Jaki quad dla straży pożarnej
-
- Posty: 946
- Rejestracja: pt 05 lis, 2010
- Quad:: g700 2014 plus zólte xxc 800 2015
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Sompolno koło Konin
Re: Jaki quad dla straży pożarnej
ALe sa rejestrowane jako dwuosobowe, wjęc są. A do tego są proste konstrukcyjnie.
Re: Jaki quad dla straży pożarnej
No tak, Seicento też jest rejestrowane na 5 osób... Pozostaje kwestia komfortu, co do prostoty konstrukcji się zgadzam. Mimo wszystko najbardziej optymalna będzie 570
Ozo Drapers Squad
- Ranid
- Posty: 196
- Rejestracja: sob 24 sie, 2013
- Quad:: CF Moto 500 long [był Grizzli 700]]
- Imię: Mirek
- Lokalizacja: Polanica Zdr/Szczytna
Re: Jaki quad dla straży pożarnej
Moim zdaniem najlepszy quad to dwuosiowy [tył napędzany na 2 osie] dodatkowo ma jeszcze dużą pakę,druga sprawa to 2 strażaków ubranych grubo musi mieć sporo miejsca,odpada wam przyczepka,takie quady są nie zajechane jak tradycyjne.
Re: Jaki quad dla straży pożarnej
Outlander 6x6 na bank nie zmieści sie w budżecie. Niemniej jednak ciekawa propozycja
Ozo Drapers Squad
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Jaki quad dla straży pożarnej
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
Re: Jaki quad dla straży pożarnej
To do gminy pukać o dofinansowanie.
Ranida pomysł jest bardzo dobry.
Ranida pomysł jest bardzo dobry.
V2.....sound of madness
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Jaki quad dla straży pożarnej
Mam polarisa z napędem 6 x 6 , rocznik 2000 przebieg 800 godzin.
Do oddania za 16 tyś.
Do oddania za 16 tyś.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: Jaki quad dla straży pożarnej
O i nawet pług w czerwonym kolorze! Ideał.
A tak na poważnie to z tego co nam kolega strażak napisał wnioskuję że sprzęt ma być nowy i być pełnowartościową 2-osobowka. W związku z tym tak na prawdę odpadają wszystkie Japończyk. Gdyby nie ta ostatnia kwestia to najlepszy byłby KingQuad 750 że wspomaganiem, można go kupić około 40k jednak siedzenie jest mimo że duże to może być na ścisk z miejscem na nogi dla drugiej osoby
A tak na poważnie to z tego co nam kolega strażak napisał wnioskuję że sprzęt ma być nowy i być pełnowartościową 2-osobowka. W związku z tym tak na prawdę odpadają wszystkie Japończyk. Gdyby nie ta ostatnia kwestia to najlepszy byłby KingQuad 750 że wspomaganiem, można go kupić około 40k jednak siedzenie jest mimo że duże to może być na ścisk z miejscem na nogi dla drugiej osoby
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
Re: Jaki quad dla straży pożarnej
DKfan czyli jakby nie kombinować w tym budżecie zostaje out 570, X8 albo mniejsza Cfka
Japońce, Polar 570 odpadają
Musi być długa kanapa i miejsca opór na strażackie buty dla 2 bo inaczej we dwóch to drugi będzie musiał na "barana" jechać albo na przyczepce siedzieć .
A swoją drogą gdy liczy się czas i zwinność to przyczepka jest do bani - szybkie cofanie czy nawrót w ciasnym miejscu to UTV z kipą lepiej sobie poradzi.
Wiem, wiem - nie cfka.
Ale tak uczciwie to ja pomyślałbym nad....cf500 long.
Długie wygodne, proste jak budowa cepa, do tego duże mocne bagażniki - nie ma co się popsuć, sprawdzone, trwałe. Za połowę budżetu z tanią przyczepką razem wyjdzie.....
A tym w rajdach nie będą uczestniczyć.
Do zastosowań jak autor pisze dałby radę. Osobiście zastanawiam się nad sensem wydawania 42 kawałków skoro ciężko za to kupić coś naprawdę odpowiedniego - np właśnie takiego 3 osiowego z kipą nowego. To jak ma być jednak nazwijmy - czyli stosunkowo ciasny quad z przyczepą - "nie ideał" to po co przepłacać? Chyba że jak nie wydadzą to budżet przepadnie i na inne potrzeby reszta nie pójdzie - to trzeba brać za 42 .....
Bo jeszcze pytanie czy potem budżet będzie na serwis i naprawy np outa? Żeby nie było że coś w akcji się urwie, złamie (a to jednak dość delikatne) albo padnie w motorowni i jak będzie wizja wydania kilka tysiaków to nie będzie forsy i pójdzie w kąt.
Do takiej roboty sprzęt musi być wytrzymały, tani w utrzymaniu/serwisie i prosty. Jak w kopalni czy w polu. Te piękne ciągniki za 200-300 tysia za chwile będą bólem głowy wielu rolników. Podobne awarie w ursusie czy MTZ-cie robi się za 1/3 czy 1/4 ceny New Holanda, czy John Derre. A maszyny zpokojnie mniejsze/słabsze by wystarczyły - dopasowane do potrzeb z lekkim zapasem. Podobnie sadze tu. Ale to moje zdanie
Bez wojenki.....
Japońce, Polar 570 odpadają
Musi być długa kanapa i miejsca opór na strażackie buty dla 2 bo inaczej we dwóch to drugi będzie musiał na "barana" jechać albo na przyczepce siedzieć .
A swoją drogą gdy liczy się czas i zwinność to przyczepka jest do bani - szybkie cofanie czy nawrót w ciasnym miejscu to UTV z kipą lepiej sobie poradzi.
Wiem, wiem - nie cfka.
Ale tak uczciwie to ja pomyślałbym nad....cf500 long.
Długie wygodne, proste jak budowa cepa, do tego duże mocne bagażniki - nie ma co się popsuć, sprawdzone, trwałe. Za połowę budżetu z tanią przyczepką razem wyjdzie.....
A tym w rajdach nie będą uczestniczyć.
Do zastosowań jak autor pisze dałby radę. Osobiście zastanawiam się nad sensem wydawania 42 kawałków skoro ciężko za to kupić coś naprawdę odpowiedniego - np właśnie takiego 3 osiowego z kipą nowego. To jak ma być jednak nazwijmy - czyli stosunkowo ciasny quad z przyczepą - "nie ideał" to po co przepłacać? Chyba że jak nie wydadzą to budżet przepadnie i na inne potrzeby reszta nie pójdzie - to trzeba brać za 42 .....
Bo jeszcze pytanie czy potem budżet będzie na serwis i naprawy np outa? Żeby nie było że coś w akcji się urwie, złamie (a to jednak dość delikatne) albo padnie w motorowni i jak będzie wizja wydania kilka tysiaków to nie będzie forsy i pójdzie w kąt.
Do takiej roboty sprzęt musi być wytrzymały, tani w utrzymaniu/serwisie i prosty. Jak w kopalni czy w polu. Te piękne ciągniki za 200-300 tysia za chwile będą bólem głowy wielu rolników. Podobne awarie w ursusie czy MTZ-cie robi się za 1/3 czy 1/4 ceny New Holanda, czy John Derre. A maszyny zpokojnie mniejsze/słabsze by wystarczyły - dopasowane do potrzeb z lekkim zapasem. Podobnie sadze tu. Ale to moje zdanie
Bez wojenki.....
V2.....sound of madness
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: Jaki quad dla straży pożarnej
Polar 570 jak najbardziej bo kolega strażak pisał o 570 Touring http://www.polarisatv.pl/sportsman-eps-570-touring/
Ja też uważam że cf 500 mogłby być dobrym rozwiązaniem, prosta konstrukcja, niewiele może się popsuć, dwuosobowy, tani 20-22k tylko czy chłopaki zaakceptują te 36KM
Jest jeszcze jedno rozwiązanie mieszczące się w budzecie Kymco MXU700, kosztuje u dealerów około 35k a również jest w pełni dwuosobowy.
Ja też uważam że cf 500 mogłby być dobrym rozwiązaniem, prosta konstrukcja, niewiele może się popsuć, dwuosobowy, tani 20-22k tylko czy chłopaki zaakceptują te 36KM
Jest jeszcze jedno rozwiązanie mieszczące się w budzecie Kymco MXU700, kosztuje u dealerów około 35k a również jest w pełni dwuosobowy.
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad