Jaki Kask? pomocy

Gdzie jeździć, wyposażenie ridera, wyposażenie atv-ki, rejestracja, import quadów, przepisy prawne, prawo jazdy, nawigacja...
johnny_b2

Jaki Kask? pomocy

Post autor: johnny_b2 » śr 14 maja, 2008

Witam forumowiczów :D

Od jakiegoś czasu pomykam sobie quadem i chciałbym kupić sobie kask crossowy w kwocie do 300pln . Wiem, że to nie duże sumy, i kaski można i nawet po 3tyś pln kupić, ale mój quad to przeprawówka i raczej nie zamierzam się w nim ścigać.
Nie znam się w ogóle na tym, ale na allegro znalazłem parę ciekawych aukcji:

http://moto.allegro.pl/item359885461_ka ... styn_.html

tutaj niestety nikt nic nie pisze, ile ten kask waży, a to chyba ważna informacja

http://moto.allegro.pl/item362862009_ka ... rm_yz.html

ten wydaje się być dość lekki (jak na ten przedział cenowy - 1350gr)

http://moto.allegro.pl/item362386323_ka ... atowy.html

a ten waży 1550gr - czy to robi dużą różnicę?

A może macie jakieś inne propozycje Może jakiś kask firmy Naxa albo uvex - te ważą w okolicach 1300gr?

Z góry dzięki za pomoc :ok: .
Pozdro.
Yamaha Grizzly 700FI
Fiat Stilo ABARTH:D

Awatar użytkownika
BadAmstaff
Kontakt:

Post autor: BadAmstaff » śr 14 maja, 2008

Lepiej już nawet kup sobie HJC albo KBC ewentualnie tego Bulla bo o reszcie nawet nie słyszałem
Bomba Atomowa 800 Zamienie GRIZZLY 700 EPS 2007 rok SALON POLSKA jeszcze 1 rok gwarancji na CAN-AM RENEGADE 800

johnny_b2

Post autor: johnny_b2 » czw 15 maja, 2008

Naxa lub Uvex też odpadają? :myśl:
KBC za drogi a HJC jakoś nie wygląda dużo lepiej, a wszystkie te kaski (czy chińskie czy też nie) mają tam jakieś atesty. :myśl:
Najlepiej by kupić Airoh :haha: ale nie mam narazie tysiaka (poza tym mam przeprawówkę, a nie jakiegoś śmigacza)
Szczerze, to ciężko myslałem nad naxa :myśl:
Yamaha Grizzly 700FI

diver9

Post autor: diver9 » czw 15 maja, 2008