Nie mogę włączyć 4WD w Kawasaki BF 750
- ITAL
- V-ce Admin
- Posty: 1603
- Rejestracja: ndz 18 mar, 2007
- Quad:: Honda Rincon 680 :)
- Imię: Adam
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Nie mogę włączyć 4WD w Kawasaki BF 750
Panowie witam i prosze o pomoc, zupełnie nagle zostałem pozbawiony możliwości włączenia napędu na cztery koła
Przez cały czas świeci 2WD i przełączanie klawisza niczego nie zmienia .
Jeśli ktoś zetknął się z tym problemem bardzo proszę o jakąś podpowiedz
Pozdrawiam
Tramec
www.tramec.blog.interia.pl
Przez cały czas świeci 2WD i przełączanie klawisza niczego nie zmienia .
Jeśli ktoś zetknął się z tym problemem bardzo proszę o jakąś podpowiedz
Pozdrawiam
Tramec
www.tramec.blog.interia.pl
- ITAL
- V-ce Admin
- Posty: 1603
- Rejestracja: ndz 18 mar, 2007
- Quad:: Honda Rincon 680 :)
- Imię: Adam
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Po zdjęciu aktuatora stwierdziłem ,że silnik jest ok bo połączony bezpośrednio pracuje w obie strony
Co ciekawe jeśli zostawie go w pozycji na 4WD to po podłączenu zasilania i sterowania (czyli kostki) wraca automatycznie na pozycję 2WD
Po rozpięciu kostek w zaeżności od konfiguracji połączenia kontrolki mrugają na przemian z różną częstotliwością ,a w momencie gdy wszystko jest zapięte tak jak powinno być świeci tylko 2WD i tylko to rzeczywiście działa.
Zaczynam sie martwić ,że to sterowanie
Czy ktoś wie gdzie takie coś można kupić iile to kosztuje?
Pozdrawiam
www.tramec.blog.interia.pl
Co ciekawe jeśli zostawie go w pozycji na 4WD to po podłączenu zasilania i sterowania (czyli kostki) wraca automatycznie na pozycję 2WD
Po rozpięciu kostek w zaeżności od konfiguracji połączenia kontrolki mrugają na przemian z różną częstotliwością ,a w momencie gdy wszystko jest zapięte tak jak powinno być świeci tylko 2WD i tylko to rzeczywiście działa.
Zaczynam sie martwić ,że to sterowanie
Czy ktoś wie gdzie takie coś można kupić iile to kosztuje?
Pozdrawiam
www.tramec.blog.interia.pl
Wysiadł ci sterownik centralki... Potrafi niestety to zrobić...
Tani nie jest - i nie próbuj go szukać w Kawasaki (chyba że nie będziesz miał już wyjścia), strzyknie Cie po kieszeni i tak... Zazś naprawianie go zupełnie nie ma sensu.
Poszukaj kolegi Zbimro - skontaktuj sie z nim - pomoże Ci.
Powodzenia
Tani nie jest - i nie próbuj go szukać w Kawasaki (chyba że nie będziesz miał już wyjścia), strzyknie Cie po kieszeni i tak... Zazś naprawianie go zupełnie nie ma sensu.
Poszukaj kolegi Zbimro - skontaktuj sie z nim - pomoże Ci.
Powodzenia
.:GALEON:.
_______________________________________
Ogień w sercu, diamenty na twarzy... a błoto na plecach...
_______________________________________
Ogień w sercu, diamenty na twarzy... a błoto na plecach...
A fuj... takie pornografie tu pokazywać... wstydź się....
(aleś Kawkę rozbebeszył...
)
ps. pochwal się chociaż jak udało ci się naprawić, bo coś moja wiarygodność w swoje umiejętnosci mi maleje
(aleś Kawkę rozbebeszył...

ps. pochwal się chociaż jak udało ci się naprawić, bo coś moja wiarygodność w swoje umiejętnosci mi maleje

.:GALEON:.
_______________________________________
Ogień w sercu, diamenty na twarzy... a błoto na plecach...
_______________________________________
Ogień w sercu, diamenty na twarzy... a błoto na plecach...
- ITAL
- V-ce Admin
- Posty: 1603
- Rejestracja: ndz 18 mar, 2007
- Quad:: Honda Rincon 680 :)
- Imię: Adam
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Ani przez moment nie było moją intencją podważać Twoją wiedzę na temat BF`a
Trudno tak w kilku zdaniach wyjaśnić jak to się stało w każdym razie polegało to na sprawdzaniu punkt po punkcie wartości prądów sterujących w całym układzie sterowania quadem.Oczywiście jeśli pojawi sie u kogoś taki problem służę radą .Po przeczytaniu kilkuset wpisów na amerykańskim forum i w połączeniu z wiedzą zaczerpniętą z naszego forum, plus wlasne obserwacje udało sie usterkę usunąć .
Ponadto pomimo to ,że uważam,iż BF to świetna maszyna utwierdziłem się w przekonaniu że niektóre rozwiązania są tam zastosowane przez producenta rozmyślnie po to,aby jak najszybciej pojawić sie w serwisie i zostawić tam parę groszy, bo trudno przypuszczać ,żeby inżynierowie z kawasaki nie potrafili policzyć wytrzymałości elementów zawieszenia (końcówki,sworznie,łożyska wachaczy górnych) czy przewidziec problemów z dwoma ukrytymi głęboko "bus conectorami" które są przyczyną 90% problemów z elektryką tym modelu quada.
No ale jak już wszystko działa ..... TO NIE MA LEWARA!!!!!!
I tym optymistycznym akcentem
Pozdrawiam całą Brać Brute Force`ową i nie tylko

Trudno tak w kilku zdaniach wyjaśnić jak to się stało w każdym razie polegało to na sprawdzaniu punkt po punkcie wartości prądów sterujących w całym układzie sterowania quadem.Oczywiście jeśli pojawi sie u kogoś taki problem służę radą .Po przeczytaniu kilkuset wpisów na amerykańskim forum i w połączeniu z wiedzą zaczerpniętą z naszego forum, plus wlasne obserwacje udało sie usterkę usunąć .
Ponadto pomimo to ,że uważam,iż BF to świetna maszyna utwierdziłem się w przekonaniu że niektóre rozwiązania są tam zastosowane przez producenta rozmyślnie po to,aby jak najszybciej pojawić sie w serwisie i zostawić tam parę groszy, bo trudno przypuszczać ,żeby inżynierowie z kawasaki nie potrafili policzyć wytrzymałości elementów zawieszenia (końcówki,sworznie,łożyska wachaczy górnych) czy przewidziec problemów z dwoma ukrytymi głęboko "bus conectorami" które są przyczyną 90% problemów z elektryką tym modelu quada.
No ale jak już wszystko działa ..... TO NIE MA LEWARA!!!!!!
I tym optymistycznym akcentem

Pozdrawiam całą Brać Brute Force`ową i nie tylko
Honda Rincon TRX 680 FA 2008! Red 
