Hnda trx 680 i 500 opinie użytkowników

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Honda
Tomi
Posty: 11
Rejestracja: pt 02 maja, 2008
Lokalizacja: Stolpmunde-Pomorze

Hnda trx 680 i 500 opinie użytkowników

Post autor: Tomi » czw 22 maja, 2008

Witam mam pare pytań do uzytkowników modeli Honda 680 i 500,mam dylemat który sprzęt wybrać,na dzień dzisiejszy bardziej mnie przekonuje 500,poniewaz ma 5 biegowa skrzynie a 680 tylko 3 i to jest główny powód ..
Zatem moje pytania to:
1.jak spisuje sie skrzynia w tych 2 modelach która lepsza,czy w 680 nie przydało by się więcej biegów?
2.ile spalaja paliwa?
3.zalety i wady tych modeli
Pozdrawiam :)

Awatar użytkownika
djmp9
Posty: 82
Rejestracja: pt 24 sie, 2007
Quad:: www.minikoparkawroclaw.pl
Imię: www.minikoparka.hekko.pl
Lokalizacja: WLKP
Kontakt:

Post autor: djmp9 » czw 22 maja, 2008

skrzynia 3 biegowa jest wystarczająca... 680 ma wiecej mocy dlatego zdecydowano sie na mniej biegów.. polecam bardziej Rincona 680, chociazby dlatego ze ma niezalezne zawieszenie
HONDA RINCON 650 2005 r
ITP T7 12' + ITP Mud Lite XTR 26'

HONDA RANCHER 400 4x4 2004 r

Awatar użytkownika
AtvKamin
Posty: 57
Rejestracja: śr 13 cze, 2007
Lokalizacja: Poznań

Post autor: AtvKamin » czw 22 maja, 2008

Który wybrać?

To zależy jaką jazdę preferujesz,
jeśli to ma być jazda w 80% błoto i ciężka praca np. jako miniciągnik przydatny w wielu zastosowaniach to wybierz Rubicona albo Foremana.

Jeśli chcesz się szybko przemieszczać szutrami i wygodną jazdę oraz mniej lubisz błoto to wybierz Rincona który został zakwalifikowany przez Hondę jako Sport Utility Vehicle.

Skrzynie biegów pracują na oleju silnikowym, więc musisz zadbać o dobry olej i wymieniać go zgodnie z zaleceniami.

Ilość biegów ma wpływ na lepsze wykorzystanie momentu obrotowego silnika.

Dla mnie Honda ma dużo więcej zalet niż wad.

Tomi
Posty: 11
Rejestracja: pt 02 maja, 2008
Lokalizacja: Stolpmunde-Pomorze

Post autor: Tomi » czw 22 maja, 2008

Witam dokładnie mam takie same zdanie jak AtvKamin,że ilość biegów ma wpływ na lepsze wykorzystanie momentu obrotowego...,ja generalnie preferuje lżejszy teren mieszkam nad morzem wiec w 80% to piaski i lesne drogi i od czasu do czasu jakies błoto,przygoda z quadami trwa juz ładne pare lat jakięś 6 i do tej pory poruszałem sie foremanem 400 i 450 i tu była skrzynia dla mnie rewelacja,a jak przeczytałem,że w rinconie jest 3biegówka to mnie troche zmartwiło bo z 450 na 680 to dosyc duża zmiana a 450 na 500 mała....A tak przy okazji jaka prędkość max jest 680 i 500??

Awatar użytkownika
AtvKamin
Posty: 57
Rejestracja: śr 13 cze, 2007
Lokalizacja: Poznań

Post autor: AtvKamin » pt 23 maja, 2008

Rincon około 100 km/h, w zależności od opon. Ale raczej to wina ogranicznika w komputerze.

Biegi w Rinconie radzą sobie dobrze, w błocie używaj ESP na 1 biegu bo jest "krótki".

Na szutrach Auto, ale z ESP pięknie wchodzi się w zakręty poślizgiem.
Podjazdy ESP, tutaj uważaj bo jak trzeba jechać szybko to 1 bieg może być za wolny, przełączanie biegów na podjazdach może być niebezpieczne. :(

Tomi
Posty: 11
Rejestracja: pt 02 maja, 2008
Lokalizacja: Stolpmunde-Pomorze

Post autor: Tomi » pt 23 maja, 2008

Dziekuje tobie Atvkamin za rady :) decyzja juz padła przejechałem sie dziś 680 i 500 wybór padł na 500 jakoś 680 nie powaliła mnie na kolana....500 wybrałem ze względu na prostotą budowe (nie jest tak skomplikowane zawieszenie ) w 500 jest sprawdzone dobre zawieszenie mało awaryjne łatwe w naprawie,pozatym brak wtrysku co dla mnie chyba lepiej bo dużo jeżdze po plaży i morskiej wodzie więć z doświadczenia wiem im więcej elektroniki tym bardziej sprzęt awaryjny no i dzwięk silnika 500 dla mnie ma ładniejszy :D dodatkowo 500 posiada "szperacza z przodu" wielki plus.Moja 500 to najwyzszy model czyli z biegami d1,d2,esp i ta skrzynia bardzo mi sie podoba :) minusem jest że quad został sprowadzony z salonu z usa i sa tu MILE zamiast km/h :(
Pozdrawiam :)

Awatar użytkownika
AtvKamin
Posty: 57
Rejestracja: śr 13 cze, 2007
Lokalizacja: Poznań

Post autor: AtvKamin » pt 23 maja, 2008

Gratulacje!
Honda i wiesz co masz... :D - zapożyczone z innej marki samochodowej.

iras61
Posty: 1093
Rejestracja: pn 11 gru, 2006
Lokalizacja: stargard szcz.

Post autor: iras61 » pn 26 maja, 2008

total błąd 500 haki bębny porażka,gażnik więcej problemów niż z wtyskiem zawieszenie tył belka mam 350 oraz 680 trzy punkty haki tarcze skrzynia aut, zawieszenie IRS marka co kto lubi :lol:
[size=75]extrema jest dobra na wszystko[/size]

Tomi
Posty: 11
Rejestracja: pt 02 maja, 2008
Lokalizacja: Stolpmunde-Pomorze

Post autor: Tomi » wt 27 maja, 2008

No nie zgodził bym sie z toba,miałme honde 400fw używana żadnych problemów oraz tata ma Honde 450es od nowości czyli 2002r i żadnych problemów z będbani gaźnikiem itp....
może masz jakiś model felerny jeszcze nigdy nie miałem problemu z hondą ani od nikogo nie słyszałem złej opini....:)

iras61
Posty: 1093
Rejestracja: pn 11 gru, 2006
Lokalizacja: stargard szcz.

Post autor: iras61 » wt 27 maja, 2008

a w ilu rajdach jechałeś na bębnach :shock: do turystki tak ale do extr. nie polecam kupiłem nówke salon i po 1,5 roku użytkowania wiem co mówię,mam teraz Rincona 680 niebo a ziemia żadnych bębnów i półautomatów nie będzie,ale na pewno zostanę przy Hondzie możesz popatrzeć na nasz ostatni wypad w Szczecin Team starym wozidłem nie dał bym rady :lol: musisz preferować jazdy na łące.a gdzie wyczytałeś że powiedziałem że Honda jest zła :shock: co innego że Honda to nie jeden model i nie wszystkie się nadają do tego co lubię :lol: czytaj i myśl awe :lol:
[size=75]extrema jest dobra na wszystko[/size]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Honda”