Co wybrać Can-am 1000 vs Polaris 1000 :) ?
- Zmora1966
- Quadowa Grupa Południe
- Posty: 2467
- Rejestracja: pt 30 sie, 2013
- Quad:: CanAm 800XT - była CFka X8, Keeway 300 GTX, Honda
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Czernichów k. Krakowa
- Kontakt:
Re: Co wybrać Can-am 1000 vs Polaris 1000 :) ?
Łukasz, obydwoje wiemy że u ASO płaci się za ASO... i nie do końca to odpowiada faktycznej zwyżce ceny Płaciśz za tzw. pozorny spokój że jak w ASO to masz gwarancję pewniejszą i że na pewno ci na niej zrobią - i jest w tym dużo prawdy. Pytanie tylko czy warto przepłacać?
Moja odpowiedź jest prosta, jak ktoś umie zrobić przy quadzie i będzie o niego dbał, to mocno bym się zastanawiał czy warto kupować w ASO, ale jak ktoś nie ma drygu do mechaniki, to lepiej zapłacić więcej i przynajmniej przez 2 lata mieć poczucie bezpieczeństwa
Moja odpowiedź jest prosta, jak ktoś umie zrobić przy quadzie i będzie o niego dbał, to mocno bym się zastanawiał czy warto kupować w ASO, ale jak ktoś nie ma drygu do mechaniki, to lepiej zapłacić więcej i przynajmniej przez 2 lata mieć poczucie bezpieczeństwa
Zmora
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl
- marioIII
- Posty: 692
- Rejestracja: wt 20 sty, 2015
- Quad:: siwy OUT 500L był: Sportsman 800 EFI i Rancher TRX 350 FE
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Katowice
Re: Co wybrać Can-am 1000 vs Polaris 1000 :) ?
powiem tak ja na swojego w aso dostałem taką samą cene jaką dawał mi szamocin a do tego dostałem też pełną fakturę. Poza tym klient w ASO otrzymuje pełną dokumentację homologacyjną... (Jacek - to ta różnica ) w Szamocinie chyba tego nikt nie ujrzał..... - oczywiście można stwierdzić po co mi to
Po prostu niektóre salony wykorzystują swoją kreatywność do oszczędności na podatkach i homologacjach, a czy to kupującemu przeszkadza albo powoduje jakieś ryzyko .. na to niech sobie każdy sam odpowie, mi w każdym razie zawsze zapala się ostrzegawcze.
Nie ukrywam jednak, że gdybym nie kupował na firmę byłbym mniej krytyczny i wymagający
Po prostu niektóre salony wykorzystują swoją kreatywność do oszczędności na podatkach i homologacjach, a czy to kupującemu przeszkadza albo powoduje jakieś ryzyko .. na to niech sobie każdy sam odpowie, mi w każdym razie zawsze zapala się ostrzegawcze.
Nie ukrywam jednak, że gdybym nie kupował na firmę byłbym mniej krytyczny i wymagający
Jeśli ktoś chciałby pośmigać w zielonogórskim lub na Śląsku
https://www.facebook.com/marioIIIPL
https://www.youtube.com/playlist?list=PL5lFyuP3ZljO-U2x85z_Bt4eB7q_xu3hG
https://www.facebook.com/marioIIIPL
https://www.youtube.com/playlist?list=PL5lFyuP3ZljO-U2x85z_Bt4eB7q_xu3hG
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: Co wybrać Can-am 1000 vs Polaris 1000 :) ?
W przypadku 500L-570L różnica w cenie jest niewarta świeczki 3-4tys mniej, natomiast w przypadku 800ki sięga 10tys. Różnica polega na fakturze jaką się dostaje i min tutaj i na marzy sprzedawcy ukryta jest cena.
Szamocin przywozi quady z USA a dealerzy biorą z europejskiego centrum dystrybucyjnego. Jaka cena jest w USA wszyscy wiedzą i jaka w UE też i gołym okiem widać że cena nie wynika z opłat celno-skarbowych. Po prostu cena wyjściowa w europie jest inna, podobnie jak dealerzy w USA maja zakaz wysyłek części do Europy. Dlaczego? Po to aby utrzymać sztucznie zawyżone ceny części i pojazdów.
Lampka ostrzegawcza zapala Ci się niepotrzebnie zwłaszcza że znam kogoś kto pracuje u jednego z dealerów i gwarantuje ci że nie wszystkie quady tam sprzedawane są takie jak wyszły z fabryki.
A wytłumacz jaka różnica dla użytkownika czy dostanie makulaturę homologacyjną czy gotowy zarejestrowany pojazd?
Szamocin przywozi quady z USA a dealerzy biorą z europejskiego centrum dystrybucyjnego. Jaka cena jest w USA wszyscy wiedzą i jaka w UE też i gołym okiem widać że cena nie wynika z opłat celno-skarbowych. Po prostu cena wyjściowa w europie jest inna, podobnie jak dealerzy w USA maja zakaz wysyłek części do Europy. Dlaczego? Po to aby utrzymać sztucznie zawyżone ceny części i pojazdów.
Lampka ostrzegawcza zapala Ci się niepotrzebnie zwłaszcza że znam kogoś kto pracuje u jednego z dealerów i gwarantuje ci że nie wszystkie quady tam sprzedawane są takie jak wyszły z fabryki.
A wytłumacz jaka różnica dla użytkownika czy dostanie makulaturę homologacyjną czy gotowy zarejestrowany pojazd?
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
- marioIII
- Posty: 692
- Rejestracja: wt 20 sty, 2015
- Quad:: siwy OUT 500L był: Sportsman 800 EFI i Rancher TRX 350 FE
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Katowice
Re: Co wybrać Can-am 1000 vs Polaris 1000 :) ?
BRP bierze quady z placu w Belgi
co do cen na Europe i w USA = to widać gołym okiem wystarczy wejść choćby na ebay
Jednak "różnica" jest taka, że pojazd ma homologację drogową UE i jest zarejestrowany lub jest tylko zarejestrowany i nie ma takowej homologacji ot i tyle
Tak jak pisałem czy to komuś przeszkadza to jego indywidualna sprawa mi się w każdym razie zaróweczka ostrzegawcza zapaliła, z resztą temat ten wałkowaliśmy w moim wątku o 500 L. Oczywiście czy mi się ta homologacja kiedykolwiek okaże niezbędna lub choćby pomocna - Nie wiem ale przy okazji jakiegoś "zdarzenia" i ew. weryfikacji mojego pojazdu - nie powinna zaszkodzić a jej brak, hm.. tego już nie jestem pewny i nie podejmę się dalszej dyskusji w tym zakresie, bo nasz kraj i przepisy w nim funkcjonujące+ich swobodna interpretacja nie jednego już zadziwiły
Ja jakieś 2 lata temu srodze się zdzwiłem gdy okzało się że w dokumentach homologacyjnych mojego samochodu a było to duże kombi, w pozycji oznaczającej dop. obciążenie dla haka było 0,0 kg i za nic nie można było haka zamontować, auto sprzedałem.
Po co ta makulatura a no po to aby stwierdzić chociażby czy ów poj sam inny jest dwu czy jednosobowy
Wiem sprytny handlarz/salon załatwi wszytko w WK i każdy wpis w dow rej. ale jest wszystko dobrze dopóty dopóki nic się nie wydarzy.
Reasumując mój zaśmiecający wątek wywód tak jak pisałem wyżej decyzja o tym czy innym wariancie zakupu jest sprawą indywidualną.
ps. nowe samochody w aso też sprzedają po drobnych kolizjach i kupiec nie wie ale czy handlarze robią to rzadziej?
co do cen na Europe i w USA = to widać gołym okiem wystarczy wejść choćby na ebay
Jednak "różnica" jest taka, że pojazd ma homologację drogową UE i jest zarejestrowany lub jest tylko zarejestrowany i nie ma takowej homologacji ot i tyle
Tak jak pisałem czy to komuś przeszkadza to jego indywidualna sprawa mi się w każdym razie zaróweczka ostrzegawcza zapaliła, z resztą temat ten wałkowaliśmy w moim wątku o 500 L. Oczywiście czy mi się ta homologacja kiedykolwiek okaże niezbędna lub choćby pomocna - Nie wiem ale przy okazji jakiegoś "zdarzenia" i ew. weryfikacji mojego pojazdu - nie powinna zaszkodzić a jej brak, hm.. tego już nie jestem pewny i nie podejmę się dalszej dyskusji w tym zakresie, bo nasz kraj i przepisy w nim funkcjonujące+ich swobodna interpretacja nie jednego już zadziwiły
Ja jakieś 2 lata temu srodze się zdzwiłem gdy okzało się że w dokumentach homologacyjnych mojego samochodu a było to duże kombi, w pozycji oznaczającej dop. obciążenie dla haka było 0,0 kg i za nic nie można było haka zamontować, auto sprzedałem.
Po co ta makulatura a no po to aby stwierdzić chociażby czy ów poj sam inny jest dwu czy jednosobowy
Wiem sprytny handlarz/salon załatwi wszytko w WK i każdy wpis w dow rej. ale jest wszystko dobrze dopóty dopóki nic się nie wydarzy.
Reasumując mój zaśmiecający wątek wywód tak jak pisałem wyżej decyzja o tym czy innym wariancie zakupu jest sprawą indywidualną.
ps. nowe samochody w aso też sprzedają po drobnych kolizjach i kupiec nie wie ale czy handlarze robią to rzadziej?
Jeśli ktoś chciałby pośmigać w zielonogórskim lub na Śląsku
https://www.facebook.com/marioIIIPL
https://www.youtube.com/playlist?list=PL5lFyuP3ZljO-U2x85z_Bt4eB7q_xu3hG
https://www.facebook.com/marioIIIPL
https://www.youtube.com/playlist?list=PL5lFyuP3ZljO-U2x85z_Bt4eB7q_xu3hG
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: Co wybrać Can-am 1000 vs Polaris 1000 :) ?
Dyskusja czysto akademicka bo ja nadal nie wiem kiedy homologacja może być przydatna oprócz momentu rejestracji.
Skoro pojazd jest zarejestrowany, ma ważne badanie techniczne to gdzie powstaje ta niedogodność/zagrożenie które powinno wzbudzać niepokój a nawet trwogę?
Pojazdy z homologacją europejską różnią się tak zwanym kitem homologacyjnym. Do wykonania we własnym zakresie na elementach homologowanych za 300-500zł w zależności od fantazji kupującego.
Skoro pojazd jest zarejestrowany, ma ważne badanie techniczne to gdzie powstaje ta niedogodność/zagrożenie które powinno wzbudzać niepokój a nawet trwogę?
Pojazdy z homologacją europejską różnią się tak zwanym kitem homologacyjnym. Do wykonania we własnym zakresie na elementach homologowanych za 300-500zł w zależności od fantazji kupującego.
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
-
- Posty: 946
- Rejestracja: pt 05 lis, 2010
- Quad:: g700 2014 plus zólte xxc 800 2015
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Sompolno koło Konin
Re: Co wybrać Can-am 1000 vs Polaris 1000 :) ?
Marioli ale dlaczego uparłeś sie na te homologacje drogowa, nie ma to żadnego znaczenia jeśli quad ma normalnie zrobione papiery. Ja też kupowałem w szamocinie i bede polecał Wojtka, mimo ze nie mam z tego zadnych kozyści. A ta homologacja to też o kant .... bo przecież nie masz quada , który ma max 15 KW.
Quad był tańszy o ok 10- 12 tysi niż w salonie, mam maszynke półtora roku, 3 razy sam wymieniałem oleje (powiedzmy 100 koszt), raz był na naprawie sławnego regulatora napiecia( 2tysiace cały serwis) i raz u znajomego na regulowaniu zaworów(50 zł) czyli w zaokragleniu przez półtora roku i 6 tysi km wydałem na maszyne 2500 złotych, nie wiem ile kosztujejeden serwis gwarancyjny w yamaszce, ale do róznicy między tym co miałem tanej jeszcze dochodzi sprawa tych serwisów. Quada brałem prywatnie. Więc po co przepłacać, chyba tylko po to aby przepłacac znowu.
Quad był tańszy o ok 10- 12 tysi niż w salonie, mam maszynke półtora roku, 3 razy sam wymieniałem oleje (powiedzmy 100 koszt), raz był na naprawie sławnego regulatora napiecia( 2tysiace cały serwis) i raz u znajomego na regulowaniu zaworów(50 zł) czyli w zaokragleniu przez półtora roku i 6 tysi km wydałem na maszyne 2500 złotych, nie wiem ile kosztujejeden serwis gwarancyjny w yamaszce, ale do róznicy między tym co miałem tanej jeszcze dochodzi sprawa tych serwisów. Quada brałem prywatnie. Więc po co przepłacać, chyba tylko po to aby przepłacac znowu.
- marioIII
- Posty: 692
- Rejestracja: wt 20 sty, 2015
- Quad:: siwy OUT 500L był: Sportsman 800 EFI i Rancher TRX 350 FE
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Katowice
Re: Co wybrać Can-am 1000 vs Polaris 1000 :) ?
idąc tym tropem, dlaczego kupując pojazd bez rejestracji nowy czy używany nie wystarczy nam zakupić kitu homolog i pojechać na stację kontroli pojazdów?
a no dlatego że Kowalski nie jest handlarzem lub właścicielem salonu i na stacji go wyśmieją bo w ich ocenie ów pojazd nie będzie mógł być dopuszczony do ruch nawet z pakietem hom. za 5 tys zł.
Można zatem zapytać np. w Szamocinie jak to robią?
Roberto ale ja nie upieram się zrobiłbym pewnie tak samo jak Ty kupując quada prywatnie chciałem tylko pokazać "Jakie mamy opcje Kowalski"
czysto akademicko polemizuję z jednoznacznym podejściem do tematu ASO, choć ostrzegali mnie nie polemizuj z Jackiem
a no dlatego że Kowalski nie jest handlarzem lub właścicielem salonu i na stacji go wyśmieją bo w ich ocenie ów pojazd nie będzie mógł być dopuszczony do ruch nawet z pakietem hom. za 5 tys zł.
Można zatem zapytać np. w Szamocinie jak to robią?
Roberto ale ja nie upieram się zrobiłbym pewnie tak samo jak Ty kupując quada prywatnie chciałem tylko pokazać "Jakie mamy opcje Kowalski"
czysto akademicko polemizuję z jednoznacznym podejściem do tematu ASO, choć ostrzegali mnie nie polemizuj z Jackiem
Ostatnio zmieniony czw 15 paź, 2015 przez marioIII, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeśli ktoś chciałby pośmigać w zielonogórskim lub na Śląsku
https://www.facebook.com/marioIIIPL
https://www.youtube.com/playlist?list=PL5lFyuP3ZljO-U2x85z_Bt4eB7q_xu3hG
https://www.facebook.com/marioIIIPL
https://www.youtube.com/playlist?list=PL5lFyuP3ZljO-U2x85z_Bt4eB7q_xu3hG
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Co wybrać Can-am 1000 vs Polaris 1000 :) ?
Bzdurarobertmuszka pisze: nie ma to żadnego znaczenia jeśli quad ma normalnie zrobione papiery.
Jak mogą być normalnie zrobione papiery skoro nie ma wyciągu z homologacji
Jak się coś zesra i zaczną szukać dziury w cały to i do homologacji się przyczepią prosząc o wyciąg np podczas wypadku.
Też nie jestem za tym, żeby przepłacać, quady powinny być w takiej samej kasie jak w USA i w zarobkach jak u nas i wszyscy będziemy szczęśliwi.
Jeśli nie byłoby potrzeby kombinowania każdy sprzedawał by z homologacją, niestety lub stety ktoś jest kreatywny i zna obejście tego tematu.
Ale warte tylko dla osoby prywatnej.
Jak ktoś bierze na firmę lub leasing pójdzie do salonu.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
-
- Posty: 946
- Rejestracja: pt 05 lis, 2010
- Quad:: g700 2014 plus zólte xxc 800 2015
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Sompolno koło Konin
Re: Co wybrać Can-am 1000 vs Polaris 1000 :) ?
Łukasz, jak mogą byc zrobione normalnie papiery jak quad ma ponad 15 Kw.
Mieliśmy wypadek z udziałem quadu w ekopie i nikt sie nie interesował homologacją, lecz normalnymi papierami.
Z trzecim a w zasadzie czwartym zdaniem się całkowicie zgadzam.
C odo firm itp się nie wypowiadam, bo nie było mi to potrzebne, ale była rozmowa na ten temat i jest wszystko do zrobienia.
Mieliśmy wypadek z udziałem quadu w ekopie i nikt sie nie interesował homologacją, lecz normalnymi papierami.
Z trzecim a w zasadzie czwartym zdaniem się całkowicie zgadzam.
C odo firm itp się nie wypowiadam, bo nie było mi to potrzebne, ale była rozmowa na ten temat i jest wszystko do zrobienia.
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Co wybrać Can-am 1000 vs Polaris 1000 :) ?
Chodzi mi o polemizowanie podczas grubszej afery wypadkowej.
Równie dobrze można powiedzieć, że 99% opon na rynku nie ma homologacji więc nie powinniśmy na nich poruszać się po publicznych drogach bo mogą zabrać nam dowód rejestracyjny.
Równie dobrze można powiedzieć, że 99% opon na rynku nie ma homologacji więc nie powinniśmy na nich poruszać się po publicznych drogach bo mogą zabrać nam dowód rejestracyjny.
I to jest bardzo dobrze postawione pytaniemarioIII pisze: idąc tym tropem, dlaczego kupując pojazd bez rejestracji nowy czy używany nie wystarczy nam zakupić kitu homolog i pojechać na stację kontroli pojazdów?
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.