Dalej dylemat w wyborze POMOCY!!!!
Dalej dylemat w wyborze POMOCY!!!!
Koledzy BŁAGAM was
Ja już zgłupiałem!!!!!!!!!!
już chciałem dziś kupić LS-a 300 sp
A tu zobaczyłem na necie taką ofertę
http://moto.allegro.pl/item758905643_su ... homol.html
BŁAGAM proszę opiszcie co to za sprzęt i czy sie opłaca czy jest duża różnica między sportowym LS 300 czy tylko tylnie zawieszenie sie różni???????
Jak to się w terenie sprawuje??????
Ja już zgłupiałem!!!!!!!!!!
już chciałem dziś kupić LS-a 300 sp
A tu zobaczyłem na necie taką ofertę
http://moto.allegro.pl/item758905643_su ... homol.html
BŁAGAM proszę opiszcie co to za sprzęt i czy sie opłaca czy jest duża różnica między sportowym LS 300 czy tylko tylnie zawieszenie sie różni???????
Jak to się w terenie sprawuje??????
- chuligan
- Posty: 260
- Rejestracja: wt 02 wrz, 2008
- Quad:: Lucky Star 250
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Warszawa/Kozienice
Niezależna zawiecha z tyłu, napęd przeniesiony łańcuchem, koła o większej średnicy. Wygodniejszy, dodatkowy bagażnik z przodu. Reszta to samo. Na innym forum czytałem, że tylny wahacz ma tendencje do pękania. Ze względu na różnicę w prześwicie zdecydowanie lepiej pokonuje koleiny, nie wiesza się na wahaczu. Analogicznie do SP który nie jest sportówką, BR nie jest przeprawówką, choć można od niego w 'terenie' wymagać znacznie więcej. Dochodzi kwestia osłon manszet, łatwo je uszkodzić.
Tak w telegraficznym skrócie
.
Tak w telegraficznym skrócie

Lucky Star Sp 250 S
http://www.youtube.com/watch?v=6yKqLKipDXg
http://www.youtube.com/watch?v=6yKqLKipDXg
- chuligan
- Posty: 260
- Rejestracja: wt 02 wrz, 2008
- Quad:: Lucky Star 250
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Warszawa/Kozienice
Wojni, tak w kwestii podsumowania:
Masz możliwość wyboru między dwoma sposobami użytkowania (no może trzema ale ta trzecia i tak w końcu wykluczy quady sportowe):
- quad sportowy - z założenia sprzęt na tor (o ile to prawdziwa ośka), przeznaczenie bardzo szybko ograniczy się bądź do toru, bądź do jazdy wokół 'komina', tu turystyka ze względu na budowę i komfort raczej szybko Ci się odwidzi, powodem będzie brak ergonomii, komfortu itd.
- quad przeprawowy - pełne pole manewru z zachowaniem tych zalet których nie posiada sportówka, możliwość montażu dodatkowych udogodnień i powrotu z każdego wypadu niekoniecznie 'uświechtanym' od kasku po buty, szczególnie wtedy gdy chcesz przewieźć kogoś bliskiego w urocze miejsce,
- quad rekreacyjny - to właśnie trzecia opcja i ja osobiście zmierzam w kierunku przystosowania ewentualnego zakupu w tym kierunku, czyli: średniej pojemności przeprawówka plus te wszystkie szpeje i doposażenia gwarantujące wygodne i jednocześnie ergonomiczne wałęsanie się po bezdrożach ....uff.
ps. to moja filozofia, którą LS zweryfikował na przestrzeni roku użytkowania, amen.
pss. w przypadku LS'ów nie wyobrażam sobie możliwości pełnej frajdy np: z driftu jaką niewątpliwie daje SP w wykonaniu BR, to jest konstrukcyjnie wykluczone odwrotnie BR'em wjedziesz tam gdzie SP na to nie pozwoli.
Masz możliwość wyboru między dwoma sposobami użytkowania (no może trzema ale ta trzecia i tak w końcu wykluczy quady sportowe):
- quad sportowy - z założenia sprzęt na tor (o ile to prawdziwa ośka), przeznaczenie bardzo szybko ograniczy się bądź do toru, bądź do jazdy wokół 'komina', tu turystyka ze względu na budowę i komfort raczej szybko Ci się odwidzi, powodem będzie brak ergonomii, komfortu itd.
- quad przeprawowy - pełne pole manewru z zachowaniem tych zalet których nie posiada sportówka, możliwość montażu dodatkowych udogodnień i powrotu z każdego wypadu niekoniecznie 'uświechtanym' od kasku po buty, szczególnie wtedy gdy chcesz przewieźć kogoś bliskiego w urocze miejsce,
- quad rekreacyjny - to właśnie trzecia opcja i ja osobiście zmierzam w kierunku przystosowania ewentualnego zakupu w tym kierunku, czyli: średniej pojemności przeprawówka plus te wszystkie szpeje i doposażenia gwarantujące wygodne i jednocześnie ergonomiczne wałęsanie się po bezdrożach ....uff.
ps. to moja filozofia, którą LS zweryfikował na przestrzeni roku użytkowania, amen.
pss. w przypadku LS'ów nie wyobrażam sobie możliwości pełnej frajdy np: z driftu jaką niewątpliwie daje SP w wykonaniu BR, to jest konstrukcyjnie wykluczone odwrotnie BR'em wjedziesz tam gdzie SP na to nie pozwoli.
Lucky Star Sp 250 S
http://www.youtube.com/watch?v=6yKqLKipDXg
http://www.youtube.com/watch?v=6yKqLKipDXg
Dzięki Mariusz!!!!!
Powiedz mi czy ten quad zalicza sie do przeprawówek??????
Bo to dziwne napęd łańcuch i przepraw???? jedyny plus to niezależne zawieszenie )wielowahacz)
Też przemyślałem i zgadzam sie z tobą w pełni co do dostosowania quada pod siebie
Dzięki tobie zrozumiałem ze jednak wybiorę przeprawę !.
Powiedz mi czy ten quad zalicza sie do przeprawówek??????
Bo to dziwne napęd łańcuch i przepraw???? jedyny plus to niezależne zawieszenie )wielowahacz)
Też przemyślałem i zgadzam sie z tobą w pełni co do dostosowania quada pod siebie
Dzięki tobie zrozumiałem ze jednak wybiorę przeprawę !.
- chuligan
- Posty: 260
- Rejestracja: wt 02 wrz, 2008
- Quad:: Lucky Star 250
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Warszawa/Kozienice
Czarów nie ma, to sprzęt do rekreacji o ciut większych możliwościach. Ja nie neguję Twojego wyboru, na cokolwiek byś się nie zdecydował, staram się tylko przekazać własne doświadczenie i spostrzeżenia związane z posiadanym przeze mnie 'jeździdełkiem'. Ot, taka mała refleksja.
Lucky Star Sp 250 S
http://www.youtube.com/watch?v=6yKqLKipDXg
http://www.youtube.com/watch?v=6yKqLKipDXg
Mariusz zgadzam się z tobą w 100%
Miałem juz sporta biorąc to w duży cudzysłów !!!!!!!!! bo to był bashan 200
Masz racje jazda takim sprzętem ograniczała sie do dróg publicznych i drug poligonowych i nic poza tym!!!!
Fakt to nie jest 100% przeprawówa ale już zbliżona
Wiesz co zastanawiam sie jeszcze nad właśnie ty lucky starem a kumco mxu 300 ale niepokoi mnie strasznie miękkie zawieszenie ..... co sądzisz??????
Miałem juz sporta biorąc to w duży cudzysłów !!!!!!!!! bo to był bashan 200
Masz racje jazda takim sprzętem ograniczała sie do dróg publicznych i drug poligonowych i nic poza tym!!!!
Fakt to nie jest 100% przeprawówa ale już zbliżona

Wiesz co zastanawiam sie jeszcze nad właśnie ty lucky starem a kumco mxu 300 ale niepokoi mnie strasznie miękkie zawieszenie ..... co sądzisz??????
- chuligan
- Posty: 260
- Rejestracja: wt 02 wrz, 2008
- Quad:: Lucky Star 250
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Warszawa/Kozienice
Wydaje mi się, że Kymco jest ciut lepsze od LS'a (trwalsze, solidniej wykonane, no i napęd przeniesiony wałem kardana a nie łańcuchem jak w przypadku LS'a), LS z tyłu ma niezależne zawieszenie (czyli tu argument o miękkości na niekorzyść MXU odpada, bo Kymco ma z tyłu ośkę co samo przez się powoduje większą sztywność).
Jest natomiast mniejsze od LS'a:
LS BR 300 UD dł/szer/wys: 206cm/121,5cm/121cm
KymcoMXU 300 dł/szer/wys: 181cm/111cm/102cm
Jest natomiast mniejsze od LS'a:
LS BR 300 UD dł/szer/wys: 206cm/121,5cm/121cm
KymcoMXU 300 dł/szer/wys: 181cm/111cm/102cm
Lucky Star Sp 250 S
http://www.youtube.com/watch?v=6yKqLKipDXg
http://www.youtube.com/watch?v=6yKqLKipDXg