jaka opona najlepsza do blota bagna ????????
- prezziguzzi
- Posty: 2851
- Rejestracja: wt 28 lis, 2006
- Lokalizacja: Józefów koło Otwocka
- Kontakt:
ja od dłuższego czasu jeżdżę na 14 kach ... i na BH i na XL... xtra nie znoszę jest strasznie "toporny"
BH fajny na szutry,lekkie błoto i trawersy z czternastki nie spadała i nie schodziło powietrze,trwała(nawet bardzo),po kamieniach strasznie się ślizgała
ale w błocie jest przepaść np z xl..co nie znaczy że xl nie ma wad..
ale zurzywa się wolno....no ale to 30ki duuuużo gumy
spróbowałbym zilli ale na razie 14ki nie dostępne
ale nie polecam 30 "normalnym" raiderom ale trzeba pamietac że np polaris w standarcie ma 26 cali...i do 28 jest spox
BH fajny na szutry,lekkie błoto i trawersy z czternastki nie spadała i nie schodziło powietrze,trwała(nawet bardzo),po kamieniach strasznie się ślizgała
ale w błocie jest przepaść np z xl..co nie znaczy że xl nie ma wad..
ale zurzywa się wolno....no ale to 30ki duuuużo gumy
spróbowałbym zilli ale na razie 14ki nie dostępne
ale nie polecam 30 "normalnym" raiderom ale trzeba pamietac że np polaris w standarcie ma 26 cali...i do 28 jest spox
.:GALEON:.
-
- Posty: 600
- Rejestracja: wt 01 sty, 2008
- Lokalizacja: w-wa
prezzi Ty się lepiej na temat mechanizmów w polarku nie wypowiadaj, przy seryjnych łysych 25 wszystko się mieli, najlepszy przykład szymona x2 którą robicie tyle czasua mechanizmy w polarku dają radę...ale bez wątpienia trzeba umieć
co do opon to masz racje cięzka wielka jodła idzie najlepiej w głebokim błocie, bo się dobrze czyści przy małych prędkościach, ja latam na terra cross i jestem bardzo zadowolony, zrobiłem już 3500km, są skatowane, czasami uchodzi powietrze, ciągle je naprawiam, ale jeszcze niejednemu dają rade i w błocie na podjeżdzie i w górach i na rajdzie
Ostatnio zmieniony pn 09 mar, 2009 przez robertyamaha, łącznie zmieniany 1 raz.
- prezziguzzi
- Posty: 2851
- Rejestracja: wt 28 lis, 2006
- Lokalizacja: Józefów koło Otwocka
- Kontakt:
bez takich że długo naprawiamy spytaj dlaczego?
bo firma która sprzedała pojazd koledze nie zarejestrowała nawet gwarancji a my staramy się nie złoić pupy klientowi tylko to wszystko odkręcić, a i nie spawamy wyciągarek na GW poza tym to miał szkodę ..
a i nie znam takiej yamahy co jak nie ma gumowych osłon przegóbów to pochodzi
ps.w moim x2 nie było problemu z najmniejszą końcówką czy żarówką... trzeba wiedzieć do czego pojazd służy ..x2 to nie wóz rajdowy choć niektórzy uważają ze tak
bo firma która sprzedała pojazd koledze nie zarejestrowała nawet gwarancji a my staramy się nie złoić pupy klientowi tylko to wszystko odkręcić, a i nie spawamy wyciągarek na GW poza tym to miał szkodę ..
a i nie znam takiej yamahy co jak nie ma gumowych osłon przegóbów to pochodzi
ps.w moim x2 nie było problemu z najmniejszą końcówką czy żarówką... trzeba wiedzieć do czego pojazd służy ..x2 to nie wóz rajdowy choć niektórzy uważają ze tak
.:GALEON:.
- prezziguzzi
- Posty: 2851
- Rejestracja: wt 28 lis, 2006
- Lokalizacja: Józefów koło Otwocka
- Kontakt:
- prezziguzzi
- Posty: 2851
- Rejestracja: wt 28 lis, 2006
- Lokalizacja: Józefów koło Otwocka
- Kontakt:
Hmmm Myślę ze to oponka typowo na błoto ale ma wolna przestrzen po srodku więc wątpie aby dobrze sobie radziła w bagnie to jest cos typu jodła myśle ze nie należy eksperymentowac trza brac XL albo zille na błoto bo to jest sprawdzone i moim zdaniem najlepsze wiem ze dużo osob zmienia XL na Zill wiec ja chyba brałbym zille chociaż musiał bym sie zastanowic bo mają podobne parametry:P
Suzuki Eiger automat