Czy G700 nadaje się do jazdy po mieście?

Wasze doświadczenia i problemy z quadami Yamaha Grizzly 550/660/700
ODPOWIEDZ
miechu4

Czy G700 nadaje się do jazdy po mieście?

Post autor: miechu4 » wt 24 kwie, 2007

Witam mam bardzo glupie pytanie :) Jak widzicie jazde Grizzlim 700 po miescie? Czy mozna tym zrobic np 300km na trasie czy moze ten sprzet sie do tego wogole nie nadaje bo np po 2000km trzeba remontowac silniki? Moze jest ktos kto ma 700-tke albo 660- i zrobil sporo Km? JESTEM KOMPLETNIE ZIELONY I CHCE WIEDZIEC WIECEJ ZANIM ZDECYDUJE WYDAC 39 TYS ZL

Awatar użytkownika
Romulus
Quad:: Nie ma. Bo nie mogę jeździć
Imię: Roman

Post autor: Romulus » śr 25 kwie, 2007

Jak chcesz jeździć po mieście to kup sobie ośkę a nie griiza, to jest bez sęsu. Długą trasę po asfalcie zrobisz ale po co? Jak założysz opony szosowe to nie powalczysz w terenie, a opony terenowe po 300 km na asfalcie to chyba przestaną istnieć a w każdym razie mocno je zweryfikujesz.

Awatar użytkownika
Motyf
Kontakt:

Post autor: Motyf » śr 25 kwie, 2007

witaj, jak musisz to jedź, jak nie bedziesz cały czas dussił i zostawisz mu troche zapasu mocy, bez żyłowania go to przejedziesz tę trase bez szwanku (tak i tak przejedziesz bez szwankua le jadąc delikatniej napewno nie odczuje tego nawet) i quad nie bedzie miał problemów. uważaj na opony bo tak jak mówił Romulus, napewno Ci znikną jakie by nie były. Sammer z forum ma na swoim Grizzly zrobione chyba 14 tysiecy i jest wszystko ok, teren nie był cięzki, przeglądy pewnie były ale jak widac kilkanaście tysięcy quad jak by nie patrzeć przejechał - mój np. nie da rady tylu przejechać :D pozdro

miechu4

Dziekuje

Post autor: miechu4 » śr 25 kwie, 2007

Dziekuje wam bardzo za odpowiedz. Spodziewalem sie ze raczej poleca obelgi a na szczescie na tym forum opdowiedzi udzielaja KULTURALNI LUDZIE Jeszcze raz dziekuje

Awatar użytkownika
Max
Kontakt:

Post autor: Max » śr 25 kwie, 2007