MYSZKOWANIE

Wszelkie sprawy związane z eksploatacją, serwisowaniem, silnikiem, elektryką, skrzyniami biegów, przeniesieniem napędu, zawieszeniem, oponami, tuningiem oraz wszelkimi poradami technicznymi...
ODPOWIEDZ
markoczarko
Posty: 15
Rejestracja: ndz 26 sie, 2007
Lokalizacja: Warszawa

MYSZKOWANIE

Post autor: markoczarko » sob 05 kwie, 2008

Witam mam pytanie. posiadam king quada 700 i przy jezdzie z napedem na tyl jest wszystko w pozadku ale jak mu daje 4x4 i dodaje gazu quad zaczyna myszkowac i jest go trudno utrzymac w prostej lini.
Ostatnio zmieniony pn 14 lip, 2008 przez markoczarko, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Arecki
Moderator
Posty: 816
Rejestracja: śr 30 sie, 2006
Lokalizacja: Kabaty :)
Kontakt:

Post autor: Arecki » sob 05 kwie, 2008

Wszystko jest ok.
Zapewne odczuwasz to "myszkowanie" na asfalcie, natomiast w terenie jest OK?
Jeśli tak właśnie jest to jest to normalne zjawisko przy włączonych napędach... tak w quadach, jak terenówkach czy ciężarówkach...
.:GALEON:.
_______________________________________
Ogień w sercu, diamenty na twarzy... a błoto na plecach...

Awatar użytkownika
dziki
Posty: 68
Rejestracja: ndz 06 maja, 2007
Lokalizacja: Z Buszu !

Post autor: dziki » sob 05 kwie, 2008

:ok: Mam KQ i tak po prostu jest a jak załączysz Difflock to dopiero trzeba się nawalczyć :mniam:

Awatar użytkownika
denis
Posty: 102
Rejestracja: śr 31 paź, 2007
Lokalizacja: legionowo

Post autor: denis » sob 05 kwie, 2008

Myszkowanie odczuwalne jest takze w terenie a zwlaszcza jak mamy roznice w podlozu typu prawe i lewe kola ( sciezka albo typowa polna droga gdzie rozstaw kolein jest samochodowy). wtedy jedne kola ida po innym podlozu ( np piachu) a drugie po innym ( np trawie czy kepach trawy). opona terenowa z racji swojego przeznaczenia bardzo mocno "łapie" wszelkie "przyczepnosci" pojawiajace sie na jej drodze bo taka jest jej rola. a ze podłoze jest zmienne to efektem ubocznym jest myszkowanie.
warto moze ustawic zbieznosc ale jesli nie widac tego golym okiem ( wyraznie rozbieznie lub zbieznie) to dalbym sobie spokój. tak ma byc. zabawne ale nie ma co z tym za mocno walczyc. szkoda rąk :D

Awatar użytkownika
czajnikz
Posty: 109
Rejestracja: ndz 01 kwie, 2007
Lokalizacja: Podgórzyn
Kontakt:

Post autor: czajnikz » sob 05 kwie, 2008

im lepsza przyczepność tym bardziej bedzie cieszarpać Zastamów się czy potrzebny ci wtedy nap na 4 koła KQ napewno wtedy da rade na jednej osi.

markoczarko
Posty: 15
Rejestracja: ndz 26 sie, 2007
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: markoczarko » pn 07 kwie, 2008

dziekuje panowie :oklaski:
-
Ostatnio zmieniony pn 14 lip, 2008 przez markoczarko, łącznie zmieniany 1 raz.

piFutaba
Posty: 28
Rejestracja: ndz 29 cze, 2008
Lokalizacja: Lublin

Post autor: piFutaba » pt 11 lip, 2008

Witam,
Jak na mój gust to trochę naciągana teoria.
Miałem sporo samochodów terenowy i SUV i żaden nie myszkował, niezależnie od napędów, natomiast miałem podobne zjawisko w SP 800, i wyglądało to jakby się coś popiep...yło w przednim dyfrze ponieważ jadąc po drodze szutrowej przód pozostawiał ślad jakby boksowania kół, natomiast po zatrzymaniu się, zgaszeniu silnika, wyłączeniu 4x4 i ponownym załączeniu było OK.

Pozdrawiam
PI

shuwar
Posty: 2
Rejestracja: ndz 25 kwie, 2010
Quad:: Yamaha Grizzly 700
Imię: Łukasz

Re: MYSZKOWANIE

Post autor: shuwar » wt 27 kwie, 2010

piFutaba - Muszę potwierdzić twoje słowa o naciąganej teorii poprzedników.

Miałem Jeepa Granda (stały napęd 4x4 nierozłączalny) i nie było mowy o myszkowaniu - nigdy. Natomiast co do quadów to mój G700 jedzie tak samo pewnie przy napędzie 2x4 jak i przy 4x4. Tylko przy włączonej blokadzie przedniego dyfra kierowanie na "twardym" jest niemal niemożliwe (koła same się prostują).

Myszkowanie przy załączonym 4x4 może być spowodowane problemem z samym dyfrem (nie wiem jak on działa w KQ700 ale może nie do końca rozpina się blokada). Sprawdzałeś/wymieniałeś olej w przekładni? Mozę masz tam "pastę" zamiast oleju?

Hej!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż quadowy”