LS - poziom oleju, smary, płyny.

Wszelkie sprawy związane z eksploatacją, serwisowaniem, silnikiem, elektryką, skrzyniami biegów, przeniesieniem napędu, zawieszeniem, oponami, tuningiem oraz wszelkimi poradami technicznymi...
Dami95
Posty: 15
Rejestracja: ndz 18 maja, 2008
Lokalizacja: Borne Sulinowo

Post autor: Dami95 » wt 04 lis, 2008

Czyli przed nasmarowaniem łańcucha trzeba go umyć? (w mydle z wodą albo przetrzeć ropą?)

Ale trzeba zdjąć łańcuch? Czy na quadzie??

Awatar użytkownika
chuligan
Posty: 260
Rejestracja: wt 02 wrz, 2008
Quad:: Lucky Star 250
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Warszawa/Kozienice

Post autor: chuligan » wt 04 lis, 2008

Ze skromnego doświadczenia, robię to w sposób następujący: po każdej jeździe całego quada myję, łącznie z łańcuchem. Jeśli chodzi o ropowanie, zrobiłem to w celu usunięcia resztek fabrycznego smaru z łańcucha (przy pomocy pędzla i nie zdejmowałem go z ls'a) . Przy użyciu odpowiedniego środka do konserwacji, sam szampon samochodowy w zupełności wystarcza by usunąć zabrudzenia gromadzące się na łańcuchu. Myjka ciśnieniowa ułatwia doczyszczanie. Wycieram w miarę do sucha, konserwuję spray'em (nie pamiętam nazwy, kupiłem łącznie z wieloma gadżetami przy zakupie samego quada ale mogę sprawdzić) i tak maszyna czeka na mnie do kolejnego weekendu. Przez ten czas, specyfik ma możliwość penetrowania ogniw, naddatki odparowują, bądź ściekają i nie ma efektu zarzucania na okoliczne elementy.
Lucky Star Sp 250 S
http://www.youtube.com/watch?v=6yKqLKipDXg

Awatar użytkownika
Ruszko
Moderator
Posty: 2014
Rejestracja: pt 06 kwie, 2007
Quad:: Suzuki LTR 450 sprzedam
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Drezdenko
Kontakt:

Post autor: Ruszko » wt 04 lis, 2008

chuligan napisał...
wieloma gadżetami przy zakupie samego quada ale mogę sprawdzić)
Ja polecam Valvoline do łańcuchów.

Każdą czynność wykonuj jak chuligan, a quad Ci dłużo posłuży - ja tak robię i brak problemów.
Udało mi się dojść z niczego do czegoś, wystarczy silna wola, pasja i marzenia, to one motywują mnie do działań.
W życiu nie ma rzeczy niemożliwych, pieniądze są nieważne, liczysz się Ty - sam!
110ccm->SMC 250->LTZ 400->LTR 450->...?...DAKAR!

radek-2008
Posty: 3
Rejestracja: ndz 12 lip, 2009
Lokalizacja: Poznań

Post autor: radek-2008 » pt 14 sie, 2009

A ile powinno być oleju przekładniowego(w skrzyni biegów) i ile silnikowego??

Awatar użytkownika
Ruszko
Moderator
Posty: 2014
Rejestracja: pt 06 kwie, 2007
Quad:: Suzuki LTR 450 sprzedam
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Drezdenko
Kontakt:

Post autor: Ruszko » pt 14 sie, 2009

Przekładniowy podejrzewam, że maks ale upewnij się, zaś silnikowy to tak gdzieś połowie miarki na bagnecie.
Udało mi się dojść z niczego do czegoś, wystarczy silna wola, pasja i marzenia, to one motywują mnie do działań.
W życiu nie ma rzeczy niemożliwych, pieniądze są nieważne, liczysz się Ty - sam!
110ccm->SMC 250->LTZ 400->LTR 450->...?...DAKAR!

Awatar użytkownika
tede74
Administrator
Posty: 1033
Rejestracja: sob 19 maja, 2007
Quad:: Scrambler XP 1000 S
Imię: Tomek
Lokalizacja: Stargard
Kontakt:

Post autor: tede74 » pt 14 sie, 2009

No to żeś Ruszko błysnął :lol: . W LSach nie ma bagnetu tylko wizjerki. Oleju ma być lekko ponad połowę oczka. Silnik 1,6L skrzynia 0,7L.
:I love POLARIS:

Awatar użytkownika
Ruszko
Moderator
Posty: 2014
Rejestracja: pt 06 kwie, 2007
Quad:: Suzuki LTR 450 sprzedam
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Drezdenko
Kontakt:

Post autor: Ruszko » pt 14 sie, 2009

O fuck :D
Nie czytałem tematu od początku, a że w temacie nie ma nazwy quada to tak wyszło :)
No ale tak czy siak ma mieścić się w miarce :)
Udało mi się dojść z niczego do czegoś, wystarczy silna wola, pasja i marzenia, to one motywują mnie do działań.
W życiu nie ma rzeczy niemożliwych, pieniądze są nieważne, liczysz się Ty - sam!
110ccm->SMC 250->LTZ 400->LTR 450->...?...DAKAR!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż quadowy”