami jedynie kierunkowymi i ograniczającymi ścięcie zakrętu ewentulanie zabezpieczenie przed pojechamiem dalej po za trasę lub w miejsce nie wynajęte, z mniejszą ilością ciasnych miejsc i mniejszą ilością zakrętów i dziwnych dziur tak żeby można było bardziej zapierniczać bez trąbienia klaksonem na maruderów, teren trochę rozmiękł i łąki tamte oraz drogi polne nieźle się obecnie spisują. ale to mamy zawsze więc parę dni i będzie wiadomo czy w nowym terenie czy nad Wartą .
Jeżeli będzie to nad Wartą to zmieni się kolejność następnych imprez bo wtedy następna imprezę będziemy chcieli puścić inaczej żeby sie nie znudziło.
Przypominam że z imprez tego typu skleliliśmy zmagania w postaci Ligii w której punktacja generalna wyłania zwycięzców . Nagrodami za zwycięztwo w lidze jest wjazdówka na imprezę Baja Gothica.
z jednej strony jest to propozycja dla załóg które lubią sobie pojeździć szybciej w terenie czy też nie koniecznie po przeszkodach przeprawowych jak i też propozycja dla załóg bardziej profesjonalnych chcących gdzieś potrenować
Ponadto proszę pamiętać że zwycięzcy w każdej z imprez naszej produkcji mają darmowy wjazd na inną dowolną imprezę jaką robimy
-
- Posty: 59
- Rejestracja: pt 04 lis, 2011
- Quad:: mmm
- Imię: Andrzej
Re: Off road Cross rally wlkp
Jak zapowiadaliśmy -
korekcie uległa baza i trasa imprezy
Baza : nadwarcie - teren ostatniej Warta River - Solec Wielkopolski za wałem , koordy GPS podam jutro jak spiszę
na bazie będzie catering którego wyżywnie w postaci obiadu jest wliczone w cenę dla załogi ,
trasa inaczej pociągnieta , szeroko , jedynie w miejscach gdzie nie wolno wjechać ograniczenia palikowe a po za tym po trasie jedynie tasiemki kierunkowe więc będzie można sie szeroko wyprzedzać
korekcie uległa baza i trasa imprezy
Baza : nadwarcie - teren ostatniej Warta River - Solec Wielkopolski za wałem , koordy GPS podam jutro jak spiszę
na bazie będzie catering którego wyżywnie w postaci obiadu jest wliczone w cenę dla załogi ,
trasa inaczej pociągnieta , szeroko , jedynie w miejscach gdzie nie wolno wjechać ograniczenia palikowe a po za tym po trasie jedynie tasiemki kierunkowe więc będzie można sie szeroko wyprzedzać
-
- Posty: 59
- Rejestracja: pt 04 lis, 2011
- Quad:: mmm
- Imię: Andrzej
Re: Off road Cross rally wlkp
z racji zmiany bazy i trasy spadły koszty wpisowego:
a więc quady : 280
auta : 310
a więc quady : 280
auta : 310
-
- Posty: 59
- Rejestracja: pt 04 lis, 2011
- Quad:: mmm
- Imię: Andrzej
Re: Off road Cross rally wlkp
kordy wjazdu na baze.
parking na lawety przed wałem .
Solec Wlkp n/Wartą .
dla jadących od strony Nowego Miasta n/Wartą / Krzykos - wjeźdźając do Solca zaraz na początku przy kapliczce w lewo w kierunku wału .
kordy:
52st06.103'
017st19.972'
(lub w innym formacie)
52st06'06.2"
01719'58,3"
parking na lawety przed wałem .
Solec Wlkp n/Wartą .
dla jadących od strony Nowego Miasta n/Wartą / Krzykos - wjeźdźając do Solca zaraz na początku przy kapliczce w lewo w kierunku wału .
kordy:
52st06.103'
017st19.972'
(lub w innym formacie)
52st06'06.2"
01719'58,3"
-
- Posty: 59
- Rejestracja: pt 04 lis, 2011
- Quad:: mmm
- Imię: Andrzej
Re: Off road Cross rally wlkp
powoli robimy wstępną listę startową :
1) rez. Cybulski (za zwycięztwo w Warta River auta 4x4)
2) rez. Białkowski ( za zwycięstwo w Warta River quad)
3) Kocioł
4) Nowaczyk
5) Domowicz
6) Kinga Nowaczyk
7) Klein
8 ) Gawron
9) Marchwacka
10) Boruszak OMM
11) Kowalewski
12) rez. Biadała
13) rez. Kordian
14) Mołdawski
15) Górniak
16) Rembalski
17) Buraczyński
18) Stanisławski
19) Błaszczak
20) Maney - Cartech 4x4 Team
21) Rutkowski
22) Politowski
23) Chodera
24) Szymański
25) Biegun
26) Kubicki
26) Kubicki rez.
27) Kaczmarek/Egel
28) Bartkowiak
29) Bartkowiak
30) reze.Robet
31) Porzuckowiak
32) Stawieraj
33) Krzysztof Żak
34) Paweł Żak . rez
35 ) ...
mogłem kogoś nie ująć więc jak nie jest na liście a się zgłąszął (bo było parę osób dzwoniących ) to niech przyjedzie
Sponsorem rajdu została firma TITANIUM
opieka medyczna Rescute off road team
współpraca techniczna przy pomiarze czasu Finger
Pamiętajcie że w cenę wpisowego jest wliczony obiad. Ale w caternigu który podstawimy można dokupić sobie więcej jak ktoś potrzebuje.
Parking dla lawet przed wałem w Solcu (tam postawimy toy toy więc będzie wiadomo gdzie )
trasa trochę wilgotna. śnieg ją ładnie nasączył więc będzie błotniście
jest szerzej oznakowane , więc spokojnie można sie wyprzedzać
będziecie zadowoleni
1) rez. Cybulski (za zwycięztwo w Warta River auta 4x4)
2) rez. Białkowski ( za zwycięstwo w Warta River quad)
3) Kocioł
4) Nowaczyk
5) Domowicz
6) Kinga Nowaczyk
7) Klein
8 ) Gawron
9) Marchwacka
10) Boruszak OMM
11) Kowalewski
12) rez. Biadała
13) rez. Kordian
14) Mołdawski
15) Górniak
16) Rembalski
17) Buraczyński
18) Stanisławski
19) Błaszczak
20) Maney - Cartech 4x4 Team
21) Rutkowski
22) Politowski
23) Chodera
24) Szymański
25) Biegun
26) Kubicki
26) Kubicki rez.
27) Kaczmarek/Egel
28) Bartkowiak
29) Bartkowiak
30) reze.Robet
31) Porzuckowiak
32) Stawieraj
33) Krzysztof Żak
34) Paweł Żak . rez
35 ) ...
mogłem kogoś nie ująć więc jak nie jest na liście a się zgłąszął (bo było parę osób dzwoniących ) to niech przyjedzie
Sponsorem rajdu została firma TITANIUM
opieka medyczna Rescute off road team
współpraca techniczna przy pomiarze czasu Finger
Pamiętajcie że w cenę wpisowego jest wliczony obiad. Ale w caternigu który podstawimy można dokupić sobie więcej jak ktoś potrzebuje.
Parking dla lawet przed wałem w Solcu (tam postawimy toy toy więc będzie wiadomo gdzie )
trasa trochę wilgotna. śnieg ją ładnie nasączył więc będzie błotniście
jest szerzej oznakowane , więc spokojnie można sie wyprzedzać
będziecie zadowoleni