BRP bierze quady z placu w Belgi
co do cen na Europe i w USA = to widać gołym okiem wystarczy wejść choćby na ebay
Jednak "różnica" jest taka, że pojazd ma homologację drogową UE i jest zarejestrowany lub jest tylko zarejestrowany i nie ma takowej homologacji ot i tyle
Tak jak pisałem czy to komuś przeszkadza to jego indywidualna sprawa mi się w każdym razie zaróweczka ostrzegawcza zapaliła, z resztą temat ten wałkowaliśmy w moim wątku o 500 L. Oczywiście czy mi się ta homologacja kiedykolwiek okaże niezbędna lub choćby pomocna - Nie wiem ale przy okazji jakiegoś "zdarzenia" i ew. weryfikacji mojego pojazdu - nie powinna zaszkodzić a jej brak, hm.. tego już nie jestem pewny i nie podejmę się dalszej dyskusji w tym zakresie, bo nasz kraj i przepisy w nim funkcjonujące+ich swobodna interpretacja nie jednego już zadziwiły
Ja jakieś 2 lata temu srodze się zdzwiłem gdy okzało się że w dokumentach homologacyjnych mojego samochodu a było to duże kombi, w pozycji oznaczającej dop. obciążenie dla haka było 0,0 kg i za nic nie można było haka zamontować, auto sprzedałem.
Po co ta makulatura a no po to aby stwierdzić chociażby czy ów poj sam inny jest dwu czy jednosobowy
Wiem sprytny handlarz/salon załatwi wszytko w WK i każdy wpis w dow rej. ale jest wszystko dobrze dopóty dopóki nic się nie wydarzy.
Reasumując mój zaśmiecający wątek wywód tak jak pisałem wyżej decyzja o tym czy innym wariancie zakupu jest sprawą indywidualną.
ps. nowe samochody w aso też sprzedają po drobnych kolizjach i kupiec nie wie ale czy handlarze robią to rzadziej?
![Very Happy :D](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_biggrin.gif)