Dlaczego POLARIS, a nie KYMCO
-
- Posty: 15
- Rejestracja: ndz 06 wrz, 2009
- Lokalizacja: LUBELSKIE
Dlaczego POLARIS, a nie KYMCO
Witam, po 1,5 roku uzytkowania kymco MXU 250 nadszedł czas na zmianę, wrzuciłem ogłoszenia i czekam na ciekawe oferty w między czasie zastanawiając się co w zamian. Wady MXU 250? Uzytkuję sprzęt głównie w niedzielen poranki, kolega śmiga YAMAHA 700, tereny u nas łatwe, mało stromych podjazdów, trochę kałuż z błotem. W przypadkach błota brak przedniego napędu - można nadrobić wyciągarką oraz lekkością sprzętu - można wynieść we dwóch, marny komfort w porównaniu z zawieszeniem niezaleznym IRS. Generalnie można uznać sposób użytkowania sprzętu jako typowo turystyczny. Chęć zmiany jest jednak silniejsza ode mnie i zdrowego rozsądku jakim powinien kierować się człowiek po 30-tce więc ropocząłem poszukiwania. Kryteria: cena do 30 tyś, 4x4 homologacja, IRS, czyli KYMCO 500 IRS / POLARIS SPORTSMAN 500 H.0. / POLARIS SPORTSMAN 300. Pierwsze dwa w cenie w identycznej cenie wyjściowej 28 900, trzeci tańszy o klika tysięcy. Zastanawiam sie mocno nad POLARISEM 500 ale też mój tok myślenia zaprzata fakt, że z 250 byłem i jestem w miarę zadowolony i podejrzewam, że jeśli miałbym napęd 4x4 i IRS to nie szukałbym zmiany, różnica kilku tysięcy złotych jest znacząca, więc może brać 300 ? Z drugiej strony sprzedać dotychczasowy ze sporą stratą, przebieg dopiero 2,5 tyś i kupić tylko odrobinę większy ? Dylematy, które samemu trudno rozstrzygnąć, być może zadecyduje fakt, że dealer KYMCO weźmie sprzęt w rozliczeniu i wówczas pozostane przy tej marce. Jeżli ktoś miał podobne dylematy lub ma jakieś sensowne przemyślenia w tym temacie to zapraszam do dyskusji. NA marginesie to może ktoś się orientuję, który dealer POLARISA bierze w rozliczeniu inne marki ?
-
- Posty: 15
- Rejestracja: ndz 06 wrz, 2009
- Lokalizacja: LUBELSKIE
Jak z Wami rozmawiałem w piatek to stanowisko było inne, ale lubelskie to lubelskie, bliższa koszula ciału, jutro do Was dzwonię, tak serio to najchętniej bym u Was kupił, gdyż jakoś głupio będzie Wam podrzucić na przegląd maszynę nie kupioną u Was ... Mam juz ciekawe oferty z KYMCO, jednak coś mnie "ciągnie" w stronę POLARISA i raczej bym sie decydował. Jednak zdecydowany jestem na wymiane barterową z dopłatą, a nie komis, to mnie nie interesuje, chociaz należy sie liczyc z większą stratą. To w końcu hobby zarobić się na tym nie da, można tylko stracić rozpatrując to oczywiście w kategoriach finansowych, reszta to czysta przyjemność ...Krawco napisał...
My też weźmiemy
PS dziś do Was dzwoniłem ale "decyzyjni" byli na szkoleniu więc temat pozostał do jutra.
Ostatnio zmieniony śr 09 wrz, 2009 przez MACIEJ MXU, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja bym sie zbytnio nie zastanawiał jesli miałbym do wyboru Kymco i Polarisa. Polaris SP 500 to najpopularniejszy quad Polarisa, najbardziej udana i sprawdzona jednostka. Zawieszenie? myślę, że jest przepaść ale nie testowałem Kymco, nie wypowiem sie na 100%. Myślę, że musisz sie gdzieś przejechać Polarisem 500 H.O. bo ten quad tak sobie radzi w terenie i tak wybiera nierówności....że ciężko znaleźć konkurencję - przynajmniej jeśli o to na czym ja miałem możliwość sie przejechać. pozdro
-
- Posty: 15
- Rejestracja: ndz 06 wrz, 2009
- Lokalizacja: LUBELSKIE
-
- Posty: 15
- Rejestracja: ndz 06 wrz, 2009
- Lokalizacja: LUBELSKIE
No i wyszło ale wstyd się przyznać dopiero 50 km na liczniku, brakuje czasu, a w ostatnim tygodniu zdrowia, cóż począć. Rozpisywał się nie będę bo po 50 km cóż wielkiego można napisać, różnica z poprzednim MXU jest olbrzymia, a takiej się spodziewałem, komfort podróżowania nieporównywalny, jak trochę "polatam" to kiedyś jakiemuś niezdecydowanemu pewnie coś napiszę. Żal tylko, że w sierpniowych Bieszczadach kilku tras musiałem sobie odmówić, z drugiej jednak strony przyśpieszyło to decyzję o zamianie na cos większego.