Kingway 500 Dominator

Wszelkie sprawy związane z eksploatacją, serwisowaniem, silnikiem, elektryką, skrzyniami biegów, przeniesieniem napędu, zawieszeniem, oponami, tuningiem oraz wszelkimi poradami technicznymi...
adrian744
Posty: 20
Rejestracja: czw 28 sie, 2008
Lokalizacja: Łomża

Post autor: adrian744 » śr 31 gru, 2008

Mam jeszcze jedno pytanie, przy prawej nodze jest taki pedal, ten pedal trzeba wciskac jak sie zmienia biegi. Lecz gdy hamuje tym pedalem to cos zgrzyta w srodku quada i taki dziwny zapach leci, podobny do spalonego plastiku, lecz ma inna woń. Co to jest?

piter2002
Posty: 19
Rejestracja: ndz 25 maja, 2008
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: piter2002 » śr 31 gru, 2008

przy prawej nodze to masz hamulec na wszystkie koła
biegi powinieneś zmieniać zawsze na wciśniętym hamulcu
tutaj masz filmik jak zdjąć blokadę, tylko nie śpiesz sie tak z odblokowaniem, pojeździj trochę, ja odblokowałem jak sprzęt miał 1500km
http://pl.youtube.com/watch?v=yijgIqTNThQ

adrian744
Posty: 20
Rejestracja: czw 28 sie, 2008
Lokalizacja: Łomża

Post autor: adrian744 » pt 02 sty, 2009

A moglbys powiedziec czemu wtedy pojawia sie ten zapach i taki dzwiek?

piter2002
Posty: 19
Rejestracja: ndz 25 maja, 2008
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: piter2002 » pt 02 sty, 2009

może być wiele przyczyn, obejrzyj klocki na wale
ile masz przejechane kilometrów??

adrian744
Posty: 20
Rejestracja: czw 28 sie, 2008
Lokalizacja: Łomża

Post autor: adrian744 » pt 02 sty, 2009

ponad 30

cyprys15
Posty: 2
Rejestracja: ndz 26 paź, 2008
Lokalizacja: Brzesko

Post autor: cyprys15 » ndz 04 sty, 2009

adrian744,
Witaj kolego też mam cf 500 i powiem ci zmiana biegów przód tył to dramat ale jest na to patent wymontować linke pomiedzy hamulcem tylnim a lewarkiem zmiany biegów. Naprawde warto
a to ze ci smierdzi to może nowościa jeszcze :bezradny:
CF-moto Brzesko

adrian744
Posty: 20
Rejestracja: czw 28 sie, 2008
Lokalizacja: Łomża

Post autor: adrian744 » ndz 04 sty, 2009

Fakt zmiana biegow jest trudna, ale najtrudniejsze jest wrzucenie parkingu.
Mam taki maly motorek, ma malo mocy ale powyglupiac sie mozna, i kiedys gdy chcialem palic gume to kolo stalo ale gaz byl do konca odkrecony, i tak po kilkunastu sekundach poczulem taki sam zapach jak ten, i pomyslalem, ze to
a) stopiony smar
b) cos z sprzeglem

No i w tym quadzie moze byc podobnie w koncu jak sie naciska ten pedal to sprzeglo sie wlacza, ale to moga byc resztki smaru czy czegos.

Co oznacza H i L na biegach?
Chodzi o High i Low obroty? Bo jak dam na L to wszystko wibruje.

Awatar użytkownika
JAPE
Posty: 2831
Rejestracja: sob 29 lis, 2008
Quad:: Suzuku KQ 750AXI & KW miniTraper 70ccm
Imię: KUba
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: JAPE » pn 05 sty, 2009

adrian744


Co oznacza H i L na biegach?
Chodzi o High i Low obroty? Bo jak dam na L to wszystko wibruje.
H to biegi szybkie - czyli normalna jazda bez obciążenia itp
L to biegi wolne - reduktor czyli b.strome podjazdy lub/i ciągniecie przyczepy holowanie kogoś itp
Ostatnio zmieniony pn 05 sty, 2009 przez JAPE, łącznie zmieniany 1 raz.

Maniek78
Posty: 2
Rejestracja: ndz 04 sty, 2009
Lokalizacja: Bełchatów

kingway 500

Post autor: Maniek78 » pn 05 sty, 2009

cyprys15 napisał...
adrian744,
Witaj kolego też mam cf 500 i powiem ci zmiana biegów przód tył to dramat ale jest na to patent wymontować linke pomiedzy hamulcem tylnim a lewarkiem zmiany biegów. Naprawde warto
a to ze ci smierdzi to może nowościa jeszcze :bezradny:
Witam,

kupiłem nie dawno kingwaya 500 zmiana biegów to czysty koszmar.
czy jak się wymontuje linke to będzie po problemie?

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pn 05 sty, 2009 przez Maniek78, łącznie zmieniany 1 raz.
Maniek78

Awatar użytkownika
Cyber77
Posty: 112
Rejestracja: wt 06 lis, 2007
Lokalizacja: bstok

Post autor: Cyber77 » pn 05 sty, 2009

Ok, tak przeczytałem cały ten wątek... I do cho...ry jasnej! Dostałeś tego CF-a bez Instrukcji Obsługi?? Zwykle w tego typu podręczniku wszystko jest napisane i opisane, że nawet ślepy zrozumie! Czy po prostu z czystego lenistwa nawet do tej instrukcji nie zajrzałeś?? Proszę o wyjaśnienie. Dziękuję.
Podpis bez buraczanych tekstów i życiowych prawd!
Pozdrawiam Robert

ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż quadowy”