foto mechanik
-
- Quad:: eglmotor 250
- Imię: Paweł
foto mechanik
Proponuje założyć post z fotami napraw i modernizacji chińskich quadów . Zeby tu była uwieczniona na zdjęciu każda naprawa lub poprawka chińczyka . Zdecydowałem sie napisac o tym , po tym jak sam szukałem wiele instrukcji do np : ustawienie zaworów , naciąg łańcucha , hamulce itd . Co trzeba po swojemu poprawiać w chińskich quadach . Mam takiego quada i wiele szukałem na tym i innym forum o różnych naprawach czy przeróbkach . I po samych opisach ciężko mi było nie raz . A tam gdzie było wstawione foto , odrazu wiedziałem o co caman . A nie jestem zielony w mechanice , bo sam robiłem sobie od 5-tej klasy komara i tak pózniej , romet , simson , jawa , cz , mz , chiński skuter i samochody . Wszystko sam robiłem . Ale po samym opisie często nie wiadomo o co chodzi tak naprawde , można coś pomylić . I może to mieć katastrofalne skutki . Myśle , że każdemu pomogą jakieś zdjęcia z naprawy , lub juz pokazanie zrobionej zeczy . Myśle , ze to super pomysł . Ja zajmuje sie mechaniką od 22 lat , od początku mojej przygody z motoryzacją . Ale najwięcej pomogło mi na różnych forach opisanie danej naprawy ze zdjęciami . Bo w każdym quadzie co roku zmienia sie technika i mechanika . 2010 rok ma takie rozwiązania , a 2013 juz całkiem inne . Także prosze o rozpatrzenie mojego postu . Naprawde by sie przydało takie coś . POZDRAWIAM !
- milu$
- Moderator
- Quad:: Przedrajdowy
- Imię: Marek
Re: foto mechanik
Kolego zapraszamy jak najbardziej z takimi poradnikami
Poczytaj posty np. Pingwina,Leja czy Bubu, oni stworzyli kilka takich poradników dotyczących Hondy czy Grizzlzy
Jak będziesz miał jakieś fajne info to wrzucaj na forum i umieścimy to odpowiednim dziale.

Poczytaj posty np. Pingwina,Leja czy Bubu, oni stworzyli kilka takich poradników dotyczących Hondy czy Grizzlzy
Jak będziesz miał jakieś fajne info to wrzucaj na forum i umieścimy to odpowiednim dziale.
- Marines
- Moderator
- Quad:: Czerwony...
- Imię: Marcin