modyfikacje silnika chinczyka 110

Wszelkie sprawy związane z eksploatacją, serwisowaniem, silnikiem, elektryką, skrzyniami biegów, przeniesieniem napędu, zawieszeniem, oponami, tuningiem oraz wszelkimi poradami technicznymi...
ODPOWIEDZ
lysy 126
Posty: 8
Rejestracja: sob 24 paź, 2009
Lokalizacja: boguszow-gorce

modyfikacje silnika chinczyka 110

Post autor: lysy 126 » sob 24 paź, 2009

witam.kupilem dzieciaka na poczatku roku chinska 110 chcialbym wzmocnic nieco silnik.do jakiej pojemnosci mozna go powiekszyc,czy da cos zabawa z obrabianiem glowicy tz planowanie.polerka kanalow,czy jakos da sie pobawic z gaznikiem,wydechem.i jeszcze takie pytanko czy sa one jakos fabrycznie blokowane.dzieki za pomoc pozdrawiam

fejder95
Posty: 2
Rejestracja: sob 23 sty, 2010
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: fejder95 » sob 23 sty, 2010

ja myśle żeby wstawić silnik 125 bo tak zrobiłem noi przy gażniku sie troche pobawiłem noi tera jade z 70 na godzine jeszcze kuoiłem moduł cd 2 tuning noi stortowy iskrownik noi śmiga jak nie wiem co:)

karlosatv
Posty: 26
Rejestracja: śr 10 lut, 2010
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: karlosatv » pt 12 lut, 2010

Kup sportowy wydech przelotowy :ok: ( jeżeli nie chcesz to wybebesz go od środka ma być pusty w środku ) większy gaźnik i pożądnie go wyreguluj , nowy moduł ( Tuning ) pełno takich na allegro . Albo zębatka tylna większa/mniejsza w zależności co chcesz zyskać albo prędkość max. albo przyśpieszenie. Możesz jeszcze dać do tej 110 stożkowy filtr powietrza :tak: ( 14 zł lub 30 zł na allegro , silnik będzie żywszy poprzez zwiększony przepływ powietrza do cylindra ) :ok: i jak uda Ci się wzmocnić już silnik to warto zainwestować w mocniejszy pas napędowy :haha:
http://moto.allegro.pl/item912698916_stozkowy_filtr_fowietrza_quad_atv_50_110_cc_nowy.html#gallery

lysy 126
Posty: 8
Rejestracja: sob 24 paź, 2009
Lokalizacja: boguszow-gorce

Post autor: lysy 126 » sob 20 lut, 2010

a czym te filtry na allegro typu tuning rużnią się od tych seryjnych z siadki.gażnik podejdzie od jakiejś 150 żeby nietrzeba było kąbinować z otworami? jeszcze takie pytanko odnośnie tego iskrownika,jaka jest rużnica w porównaniu z serja i co daje,a sprzęglo da się wymienić na jakieś wytrzymalsze

mariotorpedo
Posty: 133
Rejestracja: ndz 10 sty, 2010
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: mariotorpedo » sob 20 lut, 2010

lysy wszystko zależy dla kogo chcesz wzmocnić tą 110-tkę..czyli jak ciężki jestkierowca tego pojazdu ??

lysy 126
Posty: 8
Rejestracja: sob 24 paź, 2009
Lokalizacja: boguszow-gorce

Post autor: lysy 126 » sob 20 lut, 2010

powiem tak jeżdzi nanim 6 letni chłopak i 8 letnia dziewczynka oczywiście razem,a jeżdza czesto w cieżkim terenie typu podjazdy,błoto a sprzęcior niedaje rady więc chcem wydusić zniego ile się się da nieskracając zbytnio żywotności silnika ,prędkość itak zblokuje zakładając większą zębatke na tył.

mariotorpedo
Posty: 133
Rejestracja: ndz 10 sty, 2010
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: mariotorpedo » pn 22 lut, 2010

No i bardzo dobrze lysy...
kombinuj tylko z zębatkami i to zacznij na razie przednią tylko zmniejszaj powoli..jak zmniejszysz o dwa zęby przednią to już będzie bardzo dużo,tylnej nie ma co zmieniać bo zmniejszysz prześwit...a zwiększając nawet o 3 czy 4 zęby tylną nie uzyskasz tego co zmniejszając przednią o 2
Z resztą nic nie rób bo to nie ma sensu,jakieś moduły itp.
Aha możesz jeszcze z wydechem pokombinować jak ta 110-tka ma dwa tłumiki to odetnij je to odciąży ciut qadzinkę i zamontuj jakiś malutki przelotowy tłumiczek ,coś takiego jak w tłumikach tuningowych do skuterów tylko samą końcówkę...ja tak zrobiłem swoim dzieciakom w 150-tkach
I tak jak już mówiłem więcej głowy sobie nie zawracaj bo tak myślę że powoli musisz niestety pomyśleć o drugim pojeździe co by mogli każde oddzielnie pokonywać przeszkody,dużo większa frajda z jazdy :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż quadowy”