Lucky Star SP250-S

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Access (dawniej Lucky Star)
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
tede74
Administrator
Posty: 1033
Rejestracja: sob 19 maja, 2007
Quad:: Scrambler XP 1000 S
Imię: Tomek
Lokalizacja: Stargard
Kontakt:

Post autor: tede74 » czw 04 cze, 2009

Będziesz miał wrażenie jak byś się z malucha przesiadł się do Porsche ;). Na pewno będzie warto.
:I love POLARIS:

misiak
Posty: 6
Rejestracja: śr 03 cze, 2009
Lokalizacja: Ożarów
Kontakt:

Post autor: misiak » czw 04 cze, 2009

to jak masz ls 300s to
możesz napisać jak tam bryka chodzi?, psuje się coś, ile kilometrów zrobiłeś?
Bo w chińczyku to musiałem co tydzień koła dokręcać bo się odkręcały, myśle że w tym nie będzie trzeba. :?

dzik8520
Posty: 2
Rejestracja: pt 14 maja, 2010

Re:

Post autor: dzik8520 » pn 17 maja, 2010

widzę że temat troszeczkę podupadł. Może po kolejnym roku urzytkownicy cooś napiszą jak im chodza ich LS-y. Przyznam ze jestem zainteresowany zakupem i fajnie było by dowiedzieć sie jak sie quady zachowują po dłuższej eksploatacji. pozdrawiam.

adrianbaser
Posty: 34
Rejestracja: śr 29 gru, 2010
Quad:: lucky star sp 250
Imię: adrian

Re: Lucky Star SP250-S

Post autor: adrianbaser » śr 29 gru, 2010

witam mam ls 250 rok 2006 podobno pierwsze były najlepsze jestem drugim wlascicielem kupiem gdy mial 4 tys km aktualnie mija 6 tys km dodam ze było wymieniane lozysko rozruchowe cała reszta łącznie z paskiem łancuchem w orginale leki luz pojawil sie na sworzniu biegi wchodza idealnie dodam tylko ze na ssaniu niechce mi wogule palic musze krecic bez ssania dosc długo ale to tylko zima gdy jest cieplo bez ssania odrazu zapala a gdy już ciepły to reaguje na manetke ssania bo gdy zalanczam ssanie to zwiekszaja sie obroty nie wiem co jest przyczyna ze na ssaniu nie pali gaznik jest czysty reaguje na obroty nie pływa na obrotach wszystko jest ok jestem ciekaw ile nakrece km bez remontu chodzi mi o skrzynie i cylinder

adrianbaser
Posty: 34
Rejestracja: śr 29 gru, 2010
Quad:: lucky star sp 250
Imię: adrian

Re: Lucky Star SP250-S

Post autor: adrianbaser » śr 29 gru, 2010

spotykałem się z opiniami ze lsy już po 300 km kopciły i miały cylindry do wymiany nie wspomnę o paskach napędowych ja swojego używam w terenie pola i tor motokrosowy w Głogowie ja śmigam na oleju mineralnym motocyklowym gdy jeżdzłlem na syntetyku latem po 400km musiałem troszkę dolewać a teraz od wymiany do wymiany wiadomo minerał trzeba troszkę rozgrzać przed jazda ale na lato na wysoke temp jest idealny bo z syntetyka to jest dosłownie zadki jak woda i szybko sie przepala chwila moment czarny a minerał długo jest żółty po zalaniu

adrianbaser
Posty: 34
Rejestracja: śr 29 gru, 2010
Quad:: lucky star sp 250
Imię: adrian

Re: Lucky Star SP250-S

Post autor: adrianbaser » śr 29 gru, 2010

dodam ze rozrusznik pasuje od yamahy japonskiej nie wiem jakiej bo rozrusznik trafił do mnie przypadkiem jest czarny firmy mitsuba made in japan jest lepiej wykonany trzeba dorobić uchwyt ilość zębów rozmiar oringu taki sam kręci w odwrotna strone trzeba rozebrac i zamienić bieguny i po sprawie dopasowałem rozrusznik bo myślałem ze to wina rozrusznika a to było łożysko rozruchowe teraz jeżdzę na orginalnym ale ten od yamahy tak samo kreci ta sama moc leży w zapasie

Sambor2025
Posty: 9
Rejestracja: sob 30 maja, 2015
Quad:: lucky star 250
Imię: Sambor

Re: Lucky Star SP250-S

Post autor: Sambor2025 » sob 30 maja, 2015

Witam,

Jestem nowym posiadaczem lucky Stara250 odkupiłem gó uszkodzonego dosc tanio od kolegi, quad nie odpala , twierdził on ze to rozrusznik, chciałbym gó naprawić samemu, natomiast rozrusznik słyszę za kręci ale nic po za tym na forum doszukalem się ze to łożysko zapłonowe objawy identyczne jak na umieszczonym filmiku http://www.atvpolska.pl/forum/viewtopic ... 59&t=42686 quad nie był odpalany rok czasu, stąd też szarpakiem idzie dość ciężko, w instrukcji ściągniętej z internetu odszukalem ze powinienem odsączyć paliwo po przez odkrecenie śrubki, niestety t mnie tej śrubki nie ma, podobno powinna być po prawej stronie jak się siedzi koło śruby od regulacji obrotów, u mnie jest tylko śruba do regulacji obrotów, no chyba że jest gdzieś ukryta bo od frontu jej nie ma, wracając do tego łożyska zapłonu, to nie bardzo wiem,w którym one powinno być miejscu... Czy one jest pod lewa pokrywa silnika czy gdzieś koło rozrusznika??? Prosiłbym o pomoc w tej prawie.
Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „ACCESS / Lucky Star”