Kingway 110cc osmolony tłok
Kingway 110cc osmolony tłok
Witam
Posiadam Quada kingway minitraper 110cc, stał ok.2 lat, po odpaleniu usłyszałem metaliczny odgłos. Postanowiłem dostać się do tłoka i sprawdzić przy okazji stan głowicy, zaworów cylindra i tłoka. Tłok okazał się oblepiony tłustym nagarem, posiada wyżłobienie (prawdopodobnie od wcześniej pękniętego pierścienia). Cylinder ma wyraźne ślady pracy tłoka na początku i końcu cylindra lecz w środku znacznie mniejsze. Czy tłok i cylinder nadają się do wymiany?
Posiadam Quada kingway minitraper 110cc, stał ok.2 lat, po odpaleniu usłyszałem metaliczny odgłos. Postanowiłem dostać się do tłoka i sprawdzić przy okazji stan głowicy, zaworów cylindra i tłoka. Tłok okazał się oblepiony tłustym nagarem, posiada wyżłobienie (prawdopodobnie od wcześniej pękniętego pierścienia). Cylinder ma wyraźne ślady pracy tłoka na początku i końcu cylindra lecz w środku znacznie mniejsze. Czy tłok i cylinder nadają się do wymiany?
Re: Kingway 110cc osmolony tłok
Tak tłok i cylinder są zatarte pewnie od przegrzania.
Tłok do wymiany a cylinder do szlifu lub wymiany.
Siła zatarcia jest stopniowalna, u Ciebie silnik jeszcze działał.
Tłok do wymiany a cylinder do szlifu lub wymiany.
Siła zatarcia jest stopniowalna, u Ciebie silnik jeszcze działał.
Re: Kingway 110cc osmolony tłok
Tak sądziłem, dziękuję za odpowiedź.