Witam,
Postanowiłem napisać post prosząc Was o pomoc, gdyż interesuje mnie zakup quada a w tej dyscyplinie jestem zielony
Sprecyzuje po krotce co mnie interesuje.
Quad w cenie myślę hmm do 8/10 tys, żeby był w miarę zwinny , ma służyć do przemieszczania się po ulicach w mieście- praca itp wiec musi mieć homologacji, na prawko B1.
Ogólnie chciałbym się dowiedzieć na co zwracać uwagę przy zakupie quada, jakie są mniej więcej koszty utrzymania/eksploatowania. Ile pali taki quad to tez mnie ciekawi . Czy lepiej nowy(jaki?)/używany i czym się sugerować kupując quada bo na allegro są ich setki, a dla mnie jedyne czym się różnią to wyglądem no i mocą
Prosiłbym o małe wprowadzenie do tematu, ewentualną pomoc
Ja tak z grubsza znalazłem takie wynalazki :
http://allegro.pl/najmocniejszy-mad-max ... 99698.html
http://allegro.pl/najnowszy-eglmotor-sp ... 99752.html
Warte uwagi są ?
Z góry dzieki
pozdro!
Jaki Quad na drogi/miasto? Pomoc dla zielonego ;)
Re: Jaki Quad na drogi/miasto? Pomoc dla zielonego ;)
A ja proponuję używanego accessa/lucky stara i do niego ewentualnie swap z cb500 jak braknie mocy. Jest tu na forum temat
Ozo Drapers Squad
Re: Jaki Quad na drogi/miasto? Pomoc dla zielonego ;)
oki, dzięki za odp .
A coś więcej ? może ktoś jeszcze by się wypowiedział lub dopowiedziałbyś coś ?
"Chodzi mi ogólnie, na co zwracać uwagę przy zakupie quada, jakie są mniej więcej koszty utrzymania/eksploatowania, spalanie, czy lepiej nowy(jaki?)/używany i czym się sugerować kupując quada bo na allegro są ich setki, a dla mnie jedyne czym się różnią to wyglądem no i mocą "
Czy ten lucky star będzie w miarę "wygodny" do dojazdów do pracy po drogach ?
Prosiłbym o małe wprowadzenie do tematu ewentualne odesłanie gdzieś bo nie mogę nigdzie znaleźć owych tematów
pozdro!
A coś więcej ? może ktoś jeszcze by się wypowiedział lub dopowiedziałbyś coś ?