Ja obstawiam, że gdzieś na którymś kole zębatym brakuje ząbka

Możesz zajrzeć do oleju czy np. w pobliżu korka jakieś większe opiłki się nie zebrały. Cykliczne tykanie raczej wynika z tego że któregoś ząbka nie ma.. Co może mylić, tykanie niekiedy jest mniej lub bardziej intensywne - zależy to np. od kierunku i obciążenia danej pary kół zębatych.
Na podstawie ewentualnych zmian częstotliwości "tykania" można określić gdzie nastąpiło uszkodzenie (jesli to ono jest przyczyną). Np tykanie proporcjonalne do prędkości kół oznacza wykruszenie w przekładni głównej itd.
Jeśli byłby to luz na frezie to byłoby czuć/słuchać stuk przy zdjęciu/przyłożeniu obciążenia na napędzie. Podobnie w przypadku luzu na przegubie. Poza tym jeśli wielowypust ma taki luz, że stuka na obrocie kątowym to raczej szybko zetnie się do końca. Czyli ja raczej stawiam na wykruszenie zęba.