Jakiś dziwny offset masz na tych felgach. Z reguły jest 2+5, 5+2, lub 4+3. Pomiar offsetu może być różny dla różnych felg. Teoretycznie powinno się mierzyć od punktu mocowania śruby do piasty. Jak oglądałem felgi to żeby uzyskać dany offset musiałem obierać inne punkty odniesienia dla zew. i wew. offsetu.DKfan pisze: U mnie w ogóle jest dziwnie. Zmieniam opony na felgach z beadlockami (oryginalne) i miałem okazje porównać je z DWT Quattrosport.
Felgi oiryginał: Przód felga 6x12 offset 5+1, zmierzone suwmiarką wystaje 3,5cm.Tył 7,5x12 offset 6+1,5 zmierzone suwmiarką wystaje 4,5 cm
Felgi DWT 7x12 offset nie wiadomo jaki, podobno 4+3 zmierzone suwmiarką na zewnątrz wystaje 9cm czyli +/- 3 cale. Czyli felgi poszerzają przód o 11cm!! a tył o 9cm.
Po tej całej zabawie z felgami u mnie wyszło tak:
przód - opona szer. 9, a tył 10 i okazało się jak wjeżdżał do auta, że przód jest szerszy od tyłu o ok. 2cm. Nie ruszam już tego.