Odcięcie zapłonu w G700 przy około 85km/h
Re: Odcięcie zapłonu w G700 przy około 85km/h
No trudno będe musiał zajrzec do tego sprzęgła i łożyska kierunkowego .Czy ktoś wie na co zwrócic uwage bądź uważac podczas rozbierania bede to pierwszy raz robil także przydaly by sie jakieś wskaówki i rady . Zajrze tam za jak tylko wpadnie kasa na nowe czesci .
- Iguana Team
- Moderator
- Posty: 456
- Rejestracja: wt 21 maja, 2013
- Quad:: Miśki dwa - G7 & 350 IRS
- Imię: Jaro
- Lokalizacja: Grodzisk Maz.
- Kontakt:
Re: Odcięcie zapłonu w G700 przy około 85km/h
Zajrzeć możesz bez kasy, a nie, uszczelkę trzeba wymienić po rozebraniu.
Łożysko jednokierunkowe nie powinno mieć płaskich powierzchni - na pewno to zauważysz.
Sprzęgło, szukaj w serwisówce jaką powinno mieć grubość.
Ja bym jednak obstawiał na rolki wariatore, też powinny być ładne, okrągłe, bez żadnych płaskich powierzchni.
Tarcza wariatora wewnątrz nie powinna nosić śladów ślizgania się po nich rolek, no może minimalne
Łożysko jednokierunkowe nie powinno mieć płaskich powierzchni - na pewno to zauważysz.
Sprzęgło, szukaj w serwisówce jaką powinno mieć grubość.
Ja bym jednak obstawiał na rolki wariatore, też powinny być ładne, okrągłe, bez żadnych płaskich powierzchni.
Tarcza wariatora wewnątrz nie powinna nosić śladów ślizgania się po nich rolek, no może minimalne
Najlepsze imprezy tylko z Quadowe Bezdroża. Wejdź i sprawdź
- Adam Wieczorek
- Moderator
- Posty: 371
- Rejestracja: pt 07 sty, 2011
- Quad:: Suzuki KQ 700 2007r
- Imię: Adam
- Lokalizacja: Grodzisk Maz
- Kontakt:
Re: Odcięcie zapłonu w G700 przy około 85km/h
Jak będziesz to wszystko rozbieral to zrób dokladne fotki i powstawiaj będzie nam łatwiej coś powiedzieć o stanie rzeczywistym.
Najlepsze imprezy tylko z Quadowe Bezdroża. Wejdź i sprawdź
Re: Odcięcie zapłonu w G700 przy około 85km/h
Jak pisałem wyżej rolki ślizgi i kosz docisku wariatora nowy dalem jakieś 2 tyg. temu pasek nowy nawet 100km na nim nie zrobilem także to raczej odpada. No i właśnie nie chcem rozbierac sprzęgla poki kaski nie bede mial jakiejs bo , maszyne unieruchomie no i rozebrana mi bedzie stała a to mnie denerwuje straszliwie ;/. Fakt jest taki że jeszcze się zastanawiam nad sposobem odkręcenia koła wariatora bo na sam wariator sposób mam , a nie mam klucza pneumatycznego. I oprócz uszczelki dochodzi tu jeszcze olej ;p a jest swieży także szkoda rozpoczynac operacje bez funduszy :/
Re: Odcięcie zapłonu w G700 przy około 85km/h
Witam ponownie po weekendowym wyjeździe , stwierdziłem że jednak licznik mnie oszukuje . Wraz z kolegą , który też ma grizzly 700 z podobnym nawet przebiegiem stwierdziłem fakt złego pokazywania prędkości . Podczas wspólnego startu u mnie 86km/h a u niego 95km/h i mu odjeżdżałem . W tamtym roku raz mi bateria sie rozładowała konkretnie , że licznik przygasał i było takie trykanie nie wiem czy się coś nie zresetowało np. rozmiar kół , jeśli taka możliwosc istnieje wogóle , oryginalnie miśki wypuszczają na 25calach u mnie 26 cali może w tym tkwi problem , albo poprostu w czujniku prędkości. Opcja ze sprzegłem raczej odpada bo mocowo wypadło ok w porównywaniu obu quadów , a i łożysko kierunkowe też raczej dobre bo jeśli to ono odpowiada za chamowanie silnikiem na na L zjeżdżając z wzniesień , to chamowanie jest ok chamólców używa nie trzeba no chyba że wzniesienie ma jakieś 50 stopni no to juz dosc stromo i dla bezpieczeństwa chwytam.