KQ mały problem

Wszelkie sprawy związane z eksploatacją, serwisowaniem, silnikiem, elektryką, skrzyniami biegów, przeniesieniem napędu, zawieszeniem, oponami, tuningiem oraz wszelkimi poradami technicznymi...
shelton
Posty: 626
Rejestracja: śr 31 sie, 2005
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: shelton » pt 22 lut, 2008

Tak pompa musi robić 3 nie 2,3. Znaczy wymiana. Od paru miesięcy przymierzam się do kupna czujnika ciśnienia dwudrożnego przepływowego, żeby podpiąc pod aparaturę diagnostyczną i pod pompę. Będzie można śledzić spadki ciśnienia w zależności od otwarcia przepustnicy i obciążenia sprzętu. Niestety dobry czujnik do takich zabaw to koszt rzędu 500PLN, a następnie oprogramowanie i skalibrowanie software'u i hardware'u.

Wrzuć filtr do myjki ultradźwiękowej i zalej płynem. Sprawdź odpowietrzenie to też słaby punkt. Jest tam taki mały zaworek...
KINGSAJZ dla każdego!!!!

brylant
Posty: 700
Rejestracja: pn 26 lut, 2007
Quad:: G7
Lokalizacja: Piaseczno/Sierzchów
Kontakt:

Post autor: brylant » pt 22 lut, 2008

dokładnie bo pompa daje paliwo tylko do jakiegoś zakresu obrotów , później już nie wydala i quad słabnie poprostu.
Yamaha Grizzly 700 black carbon
http://www.quadteam.pl

brylant
Posty: 700
Rejestracja: pn 26 lut, 2007
Quad:: G7
Lokalizacja: Piaseczno/Sierzchów
Kontakt:

Post autor: brylant » pt 22 lut, 2008

dostaje więcej powietrza niź paliwa i strzela jak głupi.
Yamaha Grizzly 700 black carbon
http://www.quadteam.pl

Awatar użytkownika
markus
Posty: 590
Rejestracja: pn 18 gru, 2006
Lokalizacja: SLASK
Kontakt:

Post autor: markus » pt 22 lut, 2008

No wielkie dzieki chłopaki. :oklaski: Jutro od rana biore sie konkretnie za pompe. :(
Dam znac co było przyczyna. :ok:
SUZUKI VINSON KING 500 4x4
BOMBARDIER RENEGADE X BLACK

ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż quadowy”