Czy te dok. wystarczą do ZAREJESTROWANIA Yamaha Raptor 660
Czy te dok. wystarczą do ZAREJESTROWANIA Yamaha Raptor 660
Panowie
pierdzieli mi się w bani strasznie od czytania, czym więcej czytam tym mniejsze nadzieje mam na zarejestrowanie swego quada, chyba za dużo czytam różnych opinii i wypowiedzi więc Proszę o konkretne rady i porady.
Mianowicie zakupiłem Raptora 660 sprowadzonego z USA
dok. które wraz z nim otrzymałem to:
-Departament of Motor Vehicles -(znajdują się tam dane quada i jest to podbite notarialnie w USA który oczywiście przetłumacze)
-Oświadczenie importera iż nie posiada TITLA gdyż w tym stanie USA tego rodzaju pojazdy nie są rejestowalne
-dwa dok. potwierdzające transport z USA do polski quada w których są dane marka rok i nr.Vin z pieczątką Urzędu Celnego w Gdyni
-Umowę kupna sprzedaży pomiedzy mną a sprzedająsym(importerem)
-oświadczenie sprzedającego (importera) o imporcie jednostkowym
Czy takie dok. wystarczą bym bez problemu się udał do WK i zarejestrował Raptorka?? oczywiście po uprzednim zamontowaniu kierunków itd. i przeglądem.
z góry DZIĘKI
pierdzieli mi się w bani strasznie od czytania, czym więcej czytam tym mniejsze nadzieje mam na zarejestrowanie swego quada, chyba za dużo czytam różnych opinii i wypowiedzi więc Proszę o konkretne rady i porady.
Mianowicie zakupiłem Raptora 660 sprowadzonego z USA
dok. które wraz z nim otrzymałem to:
-Departament of Motor Vehicles -(znajdują się tam dane quada i jest to podbite notarialnie w USA który oczywiście przetłumacze)
-Oświadczenie importera iż nie posiada TITLA gdyż w tym stanie USA tego rodzaju pojazdy nie są rejestowalne
-dwa dok. potwierdzające transport z USA do polski quada w których są dane marka rok i nr.Vin z pieczątką Urzędu Celnego w Gdyni
-Umowę kupna sprzedaży pomiedzy mną a sprzedająsym(importerem)
-oświadczenie sprzedającego (importera) o imporcie jednostkowym
Czy takie dok. wystarczą bym bez problemu się udał do WK i zarejestrował Raptorka?? oczywiście po uprzednim zamontowaniu kierunków itd. i przeglądem.
z góry DZIĘKI
Przede wszystkim zależy to od gościa od przeglądów technicznych. Musisz przystosować pojazd do obowiązujących przepisów drogowych. Czyli wyposażyć pojazd w kierunkowskazy, klakson, światła mijania, drogowe i cofania. Oczywiście też lusterka. Z tak przerobionym quadem jedziesz na pierwszy przegląd techniczny. (pierwsze przeglądy techniczne nie robią na każdej stacji kontroli pojazdów!) Jeżeli Twój pojazd spełni wszystkie wymagania otrzymasz dokument identyfikacyjny pojazdu (zostaną tam wpisane wszystkie dane mn: cieżar,wysokość,szerokośc,moc itp.) i najważniejsze badanie techniczne i dokument dopuszczenia do ruchu. Jeżeli to otrzymasz spokojnie jedziesz do WK i rejestrujesz pojazd. 

Ciągła walka z wiatrakami!
oj odważne stwierdzeniebyku72
...spokojnie jedziesz do WK i rejestrujesz pojazd.

mi się to np w Szczecinie nie udało przez pół roku i nie uda się nikomu, kto chce zarejestrować tu quada powyżej 15kW. Zero szans!! możesz mieć wodotrysk i 4 komplety kierunków. U nas ważne są papiery i nawet jak diagnosta wpisze 14kW to nie przepuszczają, bo fabryka wpisała np 50. Wątek wielokrotnie wałkowany, wiec zamiast pisać polecam ci, prynex, opcję szukaj, a najlepiej wizytę w Twoim WK, bo wszędzie jest inaczej - taki popie............ kraj.
Prawdziwi mistrzowie nie jedzą miodu, prawdziwi mistrzowie żują pszczoły
Właśnie wysłałem swojego kolegę, który to zna samego "szefa" WK i niby to koledzy itd. ale w środku cwaniaczek i na Pan się zwracał bydlak ale jest mały plus bo powiedział że jeśli będzie miał "ogranicznik" czyli kwit na 15kw to da rade zarejestrować i powstaje kolejny problem, czy to diagnosta wystawia taki kwit i mimo że diagnosta to mój znajomy to ciekawe czy się zgodzi i nie osra bo wiadomo ze ma więcej
Ewentualnie jak narobi w nachy to gdzie się zakłada czy też kupuje taki ogranicznik mocy?
Pozdrawiam

Pozdrawiam
Ale jaja sobie robią!prynex napisał...
"ogranicznik" czyli kwit na 15kw to da rade zarejestrować
Powiem Wam że ja miałem więcej szczęścia bo nie było żadnych problemików

Ostatnio zmieniony sob 14 mar, 2009 przez byku72, łącznie zmieniany 1 raz.
Ciągła walka z wiatrakami!
Powiem CI jak to bylo u mnie z rejestrowaniem raptora 700 sprowadzanego przezemnie z USA ale cliłem go w Niemczech
1. Jezeli quad ma wiecej niz pol roku oplacasz VAT-23 u mine bylo chyba 160 zł, jeśli
quad ma mniej niż pół roku płacisz VAT-25
2. Zaświadczenie o zainstalowaniu modułu ograniczającego moc (takie zaswiadczenia
wydaja serwisy Yamahy Hondy itp )
3. Opłaty celne
4. Title (ciezko chyba bedzie zarejestrowac go bez tego dokumentu.. Moja yamaha tez
jest z USA gdzie nie mozna rejestrowac quadow ale kazdy wyprodukowany pojazd
powiniem TITLE miec,pojazd bez tego dokumentu moze byc kradziony)
5. Przegląd(kierunkowskazy nie sa konieczne- pojazd otwarty mozliwosc
sygnalizowania rekami, wazny jest STOP no i swiatla mijania, drogowe)
6. Dokument o imporcie jednostkowym
7. Umowa kupno-sprzedaż
To chyba tyle nie przypominam sobie niczego wiecej
1. Jezeli quad ma wiecej niz pol roku oplacasz VAT-23 u mine bylo chyba 160 zł, jeśli
quad ma mniej niż pół roku płacisz VAT-25
2. Zaświadczenie o zainstalowaniu modułu ograniczającego moc (takie zaswiadczenia
wydaja serwisy Yamahy Hondy itp )
3. Opłaty celne
4. Title (ciezko chyba bedzie zarejestrowac go bez tego dokumentu.. Moja yamaha tez
jest z USA gdzie nie mozna rejestrowac quadow ale kazdy wyprodukowany pojazd
powiniem TITLE miec,pojazd bez tego dokumentu moze byc kradziony)
5. Przegląd(kierunkowskazy nie sa konieczne- pojazd otwarty mozliwosc
sygnalizowania rekami, wazny jest STOP no i swiatla mijania, drogowe)
6. Dokument o imporcie jednostkowym
7. Umowa kupno-sprzedaż
To chyba tyle nie przypominam sobie niczego wiecej

Ja chyba mieszkam w jakimś cudownym miejscu,mam wpisane jak wół 35kw i żadnych problemów z rejestracją i przeglądem.
http://www.otofotki.pl/img7/pokaz.php?id=fy980_700.JPG
http://www.otofotki.pl/img7/pokaz.php?i ... 5_Quad.JPG
http://www.otofotki.pl/img7/pokaz.php?i ... Yamaha.JPG
http://www.otofotki.pl/img7/pokaz.php?id=fy980_700.JPG
http://www.otofotki.pl/img7/pokaz.php?i ... 5_Quad.JPG
http://www.otofotki.pl/img7/pokaz.php?i ... Yamaha.JPG
Pozdrawiam Z
Ja dzis dzwonilem do WK w Oswiecimiu i tak powyzej 15Kw nie ma szans zarejestrowac , homologacji europejskiej nie uznaja, a zaswiadczenie o imporcie jednostkowym musi byc od firmy z wpisem do KRS
No latwiej bybylo chyba ubota zarejestrowac!
Czy zaś. o imporcie jedn. musi byc od firmy nie moze byc od osoby prywatnej????

Czy zaś. o imporcie jedn. musi byc od firmy nie moze byc od osoby prywatnej????