moc Polarisa 800 efi 2009r jaka jest prawda

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Polaris
gincek
Posty: 10
Rejestracja: śr 03 wrz, 2014
Quad:: Polaris spotrsman 800 efi

moc Polarisa 800 efi 2009r jaka jest prawda

Post autor: gincek » śr 03 wrz, 2014

Witam,

czy Ktoś jest w stanie podać mi moc Polarisa spotrsmana efi 2009 rok ???
słyszałem już tyle wersji, że nie mam pojęcia, która jest prawdą.

Drugie pytanie kieruję do tych z Was, którzy mieli okazję użytkować np Yamahę, suzuki i polarisa.
Jest dla mnie poważna różnica przy ruszaniu : Yamaha i suzuki reagują niemal od razu na dotknięcie manetki. Polaris natomiast jakby go coś trzymało.
Czy to normalne czy zainteresować się tematem

dzięki z góry za odpowiedzi

Awatar użytkownika
Ikar
Posty: 2449
Rejestracja: śr 10 paź, 2012
Quad:: Honda xxc
Imię: Artur

Re: moc Polarisa 800 efi 2009r jaka jest prawda

Post autor: Ikar » śr 03 wrz, 2014

2014 ma 54 KM więc 2009 tyle samo, silniki 800 nie były modyfikowane.

Niestety nigdy nie jeździłem Sportsmanem 800, a jedynie Scramblerem 1000. W porównaniu do Rincona każdy quad ma opóźnienie na pasku (tam mamy skrzynię hydrokinetyczną) więc ciężko powiedzieć moim zdaniem Polarisy podobnie reagują na gaz w porównaniu do innych quadów ze skrzynią CVT.

Jak chcesz być pewny - rozbierz pasek, przeczyść wariator oraz sprzęgło (sprężone powietrze) i przejrzyj talerze na obecność jakichś niedoskonałości.

Pozdrawiam
Ozo Drapers Squad

gincek
Posty: 10
Rejestracja: śr 03 wrz, 2014
Quad:: Polaris spotrsman 800 efi

Re: moc Polarisa 800 efi 2009r jaka jest prawda

Post autor: gincek » śr 03 wrz, 2014

Dzięki kolego za fachowe rady

pzdr

Awatar użytkownika
Ikar
Posty: 2449
Rejestracja: śr 10 paź, 2012
Quad:: Honda xxc
Imię: Artur

Re: moc Polarisa 800 efi 2009r jaka jest prawda

Post autor: Ikar » śr 03 wrz, 2014

Nie ma za co jak rozbierzesz przekładnie umieść zdjęcia. Od tego jest forum żeby pomagać sobie wzajemnie :)

Również pozdrawiam
Ozo Drapers Squad

Awatar użytkownika
tede74
Administrator
Posty: 1033
Rejestracja: sob 19 maja, 2007
Quad:: Scrambler XP 1000 S
Imię: Tomek
Lokalizacja: Stargard
Kontakt:

Re: moc Polarisa 800 efi 2009r jaka jest prawda

Post autor: tede74 » sob 06 wrz, 2014

Pomóc może również tuningowy zestaw sprzęgła np. EPI który zmieni charakterystykę pracy sprzęgła. Do tego będziesz musiał wiedzieć jakie masz wymagania od quada. Wielkość kół, rodzaj terenu w jakim będzie głównie użytkowany i wysokość n.p.m. Na której będziesz go przeważnie używał. Pamiętać trzeba również żeby zestaw był z zdedykowanym paskiem, bo może mieć inną szerokość od oryginału.
:I love POLARIS:

gincek
Posty: 10
Rejestracja: śr 03 wrz, 2014
Quad:: Polaris spotrsman 800 efi

Re: moc Polarisa 800 efi 2009r jaka jest prawda

Post autor: gincek » sob 14 mar, 2015

Witam,
pod koniec dzisiejszej przeprawy usłyszałem ogromne bum i walenie dochodzące z wnętrza dekla.Prawdopodobnie pasek ( częściowo) się porwał.
Mam w związku z tym kilka pytań
1 Czy naprawa to jakaś mega filozofia czy brać się samemu ???
2 Jaki pasek kupić jeśli nie oryginalny ???
3 Czy do mojego sportsmana 800 pasuje pasek od RZR-a 800 Bo z tego co wiem to te same chyba silniki ???

Ma jeszcze pytanie dotyczące napraw polarisa. Teraz jeżdżę do Multi Moto w Michałowicach ale to zbyt daleko. Może ktoś poleci coś bliżej Nowego Dworu Mazowieckiego ??

Pozdrawiam, będę wdzięczny za wszelką pomoc

Awatar użytkownika
marioIII
Posty: 692
Rejestracja: wt 20 sty, 2015
Quad:: siwy OUT 500L był: Sportsman 800 EFI i Rancher TRX 350 FE
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Katowice

Re: moc Polarisa 800 efi 2009r jaka jest prawda

Post autor: marioIII » ndz 15 mar, 2015

witaj,
co do paska wymienisz sam jak kupiłem firmy carlisle ultimax UA 426 latam na nim od grudnia 2014 do dziś i niewidzę różnicy do oryginalngo który mi padł, choć usłyszałem kilka złych opinii na temat tych pasków, u mnie się on sprawdza, a lekko nie ma.
Później udało mi się kupić na olx oryginalny za połowę ceny i jeżdzi jako zapas.
Przy montażu obudowy zadbaj o szczelność uszczelki, żeby się błoto nie dostało.
Co do mocy i reakcji na manetkę to powiem Ci, że faktycznie lekko słabiej rusza od G700 i KQ ale kiedy założyłem nowy pasek to polaris dostał takiego kopa że musiałem uważać przy stracie aby nie stawał dęba, jak się okazało po 2 godzinach eksploatacji niestety stracił tą zaletę-pasek się "dotarł".
od kolegi DKfan wiem, że popełniłem błąd przy "docieraniu paska" bo nie powinno się go mocno eksploatować przez pierwsze ok 100km ( choć to raczej i tak nie przyczyni się do zachowania chwilowej mega zrywności quada...ale kto wie..) ja jeździłem od początku normalnie a że był i śnieg to trochę zabawy było i dostał na dzień dobry w d...pę.
Dla zwiększenia reakcji na manetkę można też chyba wymienić samą sprężynę, choć wiadomo lepiej cały zestaw kupić ale tanie to nie jest..



tu masz filmik z polarisa rangera, wymiana taka sama tyle że podchodzisz z boku a nie z góry, odkręcasz lewy podnóżek żeby mieć dobry dostęp, najważniejsze dobrze sprawd pozostałości paska starego, ja po kilku chwilach jazdy rozbierałem drugi raz wszystko i wyleciały kolejne kawałki starego paska.

Fotki wrzucę później.



https://www.youtube.com/watch?v=vkyPTNVCONo
Ostatnio zmieniony pn 16 mar, 2015 przez marioIII, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeśli ktoś chciałby pośmigać w zielonogórskim lub na Śląsku
https://www.facebook.com/marioIIIPL
https://www.youtube.com/playlist?list=PL5lFyuP3ZljO-U2x85z_Bt4eB7q_xu3hG

gincek
Posty: 10
Rejestracja: śr 03 wrz, 2014
Quad:: Polaris spotrsman 800 efi

Re: moc Polarisa 800 efi 2009r jaka jest prawda

Post autor: gincek » ndz 15 mar, 2015

Bardzo dziękuję za cenne uwagi. Przy okazji, przed awarią paska zmieniłem przewody wysokiego napięcia bo często zwłaszcza przy szybkiej jeździe przerywał mi. Tak jakby chwilowo brakowało paliwa. Powodem wymiany kabli była łatana silikonem fajka od strony silnika. Przez jakieś 2 godziny śmigał jakby zupełnie inny quad. Potem znowu przerywało ale mniej. No a pod koniec strzelił pasek. I teraz zastanawiam się czy powodem takich chwilowych przerw w mocy mógł być częściowo uszkodzony pasek. Co Ty na to ????

Jeszcze raz dziękuję za cenne podpowiedzi

pzdr

Awatar użytkownika
marioIII
Posty: 692
Rejestracja: wt 20 sty, 2015
Quad:: siwy OUT 500L był: Sportsman 800 EFI i Rancher TRX 350 FE
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Katowice

Re: moc Polarisa 800 efi 2009r jaka jest prawda

Post autor: marioIII » pn 16 mar, 2015

Hm.. to raczej byłby dziwny objaw przy uszkodzonym pasku, raczej coś z elektryką - mam teraz quada na serwisie i u mnie szukają powodu dlaczego quad 1-2 razy w ciągu dnia jazdy gasł i tracił całe napięcie ale od razu odpalał jakby nigdy nic....dorzucam fotki z mojego paska

Ważne jak zdejmiesz obudowę paska to uważaj żeby Ci nie naleciało suchego błota z quada do środka najlepiej wcześniej potraktuj go karcherem zanim odkręcisz obudowę i . W środku mam być czysto jak na porodówce u mnie było trochę brudno choć wczęsniej karcherem myłem ale i tak coś się sypało z góry :D
Załączniki
po zdjęciu podnóżka
po zdjęciu podnóżka
czarne śruby do odkręcenia nie pamiętam ile ich było 7-9 najtrudniej dotrzeć do tych koło aku
czarne śruby do odkręcenia nie pamiętam ile ich było 7-9 najtrudniej dotrzeć do tych koło aku
CAM01551.jpg
trzeba dobrze sprawdzić bo u mnie były jeszcze drobne "nitki" zakleszczone
trzeba dobrze sprawdzić bo u mnie były jeszcze drobne "nitki" zakleszczone
nowy założony
nowy założony
stary polaris
stary polaris
ori kupiony na zapas i kod produktu na fot
ori kupiony na zapas i kod produktu na fot
Jeśli ktoś chciałby pośmigać w zielonogórskim lub na Śląsku
https://www.facebook.com/marioIIIPL
https://www.youtube.com/playlist?list=PL5lFyuP3ZljO-U2x85z_Bt4eB7q_xu3hG

Awatar użytkownika
DKfan
Posty: 1979
Rejestracja: wt 21 sty, 2014
Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
Imię: Jacek

Re: moc Polarisa 800 efi 2009r jaka jest prawda

Post autor: DKfan » pn 16 mar, 2015

gincek pisze: I teraz zastanawiam się czy powodem takich chwilowych przerw w mocy mógł być częściowo uszkodzony pasek. Co Ty na to ????

Jeszcze raz dziękuję za cenne podpowiedzi

pzdr
Jeżeli przerywał silnik, anie było to szarpanie ze stronu układu napedowego to na pewno nie ma nic wspólnego z paskiem. Przerywanie silnika może mieć związek tylko z dwoma kwestiami elektryka i paliwo. Czyli świece, przewody zapłonowe, cewki itd włącznie z jakimś zwarciem na przetartym kablu. Paliwo wtryskiwacz, pompa, woda w baku.
Najważniejsze żebyś znalazł prawidłowość w jakiej sytuacji sie to dzieje, od tego można wychodzić w dalszym rozważaniu jaka jest przyczyna.
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad

ODPOWIEDZ

Wróć do „Polaris”