KYMCO MXU 500 IRS od fabrycznego do przeprawowego
- wacoQ
- Posty: 599
- Rejestracja: ndz 13 lis, 2011
- Quad:: Przerwa techniczna :)
- Imię: waco
- Lokalizacja: WPI
Re: KYMCO MXU 500 IRS od fabrycznego do przeprawowego
... no to się doczekaliśmy
Nie ważne czym się śmiga, ale ważne ile to przynosi frajdy
●●●●●TRANS-SQUAD-TEAM●●●●●
●●●●●WWW.TRANS-SQUAD-TEAM.PL●●●●●
- Progress
- TranS-Squad Team
- Posty: 2210
- Rejestracja: śr 13 paź, 2010
- Quad:: Honda TRX 450r Sportrax
- Imię: Adrian
- Lokalizacja: Rembertów/Wilanów
Re: KYMCO MXU 500 IRS od fabrycznego do przeprawowego
Je je jeGrzegorz Głowienka pisze:A dokładniej od 18.01.2013 (od piątku) będzie w sprzedaży. Prenumeratorzy także niech od piątku swoje skrzynki sprawdzają...wacoQ pisze: Zapraszam do najnowszej gazetki QUADZIK powinna na dniach trafić do sprzedaży.[/color]
TranS-Squad Team
Re: KYMCO MXU 500 IRS od fabrycznego do przeprawowego
A jednak są koledzy którzy ryzykują jazdę na tych cudach, ja mam 200 sportową ale to tylko z nazwy, jak synem wyjeżdżam, ja na 200 a syn 110 i jeździmy turystycznie to co może się stać to brak paliwa, a zabawa nie do opisania, no a jak z kumplami wyjeżdżam to" fakt" któryś jest na przyczepce przywieziony, a i tak nie tracimy ducha walki , no naprawdę wacoQ jestem pod wrażeniem,czasu i za angarzowania się bo jak czytam innych kolegów to stawiają na firmówki a naszymi też się da jeździć pozdrawiam .
- wacoQ
- Posty: 599
- Rejestracja: ndz 13 lis, 2011
- Quad:: Przerwa techniczna :)
- Imię: waco
- Lokalizacja: WPI
Re: KYMCO MXU 500 IRS od fabrycznego do przeprawowego
Jasne ze sie da, nawet czasem bardziej niz markowymi. Wiadomo ze Kymco jest gorsze od np niedzwiedzia ale dobrze przygotowany daje frajde taka sama. W koncu co to by bylo gdyby karzdy jezdzil tym samym quadem ....
Nie ważne czym się śmiga, ale ważne ile to przynosi frajdy
●●●●●TRANS-SQUAD-TEAM●●●●●
●●●●●WWW.TRANS-SQUAD-TEAM.PL●●●●●
- wacoQ
- Posty: 599
- Rejestracja: ndz 13 lis, 2011
- Quad:: Przerwa techniczna :)
- Imię: waco
- Lokalizacja: WPI
Re: KYMCO MXU 500 IRS od fabrycznego do przeprawowego
Tak wiec z przykrością muszę poinformować iż temat ten zostaję zamknięty. Z różnych nieciekawych powodów (chyba tych finansowych najbardziej) byłem zmuszony sprzedać mojego quada. Obecny właściciel w weekend zabrał go do Wrocławia. Mam nadzieje że sprawi mu tyle samo frajdy jak mi, i czasem podzieli się wrażeniami z eksploatacji
Nie ważne czym się śmiga, ale ważne ile to przynosi frajdy
●●●●●TRANS-SQUAD-TEAM●●●●●
●●●●●WWW.TRANS-SQUAD-TEAM.PL●●●●●
- Progress
- TranS-Squad Team
- Posty: 2210
- Rejestracja: śr 13 paź, 2010
- Quad:: Honda TRX 450r Sportrax
- Imię: Adrian
- Lokalizacja: Rembertów/Wilanów
Re: KYMCO MXU 500 IRS od fabrycznego do przeprawowego
Panie świeć nad jego duszą która zawsze zostanie w TST !
TranS-Squad Team
Re: KYMCO MXU 500 IRS od fabrycznego do przeprawowego
Nowy właściciel zbyt długo się nim nie nacieszył
http://otomoto.pl/kymco-mxu-500iirs-M3851716.html
http://otomoto.pl/kymco-mxu-500iirs-M3851716.html
Re: KYMCO MXU 500 IRS od fabrycznego do przeprawowego
Wietszyk pisze:Nowy właściciel zbyt długo się nim nie nacieszył
http://otomoto.pl/kymco-mxu-500iirs-M3851716.html
Nacieszył, nacieszył, i nadal się cieszy
Po prostu urealnił się plan zakupu nowej Grizzly 700 więc szukam powoli nowego właściciela dla Kymco
A swoją drogą dzięki Kymco poznałem świetnych ludzi, i spędziłem niezapomniane chwile w terenie...
Przy okazji chętnych zapraszam do zakupu. Nowy nabywca na pewno będzie zadowolony tak samo jak ja
Pozdrawiam
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: KYMCO MXU 500 IRS od fabrycznego do przeprawowego
W związku z tym że jakiś czas temu stałem się posiadaczem Wackowgo dzieła postanowiłem kontynuować regularne wpisy dotyczące jego eksploatacji, napraw, ewentualnych zmian.
Myślę, że ciekawie będzie móc prześledzić historię tego egzemplarza prawie od jego początków, być może będzie to pomocne w podjęciu decyzji dla osób które zastanawiają się nad kupnem tego modelu.
Z tego co wiem do w czasie eksploatacji poprzedniego właściciela wymienione zostały:
- klocki hamulcowe tylnej osi
- termostat
W tym czasie gadzina pożegnała się również z wyciągarką i miała nieprzyjemne spotkanie z rowem.
Wyciągarka wróci na swoje miejsce, na razie w postaci malutkiego dragona DWS2000 który zalega u mnie w garażu i lepiej mieć jakiegokolwiek pomocnika i żadnego. Po uporaniu się ze skutkami spotkania z rowem poszukam czegoś mocniejszego.
Jeżeli chodzi elementy, które ucierpiały na skutek wpadnięcia do rowu jeszcze nie zostały ustalone, wstępnie zweryfikowałem zawieszenie i pomiary wykazują, że chyba nic poważniejszego się nie stało natomiast głównym podejrzanym jest szerzej rozumiany układ kierowniczy (mam nadzieję że to nie rama), liczę że Shelton pomoże rozwiązać mi ten problem i będę miał to z głowy.
Z drobiazgów które należy zrobić pozostała jeszcze stacyjka która w pozycji on+światła czasami odcina dopływ prądu ale po dociśnięciu jej wraca do życia, być może jest to konsekwencja faktu że gadzina przybyła do mnie z bardzo daleka w dzień kiedy drogowcy nie żałowali soli i była cała nią pokryta.
Przy przebiegu
Wymieniłem olej korzystając z Motula 5100 i instrukcji pięknie opisanej przez Wacka, przygotowałem sobie również do wymiany olej przekładniowy i kilka innych potrzebnych rzeczy.
Z braku kanału wykonałem amatorski najazd który doskonale zdał egzamin.
Żeby nie było za łatwo okazało się, że rury biegnące do filtra i odpowietrzenia skutecznie utrudniają operowanie kluczem do odkręcania filtra oleju
Jednak w jednym z renomowanych sklepów znalazłem klucz którym można atakować filtr od czoła zamiast z boku więc następna wymiana będzie mniej czasochłonna.
Naprawiłem również w ramach przeglądu niedziałający kierunkowskaz.
W tej chwili oprócz usunięcia efektu ściągania, przełożę prawdopodobnie przednie opony bo zaczynają się ścinać po wewnętrznej.
Założę wyciągarkę ale chcę ją zabezpieczyć bezpiecznikiem aby uniknąć problemów które miał Wacek, dlatego szukam jakiegoś małego zespołu bezpieczników.
Chcę zabezpieczyć skrzynkę bezpieczników w wodoszczelnym pudełku aby nie silikon ować skrzynki za każdym razem gdy chce się do czegoś zajrzeć, czy ktoś wie gdzie coś takiego można znaleźć?
Oczywiście w tzw międzyczasie gadzina śmiga po okolicy poznając swój nowy dom.
To be continued....albo jakoś tak
Myślę, że ciekawie będzie móc prześledzić historię tego egzemplarza prawie od jego początków, być może będzie to pomocne w podjęciu decyzji dla osób które zastanawiają się nad kupnem tego modelu.
Z tego co wiem do w czasie eksploatacji poprzedniego właściciela wymienione zostały:
- klocki hamulcowe tylnej osi
- termostat
W tym czasie gadzina pożegnała się również z wyciągarką i miała nieprzyjemne spotkanie z rowem.
Wyciągarka wróci na swoje miejsce, na razie w postaci malutkiego dragona DWS2000 który zalega u mnie w garażu i lepiej mieć jakiegokolwiek pomocnika i żadnego. Po uporaniu się ze skutkami spotkania z rowem poszukam czegoś mocniejszego.
Jeżeli chodzi elementy, które ucierpiały na skutek wpadnięcia do rowu jeszcze nie zostały ustalone, wstępnie zweryfikowałem zawieszenie i pomiary wykazują, że chyba nic poważniejszego się nie stało natomiast głównym podejrzanym jest szerzej rozumiany układ kierowniczy (mam nadzieję że to nie rama), liczę że Shelton pomoże rozwiązać mi ten problem i będę miał to z głowy.
Z drobiazgów które należy zrobić pozostała jeszcze stacyjka która w pozycji on+światła czasami odcina dopływ prądu ale po dociśnięciu jej wraca do życia, być może jest to konsekwencja faktu że gadzina przybyła do mnie z bardzo daleka w dzień kiedy drogowcy nie żałowali soli i była cała nią pokryta.
Przy przebiegu
Wymieniłem olej korzystając z Motula 5100 i instrukcji pięknie opisanej przez Wacka, przygotowałem sobie również do wymiany olej przekładniowy i kilka innych potrzebnych rzeczy.
Z braku kanału wykonałem amatorski najazd który doskonale zdał egzamin.
Żeby nie było za łatwo okazało się, że rury biegnące do filtra i odpowietrzenia skutecznie utrudniają operowanie kluczem do odkręcania filtra oleju
Jednak w jednym z renomowanych sklepów znalazłem klucz którym można atakować filtr od czoła zamiast z boku więc następna wymiana będzie mniej czasochłonna.
Naprawiłem również w ramach przeglądu niedziałający kierunkowskaz.
W tej chwili oprócz usunięcia efektu ściągania, przełożę prawdopodobnie przednie opony bo zaczynają się ścinać po wewnętrznej.
Założę wyciągarkę ale chcę ją zabezpieczyć bezpiecznikiem aby uniknąć problemów które miał Wacek, dlatego szukam jakiegoś małego zespołu bezpieczników.
Chcę zabezpieczyć skrzynkę bezpieczników w wodoszczelnym pudełku aby nie silikon ować skrzynki za każdym razem gdy chce się do czegoś zajrzeć, czy ktoś wie gdzie coś takiego można znaleźć?
Oczywiście w tzw międzyczasie gadzina śmiga po okolicy poznając swój nowy dom.
To be continued....albo jakoś tak
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
- Adam Wieczorek
- Moderator
- Posty: 371
- Rejestracja: pt 07 sty, 2011
- Quad:: Suzuki KQ 700 2007r
- Imię: Adam
- Lokalizacja: Grodzisk Maz
- Kontakt:
Re: KYMCO MXU 500 IRS od fabrycznego do przeprawowego
Kolego ja tylko co do oleju, 5100 to minerał a Kymco powinno latac na pełnym syntetyku więc 7100 wlewaj. Nie żałuj kasy na oliwę ma to duże znaczenie w żywotności silnika.
Najlepsze imprezy tylko z Quadowe Bezdroża. Wejdź i sprawdź