CZY ZMIANA CYLINDRA Z 250 NA 300 JEST MOŻLIWA
-
- Posty: 34
- Rejestracja: śr 29 gru, 2010
- Quad:: lucky star sp 250
- Imię: adrian
CZY ZMIANA CYLINDRA Z 250 NA 300 JEST MOŻLIWA
WITAM CZY JEST MOŻLIWOŚĆ ZMIANY CYLINDRA Z 250 NA 300 CHODZI MI CZY KTOŚ TAK ROBIŁ PRZY OKAZJI REMONTU NP ZMIENIAJĄC CYLINDER I TŁOK CZY GŁOWICA JEST TAKA SAMA JAK SIĘ MA DO TEGO WAŁ KORBOWY CZY JEST INNY CZEKAM NA ODPOWIEDZ I SUGESTIE
-
- Posty: 34
- Rejestracja: śr 29 gru, 2010
- Quad:: lucky star sp 250
- Imię: adrian
Re: CZY ZMIANA CYLINDRA Z 250 NA 300 JEST MOŻLIWA
LUB ODWROTNIE JEŚLI KTOŚ DORWIE DÓL SILNIKA NP OD 300 A SWÓJ PADNIĘTY MA 250 CZY CYLINDER MOŻE ZAŁOŻYĆ NA GÓRĘ 250 MYŚLĘ ZE TO PRZYDATNA INFORMACJA
Re: CZY ZMIANA CYLINDRA Z 250 NA 300 JEST MOŻLIWA
Witam
Nie ma możliwości zamiany 250 na 300cc .Oba quady różnią się wałem -długością korbowodu , wysokością tłoka . Trzeba wymienić wał aby wstawić cylinder i tłok z 300cc . To samo mam miejsce przy 300 na 400 tutaj też jest inny wał i skok tłoka. Poza tym rozstaw śrub mocujących cylinder jest inny - czyli trzeba też wymienić kratery. Ostatnio zaczęły się pojawiać zamienniki do Ls-ów tj. tlok i cylinder do 250cc , rozwiercony do 300cc z niższym tlokiem i to jest jedyna możliwość zmiany pojemności , oryginalny zestaw 300cc nie pasuje.
Właśnie testuję taki zestaw w 250 cc zwiększony do 300cc jak już zrobie 1000 km to coś napiszę.
Pozdrawiam M I K E
Nie ma możliwości zamiany 250 na 300cc .Oba quady różnią się wałem -długością korbowodu , wysokością tłoka . Trzeba wymienić wał aby wstawić cylinder i tłok z 300cc . To samo mam miejsce przy 300 na 400 tutaj też jest inny wał i skok tłoka. Poza tym rozstaw śrub mocujących cylinder jest inny - czyli trzeba też wymienić kratery. Ostatnio zaczęły się pojawiać zamienniki do Ls-ów tj. tlok i cylinder do 250cc , rozwiercony do 300cc z niższym tlokiem i to jest jedyna możliwość zmiany pojemności , oryginalny zestaw 300cc nie pasuje.
Właśnie testuję taki zestaw w 250 cc zwiększony do 300cc jak już zrobie 1000 km to coś napiszę.
Pozdrawiam M I K E