Witam rozgladałem sie juz troche i zauważyłem ze ludzie tu chwalą sobie ta marke za ta cene
otoz do rzeczy interesuje mnie kupno 180-tki i mam pare pytań:
1.J ak awaryjnosc u niego (nie bedzie katowany)
2.w razie czego gdzie zamowic czesci itp? (slask)
3.jak jest z gazem w manetce czy guzik? bo wiem ze roznie a to moj pierwszy quad
4.jaka prestkosc max wyciagnie ten quad? (z czystej ciekawosci)
5.czy jest hamulec nożny?
prosze tylko o odp do rzeczy
Z gory Dzieki i Pozdrawiam
ls 180
- tede74
- Administrator
- Posty: 1033
- Rejestracja: sob 19 maja, 2007
- Quad:: Scrambler XP 1000 S
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Stargard
- Kontakt:
1. LS 180 to rzadkość na rynku więc mało kto się wypowie, co innego 250 lub300
2. Na quady.eu lista dealerów, praktycznie u każdego możesz zamówić
3. 90% quadów nie ma rolgazu, rozwiązanie dużo bezpieczniejsze
4. V-max 180 to ok.80km/h, 250 ok.90km/h, a 300 ok.95km/h
5. każdy LS ma hamulec nożny na 4 koła. Starsze modele maja klamkę tylko na tył, nowsze mają dwie klamki-tył i przód
Mam nadzieję, że w miarę rzeczowo
Ps. Jak masz możliwość kup 250 lub 300. LS jest dosyć ciężkim quadem i taki mały silniczek słabo daje sobie z nim radę.
2. Na quady.eu lista dealerów, praktycznie u każdego możesz zamówić
3. 90% quadów nie ma rolgazu, rozwiązanie dużo bezpieczniejsze
4. V-max 180 to ok.80km/h, 250 ok.90km/h, a 300 ok.95km/h
5. każdy LS ma hamulec nożny na 4 koła. Starsze modele maja klamkę tylko na tył, nowsze mają dwie klamki-tył i przód
Mam nadzieję, że w miarę rzeczowo

Ps. Jak masz możliwość kup 250 lub 300. LS jest dosyć ciężkim quadem i taki mały silniczek słabo daje sobie z nim radę.

-
- Posty: 34
- Rejestracja: śr 29 gru, 2010
- Quad:: lucky star sp 250
- Imię: adrian
Re: ls 180
aż tak żle nie daje sobie rady w terenie tym bardziej za ma reduktor a co do kupna to fakt kup 250 z 180 daj sobie spokój dozbieraj i kup 250