NOWY ZAKUP 2 QUADÓW Z HOMOLOGACJĄ
NOWY ZAKUP 2 QUADÓW Z HOMOLOGACJĄ
Witam.
Przymierzam się do zakupu 2 quadów i chciałbym Was bardzo prosić o pomoc.
Sprawa jest dla mnie bardzo ważna a w tym temacie nie mam doświadczenia.
Wymagania konieczne to:
-sprzęt tylko NOWY
-homologacja
Fajnie byłoby gdyby miał:
-homologację na 2 osoby
-automat
Cena za 1 szt - 10 000 zł
WSZYSTKIM BĘDĘ BARDZO WDZIĘCZNY ZA POMOC W WYBORZE...
Pozdrawiam
amws
Przymierzam się do zakupu 2 quadów i chciałbym Was bardzo prosić o pomoc.
Sprawa jest dla mnie bardzo ważna a w tym temacie nie mam doświadczenia.
Wymagania konieczne to:
-sprzęt tylko NOWY
-homologacja
Fajnie byłoby gdyby miał:
-homologację na 2 osoby
-automat
Cena za 1 szt - 10 000 zł
WSZYSTKIM BĘDĘ BARDZO WDZIĘCZNY ZA POMOC W WYBORZE...
Pozdrawiam
amws
polaris phoenix ma także homologacje na dwie osoby, możesz kupić obie wersje. dokładnie jest to opisane w ostatnim numerze Quadzika.
ja bym sie mocno zastanowił czy warto kupować polarisa. nie wiem dokładnie jakie są koszty utrzymania LS ale polarisa porażające, ceny filtra oleju czy klocków wyjęte z czapy, nie wspomnę o takich rzeczach jak końcówki drążków kierowniczych po prostu porażka...
o phoenix'ie mogłbym troche opowiedzieć, jest kilka plusów ale minusów w mojej opini jest zdecydowanie więcej....
co do LS-ów to moje kontakty z tą marką też nie są najlepsze. podobno dzisiejsze modele są dużo lepsze jakościowo, ale to musiał byś już popytać bardziej użytkowników no i sprawdz ceny rzeczy eksploatacyjnych...