Kingway 500 Dominator
przy prawej nodze to masz hamulec na wszystkie koła
biegi powinieneś zmieniać zawsze na wciśniętym hamulcu
tutaj masz filmik jak zdjąć blokadę, tylko nie śpiesz sie tak z odblokowaniem, pojeździj trochę, ja odblokowałem jak sprzęt miał 1500km
http://pl.youtube.com/watch?v=yijgIqTNThQ
biegi powinieneś zmieniać zawsze na wciśniętym hamulcu
tutaj masz filmik jak zdjąć blokadę, tylko nie śpiesz sie tak z odblokowaniem, pojeździj trochę, ja odblokowałem jak sprzęt miał 1500km
http://pl.youtube.com/watch?v=yijgIqTNThQ
Fakt zmiana biegow jest trudna, ale najtrudniejsze jest wrzucenie parkingu.
Mam taki maly motorek, ma malo mocy ale powyglupiac sie mozna, i kiedys gdy chcialem palic gume to kolo stalo ale gaz byl do konca odkrecony, i tak po kilkunastu sekundach poczulem taki sam zapach jak ten, i pomyslalem, ze to
a) stopiony smar
b) cos z sprzeglem
No i w tym quadzie moze byc podobnie w koncu jak sie naciska ten pedal to sprzeglo sie wlacza, ale to moga byc resztki smaru czy czegos.
Co oznacza H i L na biegach?
Chodzi o High i Low obroty? Bo jak dam na L to wszystko wibruje.
Mam taki maly motorek, ma malo mocy ale powyglupiac sie mozna, i kiedys gdy chcialem palic gume to kolo stalo ale gaz byl do konca odkrecony, i tak po kilkunastu sekundach poczulem taki sam zapach jak ten, i pomyslalem, ze to
a) stopiony smar
b) cos z sprzeglem
No i w tym quadzie moze byc podobnie w koncu jak sie naciska ten pedal to sprzeglo sie wlacza, ale to moga byc resztki smaru czy czegos.
Co oznacza H i L na biegach?
Chodzi o High i Low obroty? Bo jak dam na L to wszystko wibruje.
- JAPE
- Posty: 2831
- Rejestracja: sob 29 lis, 2008
- Quad:: Suzuku KQ 750AXI & KW miniTraper 70ccm
- Imię: KUba
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
H to biegi szybkie - czyli normalna jazda bez obciążenia itpadrian744
Co oznacza H i L na biegach?
Chodzi o High i Low obroty? Bo jak dam na L to wszystko wibruje.
L to biegi wolne - reduktor czyli b.strome podjazdy lub/i ciągniecie przyczepy holowanie kogoś itp
Ostatnio zmieniony pn 05 sty, 2009 przez JAPE, łącznie zmieniany 1 raz.
kingway 500
Witam,cyprys15 napisał...
adrian744,
Witaj kolego też mam cf 500 i powiem ci zmiana biegów przód tył to dramat ale jest na to patent wymontować linke pomiedzy hamulcem tylnim a lewarkiem zmiany biegów. Naprawde warto
a to ze ci smierdzi to może nowościa jeszcze
kupiłem nie dawno kingwaya 500 zmiana biegów to czysty koszmar.
czy jak się wymontuje linke to będzie po problemie?
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pn 05 sty, 2009 przez Maniek78, łącznie zmieniany 1 raz.
Maniek78
Ok, tak przeczytałem cały ten wątek... I do cho...ry jasnej! Dostałeś tego CF-a bez Instrukcji Obsługi?? Zwykle w tego typu podręczniku wszystko jest napisane i opisane, że nawet ślepy zrozumie! Czy po prostu z czystego lenistwa nawet do tej instrukcji nie zajrzałeś?? Proszę o wyjaśnienie. Dziękuję.
Podpis bez buraczanych tekstów i życiowych prawd!
Pozdrawiam Robert
Pozdrawiam Robert