Metromierz a GPS

Gdzie jeździć, wyposażenie ridera, wyposażenie atv-ki, rejestracja, import quadów, przepisy prawne, prawo jazdy, nawigacja...
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
ITAL
V-ce Admin
Posty: 1603
Rejestracja: ndz 18 mar, 2007
Quad:: Honda Rincon 680 :)
Imię: Adam
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Metromierz a GPS

Post autor: ITAL » wt 15 sty, 2008

Czy można podłaczy metromierz do Garmina GPSMAP 276C zamiast do impulsatora w quadzie ,jeśli tak to jak?
Dzięki z góry za pomoc
Honda Rincon TRX 680 FA 2008! Red :I love HONDA:

shelton
Posty: 626
Rejestracja: śr 31 sie, 2005
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: shelton » wt 15 sty, 2008

Wątpliwa sprawa. Dalczego nie chcesz do impulsatora?
KINGSAJZ dla każdego!!!!

Awatar użytkownika
ITAL
V-ce Admin
Posty: 1603
Rejestracja: ndz 18 mar, 2007
Quad:: Honda Rincon 680 :)
Imię: Adam
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: ITAL » czw 17 sty, 2008

Dlatego ,że kiedy podłączam metromierz pojawia się błąd który nie pozwala mi włączyć napędu na 4 koła.
Jest to związane z ogólnie rzeczbiorąc modułem odpowiedzialnym za sterowanie aktuatorami.
Honda Rincon TRX 680 FA 2008! Red :I love HONDA:

shelton
Posty: 626
Rejestracja: śr 31 sie, 2005
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: shelton » czw 17 sty, 2008

To się da obejść. Kwestia dobrego elektronika. Awaryjnie musisz założyć sobie oddzielny czujnik. Przez utratę sygnału metromierz w postaci GPS się nie sprawdzi.
KINGSAJZ dla każdego!!!!

Awatar użytkownika
Ronin
Posty: 1159
Rejestracja: ndz 21 paź, 2007
Kontakt:

Post autor: Ronin » pt 25 lip, 2008

Ital,
jak tam TA sprawa. Jutro mam zamiar walczyć z tym tematem i już mnie nastraszyłeś :?
Prawdziwi mistrzowie nie jedzą miodu, prawdziwi mistrzowie żują pszczoły

Awatar użytkownika
ITAL
V-ce Admin
Posty: 1603
Rejestracja: ndz 18 mar, 2007
Quad:: Honda Rincon 680 :)
Imię: Adam
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: ITAL » sob 26 lip, 2008

To dotyczyło kawasaki więc problem zniknął wraz ze sprzedażą quada
Honda Rincon TRX 680 FA 2008! Red :I love HONDA:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Niezbędnik quadowca”