janiemoge ludzie!! najwazniejsztym wyposazeniem sa klucze
janiemoge ludzie!! najwazniejsztym wyposazeniem sa klucze
kiedys wybrałem sie na wyprawe moim quadem= (( cos sie stało ale nie chcial odpalic, kazalo sie ze swieca była bardzo pobrudzona i w dodatku nabrało syfu pomiedzy ta szczelinei nie mial iskry, masakra musialem go pchac a jeszcze bylo takie błoto a ja nie mialem komórki zeby zadzwonic po klege ani co najgorsz nie milaem kluczy, a 160kg to nie jest mało, pamietajcie zabierajcie ze soba kllucze doswiec itp bo sptka was to samo co mnie
pozdro
pozdro
- prezziguzzi
- Kontakt:
Kiedyś w górach holowaliśmy Blasterka przez 4 wsie. Oczywiście mieliśmy klucze do świec. Nie mieliśmy świec... I tak zawsze, musiałbyś wozić przyczepkę, albo wielką skrzynkę na te wszystkie ciulstwa.Maciek:
pamietajcie zabierajcie ze soba kllucze doswiec itp bo sptka was to samo co mnie
A ponieważ jestem rolnikiem postępowym, zawsze latem podróżuję z lodówką.
Ostatnio zmieniony śr 28 lut, 2007 przez Marcolife, łącznie zmieniany 1 raz.
Już niedługo zwoduję delfina, założę pianę i fiu...na Ostrołękę!
- prezziguzzi
- Kontakt:
Ano ano
zgadza sie, napisze może co woże ze sobą bo uważam, że to same potrzebne rzeczy:
- uszcelniacz w spray'u do opon
- cały pęk bzitpasków
- paski wraz z wciskaczami ich w celu zatkania dziury w oponie
- saperka
- zestaw kluczy - płaskich póki co i kilka nasadowych
- litr oleju do silnika w razie jak by się cofnęło trochę do filtra powietrza i brakowało go w misce (swoja drogą to ostatnio okazało się, ze powinienem go wozić jednak 3 litry)
- kilka szekli różnej wielkości
- scyzoryk, zapaliniczka, szmatki, rekawiczki gumowe
- pompka nożna (bo bez niej łatanie dziur w terenie nie ma większego sensu)
- porządny drut i kombinerki
- dodatkowe rękawice neoprenowe
- gumy do mocowania różnych rzeczy na bagażniku (takie tanie ze stacji beznzynowej)