Kupię Outlandera 650 lub 800

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Bombardier / Can-am
Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: Kupię Outlandera 650 lub 800

Post autor: oolsztyniak » wt 22 wrz, 2015

Akurat ten przewala się już jakiś czas na OLX, widziałem go jakiś czas temu.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.

szymoneski

Post autor: szymoneski » wt 22 wrz, 2015

Kompletnie nie znam się na quadach, planowałem sprawdzić go w jakimś serwisie zajmującym się quadami, chyba to opłacalna inwestycja :)

Jeżeli przewala się na OLX jakiś czas, to prawdopodobnie coś jest na rzeczy.

a co powiecie na to:
http://allegro.pl/show_item.php?item=56 ... c8bb6a98ef

Awatar użytkownika
Cj_cezar
Quad:: CF Moto 550, Outlander 800
Imię: Cezary

Post autor: Cj_cezar » wt 22 wrz, 2015

Co do sprawdzenia w serwisie, to zapoznaj się z tymi opiniami

http://quadzik.pl/forum/warsztaty-serwisow-i-dilerzy-cfek-dyskusja-t12256-75.html
Tyczy się to nie tylko CF-ek
Jak chciałem kupić Can Ama to rozmowa na serwisie była inna niż jak kupiłem używanego i chciałem dokonać przeglądu.

Co do tego XMR-a, to cena netto (jak chcesz fakturę) - bardzo dobra, ale czy można go zarejestrować? (nie doczytałem)

szymoneski

http://olx.pl/oferta/can-am-outlander-8 ... 28d2a241f4

600 km w takim roczniku, na ile jest to prawdopodobne?

Dużo na OLX jest quadów z przebiegiem poniżej 1000 km, szczególnie polarisy i can-amy, podejrzane.

Awatar użytkownika
DKfan
Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
Imię: Jacek

Post autor: DKfan » wt 22 wrz, 2015