Witam!!!
Mam taką dziwną przypadłość w Kawie. A mianowicie migają mi kontrolki 2wd i 4 wd z tym że napęd sam się raz załącza na 4 a po jakimś czasie na 2 mimo wciśniętego przełącznika na 2 wd. Przełącznik jest sprawny bo został wymieniony na nowy i nie wiem co mam robić. Actuator przełączałem na krótko i działa zmienia raz na 4 wd a w drugą stronę na 2 wd. po podłączeniu kostki z powrotem na swoje miejsce zaczyna robić to samo. Pomocy!!!
Kawasaki Brute Force KVF 750 Napęd na przód
Re: Kawasaki Brute Force KVF 750 Napęd na przód
Witam wszystkich!!!!
Znalazłem przyczynę awarii przedniego napędu i chce się z wami tym podzielić.
Problem leżał w przednim actuatorze ten co załącza napędy. Po wykręceniu go z mostu i rozkręceniu okazało się że odkleił się magnes od obudowy silniczka i jak pracował to robił to jak mu się to podobało. Niestety pracując w innych zakresach nie obracał się jak powinien i starł taką prostokątną kostkę z metalu która służy do przełączania napędów. i to cały mój problem a więc zdaje mi się że przerobie go na manual i tyle.
Pozdrawiam
Znalazłem przyczynę awarii przedniego napędu i chce się z wami tym podzielić.
Problem leżał w przednim actuatorze ten co załącza napędy. Po wykręceniu go z mostu i rozkręceniu okazało się że odkleił się magnes od obudowy silniczka i jak pracował to robił to jak mu się to podobało. Niestety pracując w innych zakresach nie obracał się jak powinien i starł taką prostokątną kostkę z metalu która służy do przełączania napędów. i to cały mój problem a więc zdaje mi się że przerobie go na manual i tyle.
Pozdrawiam