Cj_cezar pisze:Jacek - mam pytanie.
Pisałeś o Visco lock-u, że działa lepiej po 2009. Mam takie objawy:
Podczas driftu w kółko mój Can am czasami przechyla się na bok, gdzie Polaris oraz CF-ka pięknie kręcą kółka.
Czy może to być, że załącza się właśnie Visco lock i dlatego w pewnym momencie szarpnie przodem i podnosi quada na bok?
Viscolock czyli automatyczna blokada mostu działa wyłącznie z zapiętym 4x4 a nie podejrzewam żebyś tak próbował driftować.
Wiele zalezy tez od nawierzchni i opon, chociaż mój driftuje również na suchym asfalcie o ile odciążę tył.
Szarpnięcie na przodzie oznacza że włąśnie skończył się poślizg i opona złapała przyczepność i za chwilę jest szansa na roklę.
jaki może być problem? Za wąski rozstaw kół na przodzie (ale chyba jest trochę poszerzony u ciebie), niewłaściwy balans ciałem. Można doprowadzić do lekkiego driftu na suchym asfalcie nie zrywajac przyczepnosci strzałem z gazu, wystarczy odpowiedni balans żeby przejść zakręt poślizgiem.
Generalnie jak chcesz to dam ci tel na PW zadzwonisz i pogadamy, tak będzie łątwiej
Cj_cezar pisze:
Cf 500 lekko mnie dogania przy drifcie.
Dlatego też potrzebuję uchwytów dla pasażera, oraz od nowa muszę zrobić przełącznik świateł. Tym razem na Twoim patencie.
Być może dajesz za mało gazu (szczególnie dotyczy to luźnej nawierzchni) czesto wieksze zerwanie przyczepnosci tylnej osi oznacza mozliwosc szybszego przejscia zakretu.
W temacie przelacznika oczywiscie sluże pomocą