Witajcie
Ponieważ wiosna przychodzi (mamy nadzieję, że już) ze sporym opóźnieniem - postanowiliśmy zmienić termin imprezy. Nasze plany były na wiosenne roztopy i walkę w koszulkach, a nie edycja późnozimowa i łamanie lodu na rzekach. Obiekt nieogrzewany i utrzymujący się w lesie śnieg i lód dały nam znać, że dobrym pomysłem będzie zrobić imprezę 3 tygodnie później by w pełni cieszyć się błotnymi zabawami - zwłaszcza, że formuła imprezy zakłada jazdę w nocy, sporo ciężkich prób w błotach i rzekach. Mamy nadzieję, że ten termin będzie również pasował wielu uczestnikom i 10 maja zobaczymy się na starcie w licznym gronie.
Listę pozostawiliśmy tą, która była na 19.04 - tak też jeśli komuś nie pasuje nowy termin - dajcie znać.
Pozdrawiamy
Ekipa BłotoWciąga.PL

W odpowiedzi na spore zainteresowanie zorganizowaniem imprezy na terenach I Adventurii, szykujemy kolejną edycję. Bawimy się aż 3 dni, tereny mamy od lajtowych kawałków dla świeżaków po ostre gnoje dla najbardziej wybrednych. Do tego szereg zabaw dla niezmotoryzowanych i najmłodszych. Na imprezie ADVENTURIA 4×4 odnajdzie się każdy amator błotnych zabaw. Poniżej krótki briefing imprezowy.
ADVENTURIA 4×4 to formuła imprezy kilkudniowej, nastawionej na atrakcje ofrroadowe – rajd nawigacyjny z elementami przepraw terenowych, o zróżnicowanym stopniu trudności. Uczestnicy to właściciele aut uterenowionych – od seryjnych SUVów, po tzw. ZMOTY. W zależności od przygotowania sprzętu zostają odpowiednio zaklasyfikowani do odpowiedniej grupy. Przewidujemy udział miłośników offroadu wraz z rodzinami. Konkurencje planowane od prostych pojazdówek, po ciężkie przeprawy oraz rekreacyjne zabawy dla niezmotoryzowanej części uczestników.
1. Tereny
Imprezę planujemy przeprowadzić w rozległych okolicach miejscowości Burzenin, woj. łódzkie. Trasa to ok. 100-120km, głównie bezdrożami, lasami, błotami z przeprawami przez rowy, rzeki, powalone drzewa itp. Szacowana ilość pieczątek to ok. 70 szt.
Na przejazd odpowiednimi terenami posiadamy stosowne zgody – od właścicieli terenów do zgód leśnictwa i władz wojewódzkich.
Nocleg na terenie Sportowej Osady. www.sportowaosada.pl
2. Formuła imprezy
Koncepcja imprezy rekreacyjnej w trybie wyścigu czasowego (limit 24h) w rywalizacji o zdobycie jak największej ilości pieczątek. W trakcie przewidziane również konkursy strzeleckie oraz atrakcje około-offroadowe typu jazda segwayem, wyścigi w kuli kosmicznej zorbing itp.
3. Agenda imprezy
Piątek (ROZPOZNANIE):
9.00-18.00 – przyjazd uczestników, zakwaterowanie, wydawanie pakietów startowych, plombowanie aut, badanie techniczne / sędzia.
18.30 – odprawa I przed startem
19.00 – rozpoczęcie imprezy, czas-start 24 godziny na zaliczenie przygotowanych punktów
20.00-24.00 – ognisko dla osób, które jazdę pozostawią na dzień następny
Sobota (AKCJA-RYWALIZACJA):
9.00 – odprawa II – dla uczestników, którzy zaczynają imprezę od soboty
9.30 – start „sobotniej grupy” – limit czasu do godziny 19.00
14.00-15.00 – posiłek na trasie (kuchnia polowa)
14.00-17.00 – jako punkt trasy, do zaliczenia konkurs strzelecki
19.00 – zdanie roadbooków – limit czasu
20.00 – biesiada i rozpoczęcie imprezy wieczornej przy muzyce mechanicznej
22.00 – oficjalne ogłoszenie wyników i wręczenie nagród zdobytych w konkurencji głównej
Niedziela (FUN-DAY, teren ośrodka):
10.00 – rozpoczęcie konkursów rekreacyjnych
m.in. jazda autami z piłką na masce, nawigacja ślepego kierowcy, tor do jazdy kulą zorbingową, tor do jazdy pojazdami żyroskopowymi segway, rzut oponą
14.00 – zakończenie zabaw, wręczenie nagród „drobnych” dla zwycięzców poszczególnych konkurencji
15.00 – pożegnanie uczestników
22.00 – publikacja wyników i relacji na stronie www
4. Koszty
Wpisowe 350 PLN przy przedpłacie od załogi samochodowej (2os.). Quady – 250 PLN. Dla uczestników naszych poprzednich edycji (Rekreacja/Adventuria) cena wpisowego -10%. Wpłaty przyjmujemy do 14.04.2013r. Po tym terminie możliwa płatność na miejscu, jednkaże wtedy wpisowe 400 PLN/auto i 300 PLN/quad. W cenie pakiet gadżetów, organizacja, pozwolenia, roadbook, klasyfikacja.
Nocleg i wyżywienie płatne osobno. Szczegóły na e-mail dla zgłoszonych załóg.
Zgłoszenia przyjmujemy na biuro@blotowciaga.pl – osobom zainteresowanym odeślemy formularz zamówienia atrakcji. Lista załóg limitowana.