GRIZZLY 660 VS RINCON 650
GRIZZLY 660 VS RINCON 650
Witam
Zamierzam zmienić quada. Mój wybór padł na grizzly 660 lub rincona 650 i w tym miejscu wychyla się moje pytanie do was który quad jest mniej awaryjny, bardziej stabilny, bardziej wytrzymały na trudne warunk (błoto,woda,piach) oraz mocniejszy. Mój budżet to nie więcej niż 18000 tyś.
Z góry dziękuję
Zamierzam zmienić quada. Mój wybór padł na grizzly 660 lub rincona 650 i w tym miejscu wychyla się moje pytanie do was który quad jest mniej awaryjny, bardziej stabilny, bardziej wytrzymały na trudne warunk (błoto,woda,piach) oraz mocniejszy. Mój budżet to nie więcej niż 18000 tyś.
Z góry dziękuję
OFF-ROAD sztuka topienia pieniędzy w błocie.
Re: GRIZZLY 660 VS RINCON 650
to proponował bym ci g660 sprzęt naprawde mało awaryjny
- Pingwin Legnica
- PingwinSquad
- Posty: 1891
- Rejestracja: pn 17 lis, 2008
- Quad:: osiołek :)
- Imię: Daniel
- Lokalizacja: Legnica dolnośląskie
- Kontakt:
Re: GRIZZLY 660 VS RINCON 650
sory ale jak g660 jest mało awaryjny to co powiedzieć o rinconie ?
tak na prawdę powinieneś się najpierw przejechać tymi sprzętami są zupełnie inne
w tych rocznikach obstawiałbym Hondę
Grizzly na pewno da większy Fun z jazdy ale widziałem już tak zajechane modele, że nawet nie opłacało sie ich naprawiać...
tak na prawdę powinieneś się najpierw przejechać tymi sprzętami są zupełnie inne
w tych rocznikach obstawiałbym Hondę
Grizzly na pewno da większy Fun z jazdy ale widziałem już tak zajechane modele, że nawet nie opłacało sie ich naprawiać...
www.pingwinsquad.pl
www.pingwin.com.pl
Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś
w trakcie szukania nowego kierunku...
www.pingwin.com.pl
Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś
w trakcie szukania nowego kierunku...
Re: GRIZZLY 660 VS RINCON 650
Ja raczej będę jeździł turystycznie ale wody i błota omijał nie będę. Interesuje mnie taki quad który będzie miał juz trochę mocy, da mi dużo frajdy z jady, będzie mało awaryjny no i oczywiście będzie konfortowy. Zastanawiam się jeszcze nad kingquadem 700 ale trochę boję się wtrysku. Może ktoś ma jakieś wspomnienia lub spostrzeżenia odnośnie g660, rincona 650 lub kq700 Chętnie poczytam
PS. Co macie na myśli mówiąc że g660 i rincon 650 są zupełnie inne? Bardzo czuć że rincon 650 odstaje mocą od g660 i czy silnik w g660 i jego konstrukcja są awaryjne?(spotkałem się z taką opinią [cytat]: Co do półosi w 660 to jest loteria i te co ja znam co jakiś czas je urywają i to są koszta
G660 jest bardziej awaryjne (półosie, dyfry, brak nicasilu po wiekszych przebiegach bierze olej a potem sie rozlatuje) i jest to przestarzała konstrukcja).
PS. Co macie na myśli mówiąc że g660 i rincon 650 są zupełnie inne? Bardzo czuć że rincon 650 odstaje mocą od g660 i czy silnik w g660 i jego konstrukcja są awaryjne?(spotkałem się z taką opinią [cytat]: Co do półosi w 660 to jest loteria i te co ja znam co jakiś czas je urywają i to są koszta
G660 jest bardziej awaryjne (półosie, dyfry, brak nicasilu po wiekszych przebiegach bierze olej a potem sie rozlatuje) i jest to przestarzała konstrukcja).
OFF-ROAD sztuka topienia pieniędzy w błocie.
Re: GRIZZLY 660 VS RINCON 650
Jak Rinkona to już 680, mój g660 ma prawie nakręcone 25tysi kilometrów, dyfry bez remontu, silnik w sumie też, oryginalne półosie padły pierwsza lewa tylna przy 5 tysiącach, prawa tylna przy 7 tysiącach, przednia lewa przy 11 tysiącach prawa nadal żyje, w miejsce ukręconych wstawiłem mocniejsze które zrobiła mi firma motomax, kosztowały mniej niż oryginał i kręcą kilometry do dziś, ogólnie sprzęt bardzo trwały, mimo sporego przebiegu nowy Hr 680 ma spory problem aby nadążyć za dziadkiem. Ogólnie jedno i drugie jest dobre.
Re: GRIZZLY 660 VS RINCON 650
PIOTR_15 czy mógłbyś napisać mi jakie są wady i zalety g660 (przestudiowałem całe forum i jakoś nigdzie nie mogłem znaleźć satysfakcjonującej mnie wypowiedzi) oraz co się w nich najczęściej psuje, na co zwracać szczególną uwagę przy kupnie tego quada (oprócz luzów idt.), oraz ogólną twoim zdaniem opinie o tym właśnie quadzie ??? Można wiedzieć z którego roku jest twoje g660 ponieważ jestem ciekawy jak długo bez większych remontów można jeździć g660.
PS. 25 tyś. bez większych remontów naprawdę imponujący wynik. BRAWO
Mógłbyś napisać mi czym kierowałeś się podczaś wyboru quada oraz czy twoi zdaniem kq700 jest lepszy w terenie oraz mniej awaryjny od g660???
PS. 25 tyś. bez większych remontów naprawdę imponujący wynik. BRAWO
Mógłbyś napisać mi czym kierowałeś się podczaś wyboru quada oraz czy twoi zdaniem kq700 jest lepszy w terenie oraz mniej awaryjny od g660???
OFF-ROAD sztuka topienia pieniędzy w błocie.