
Moze ktoś sie wypowiedzieć odnośnie polarisa czy raczej nie zawracać sobie nim głowy?

Łukasz, zależy gdzie i jak ktoś jeździ, ja pełne możliwości silnika 800ki wykorzystuje pewnie w 5% czasu a może rzadziej. Ta moc przydaje się tylko w 2 przypadkach, do zapitalania a'la crosscountry i w błocie gdy używasz gum o rozmiarze 30' i więcej. Reszta wrażeń dotyczących dynamiki, odejścia itd to kwestia konfiguracji CVT. O dziwo 1000 ma cięższe ciężarki niż 800 i samo odejście z dołu jest gorsze (przynajmniej w porównaniu z XXC, które ma też lepszą reakcję na gaz). Odczucia co do jazdy zależą więc nie tylko od silnika ale od konfiguracji CVT, zawieszenia, geometrii ramy (G1 King).oolsztyniak pisze: Jeśli zaś jeden i drugi w opcji nowy brałbym 1000 i nie dlatego, że jest kult mocy a dlatego, że o tym iż starczy im 800 pojemności mówią Ci, którzy właśnie 800 kupili
Nie słyszałem, żeby ktoś mówił "A kupiłem 1000 i nie wiem po co, mogłem wziąć 800 byłoby to samo" - bzdura.
Jak komuś nie żal kasy na nowe 1000 kupuje 1000 - proste.