... Może ktoś już analizował jakie powinno być ciśnienie w oponach ITP XTR 26" na alufelgach ITP C-series 7 przy nieco rozbudowanym quadzie co powoduje dodatkowe obciążenia opon?
Wyciągarka, osłony, kufry.... Ustalając że całość z kołami i resztą to waga quada ok. 400 kg.
Jakie faktycznie zapodać ciśnienia w oponach tego typu...? Czy warto inwestować w gazowe mieszanki szlachetne niż normalne powietrze?
Ciekaw jestem Waszych doświadczeń i opinii...
Ciśnienie w oponach ITP XTR 26"
Ciśnienie w oponach ITP XTR 26"
.:GALEON:.
_______________________________________
Ogień w sercu, diamenty na twarzy... a błoto na plecach...
_______________________________________
Ogień w sercu, diamenty na twarzy... a błoto na plecach...
- Krzysztof Wronowski
- Posty: 1339
- Rejestracja: pn 29 sie, 2005
- Lokalizacja: Warszawa
Zwykle używałem 0.4atm przód, 0.35ATM tył. To działało dobrze. Teraz mam duużo twardsze gumy Carlisle ACT X/LR i zmniejszyłem ciśnienie do 0.3ATM, bo było za twardo.
Kiedy jednak jeździsz baaardzo przeprawowo i stajesz na stopniu na ostrych trawesach, lepiej dac wiecej, bo wchodzi pich i trawa pomiędzy felge a oponę i schodzi powietrze a może i opona z felgi.
W błocie obniz cisnienie do ok 0.25atm
Kiedy jednak jeździsz baaardzo przeprawowo i stajesz na stopniu na ostrych trawesach, lepiej dac wiecej, bo wchodzi pich i trawa pomiędzy felge a oponę i schodzi powietrze a może i opona z felgi.
W błocie obniz cisnienie do ok 0.25atm
Tu można przeliczyć potrzebne ciśnienie w oponach http://www.wildroad.pl/opony_cisnienie.html