CFORCE 450L
CFORCE 450L
Witajcie,
Przymierzam się do kupna jakiegoś quada początkiem roku, głównie do weekendowych wypadów na działkę (ok 40-50 km), na przelaj. Chcę kupić coś nowego, w granicy 20k. Czytałem sporo o 500 Allroad, ale w podobnych pieniądzach można kupić cforce 450. Czy ktoś z was miał z tym sprzętem do czynienia? Zakładam że opinii jest mało bo to nowość. I mam dylemat co kupić. Cforce wygląda znacznie lepiej niż Allroad, ale czy nie ma jakichś chorób wieku dziecięcego? Ja raczej nie będę go hardcorowo upalał w błocie, ot zwykła turystyka.
Podzielcie się swoimi uwagami na jego temat.
Pozdrawiam
Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka
Przymierzam się do kupna jakiegoś quada początkiem roku, głównie do weekendowych wypadów na działkę (ok 40-50 km), na przelaj. Chcę kupić coś nowego, w granicy 20k. Czytałem sporo o 500 Allroad, ale w podobnych pieniądzach można kupić cforce 450. Czy ktoś z was miał z tym sprzętem do czynienia? Zakładam że opinii jest mało bo to nowość. I mam dylemat co kupić. Cforce wygląda znacznie lepiej niż Allroad, ale czy nie ma jakichś chorób wieku dziecięcego? Ja raczej nie będę go hardcorowo upalał w błocie, ot zwykła turystyka.
Podzielcie się swoimi uwagami na jego temat.
Pozdrawiam
Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka
Re: CFORCE 450L
ilu ludzi tyle opinii a tak naprawdę jak trafisz :
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ucqtdc6ztRw[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ucqtdc6ztRw[/youtube]
Wolność każdego Człowieka jest wartością nadrzędną......
<www.atvmoto.pl>
<www.atvmoto.pl>
Re: CFORCE 450L
Cześć. Chyba odpowiedzi nie uzyskasz bo z tego co wydaje mi się nikt na forum nie ma jeszcze tego.
Patrząc na suche dane to w zasadzie szału nie będzie.
Ciężki kloc (340- 360 pisza w ogłoszeniach) z silnikiem ok 30KM. Wymiarami i masą podchodzi pod 500tke longa.
Jedynie plus (albo i minus ) to wtrysk i wspomaganie - że jest to plus ale pytanie jak działa?
No i stylistyka ładniejsza - jakby niższy widać - jakby pod gryzlaka wzorowany w sensie , że nisko jest - linia kanapy i zbiornika - dość wysoka kierownica - może być wygodna pozycja i zegary - mi gryzlaka to przypomina.
Wygląda OK ale jak jeździ? Osiągami pewnie podobnie jak allroad IMO.
https://www.youtube.com/watch?v=RYVkMAH7cqY
Patrząc na suche dane to w zasadzie szału nie będzie.
Ciężki kloc (340- 360 pisza w ogłoszeniach) z silnikiem ok 30KM. Wymiarami i masą podchodzi pod 500tke longa.
Jedynie plus (albo i minus ) to wtrysk i wspomaganie - że jest to plus ale pytanie jak działa?
No i stylistyka ładniejsza - jakby niższy widać - jakby pod gryzlaka wzorowany w sensie , że nisko jest - linia kanapy i zbiornika - dość wysoka kierownica - może być wygodna pozycja i zegary - mi gryzlaka to przypomina.
Wygląda OK ale jak jeździ? Osiągami pewnie podobnie jak allroad IMO.
https://www.youtube.com/watch?v=RYVkMAH7cqY
V2.....sound of madness
- Paulus71
- Posty: 402
- Rejestracja: śr 04 lip, 2007
- Quad:: Renia 1000 XXC
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: wawka
Re: CFORCE 450L
ten kolega na 550 to chyba w między czasie na canama g1 zmienił
po pół roku chyba
więc moze jednak warto dorzucić parę pln do tej kwoty i kupic coś innego
po pół roku chyba
więc moze jednak warto dorzucić parę pln do tej kwoty i kupic coś innego
mods in progress :-)
Re: CFORCE 450L
Czy te 30KM to wystarczy do takiej jazdy turystycznej? Na filmiku powyżej widać, że jakoś sobie radzi. Ty masz 500, więc pytanie czy to wystarczająca moc czy nie?Robsson pisze:.
Patrząc na suche dane to w zasadzie szału nie będzie.
Ciężki kloc (340- 360 pisza w ogłoszeniach) z silnikiem ok 30KM. Wymiarami i masą podchodzi pod 500tke longa.
Wygląda OK ale jak jeździ? Osiągami pewnie podobnie jak allroad IMO.
Brałem jeszcze pod uwagę 800, ale to strasznie wielkie, no i 10k więcej trzeba by dołożyć, a chcę nówkę z gwarancją i FV.
Re: CFORCE 450L
No to zawsze jest opcja dołożenia "paru pln", ale trzeba gdzieś postawić tę kreskę W tych pieniądzach (koło 20k) to chyba nic nowego lepszego nie znajdę, jak dołożę 10k, to mogę jeszcze rozważyć 550 i 800.Paulus71 pisze:więc moze jednak warto dorzucić parę pln do tej kwoty i kupic coś innego
Ta 450 wygląda ok, jak na moje potrzeby, natomiast brak opinii i to, że jest krótko na rynku wzbudza moją czujność.
Re: CFORCE 450L
shm wszystko zależy od oczekiwań.
Są ludzie co robią turystykę sobie własną na 300-tkach czy 250 tkach. Rekreacyjnie pyrkają sobie bez ciśnienia i są zadowoleni.
Jest tu kolega co miał CF500 allroad od nowości nakulał 10kkm , ukradli mu i.....kupił kolejną nową. Bo był zadowolony i mu wystarcza.
Co człowiek to opinia. Koalicji anty-chińskiej nie biorę w ogóle pod uwagę.
Zakładam, że to może być porównywalne osiągami do 500-tki Allroad - to spokojnie da sobie radę. Da i w turystyce i na górkach.
Ne będzie podnosić ryja przy odwinięciu manetki, będzie robić pewne rzeczy wolniej i mniej spektakularnie niż inni koledzy na swoich 700/800-tkach czy litrówkach np ale daje radę w amatorskiej zabawie. A jak umiesz jeździć to cfką utrzesz nosa w terenie mocniejszym sprzętom z p***** za kierownicą.
500tka w serii leci max 90 a do 75-80 można jej trzymać wg mnie . Jak chcesz 100 latać to nie tu.
Za 20 kawałków do odpisów - jak chcesz sprzęt na spokojny początek, gdzie w razie wzrostu oczekiwań jest opcja wymiany na większy czemu nie.
Ale nie namawiam na siłę bo zaraz się zacznie. Nie wiem czego oczekujesz i w jakim kierunku będziesz szedł z czasem.
Tańszego nowego lepszego niż CF w tej kasie...nie ma.
Gdyby kasa lekko pow 20 kawałków ale bez FV ja poszukałbym np G550 używane. Ale nie każdy chce szukać/kopać wśród naszych "perełek". Zakładam, że taki budżet max wchodzi w grę. Bo jak możesz i chcesz zwiększyć do 30 (ale nowy i FV) to np X8. Innego wyboru chyba też nie ma. Z pewnością do turystyki bardziej się nada ale chyba tylko do tego. IMO
Zapewne wyszło to Czarkowi na dobre
Są ludzie co robią turystykę sobie własną na 300-tkach czy 250 tkach. Rekreacyjnie pyrkają sobie bez ciśnienia i są zadowoleni.
Jest tu kolega co miał CF500 allroad od nowości nakulał 10kkm , ukradli mu i.....kupił kolejną nową. Bo był zadowolony i mu wystarcza.
Co człowiek to opinia. Koalicji anty-chińskiej nie biorę w ogóle pod uwagę.
Zakładam, że to może być porównywalne osiągami do 500-tki Allroad - to spokojnie da sobie radę. Da i w turystyce i na górkach.
Ne będzie podnosić ryja przy odwinięciu manetki, będzie robić pewne rzeczy wolniej i mniej spektakularnie niż inni koledzy na swoich 700/800-tkach czy litrówkach np ale daje radę w amatorskiej zabawie. A jak umiesz jeździć to cfką utrzesz nosa w terenie mocniejszym sprzętom z p***** za kierownicą.
500tka w serii leci max 90 a do 75-80 można jej trzymać wg mnie . Jak chcesz 100 latać to nie tu.
Za 20 kawałków do odpisów - jak chcesz sprzęt na spokojny początek, gdzie w razie wzrostu oczekiwań jest opcja wymiany na większy czemu nie.
Ale nie namawiam na siłę bo zaraz się zacznie. Nie wiem czego oczekujesz i w jakim kierunku będziesz szedł z czasem.
Tańszego nowego lepszego niż CF w tej kasie...nie ma.
Gdyby kasa lekko pow 20 kawałków ale bez FV ja poszukałbym np G550 używane. Ale nie każdy chce szukać/kopać wśród naszych "perełek". Zakładam, że taki budżet max wchodzi w grę. Bo jak możesz i chcesz zwiększyć do 30 (ale nowy i FV) to np X8. Innego wyboru chyba też nie ma. Z pewnością do turystyki bardziej się nada ale chyba tylko do tego. IMO
Zgadza się ale zmienił bo to mu jeździć nie chciało - wolało serwis.Paulus71 pisze:ten kolega na 550 to chyba w między czasie na canama g1 zmienił
po pół roku chyba
Zapewne wyszło to Czarkowi na dobre
V2.....sound of madness
Re: CFORCE 450L
Robsson, dzięki za fajną rzeczową opinie. Szczerze powiedziawszy to sam nie wiem czego z czasem będę oczekiwał od sprzętu. Póki co lajtowa jazda w niezbyt ciężkim terenie (czasem z dzieckiem). Co do mocy, to 30KM wydaje się mało (X lat temu w Yamaszce Dt125 miałem więcej), ale z drugiej strony nie o to chodzi, tak jak piszesz pewne rzeczy zrobi się tyle, że wolniej. Zapierniczać nie mam zamiaru.Robsson pisze:Bo jak możesz i chcesz zwiększyć do 30 (ale nowy i FV) to np X8. Innego wyboru chyba też nie ma. Z pewnością do turystyki bardziej się nada ale chyba tylko do tego. IMO
Kasę na siłę zawsze można o te 10k powiększyć, ale wydaje mi się, że X8 jest po prostu za duża i za ciężka. Chyba że się mylę bo na 450 ani 500 nie siedziałem, tylko na X8.
- rzeznikczek
- Posty: 117
- Rejestracja: pn 10 lis, 2014
- Quad:: CF Moto 500 BE, 550. X8 :D
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Bartoszyce
Re: CFORCE 450L
cf moto 500 longa polecam jeśli masz jezdzić z dzieckiem, duże wygodne, bezpieczne maszyny 2 dorosłe osoby jadą wygodnie a często ktoś chce się przejechać. Na tył kufer z oparciem i bajka.
500 już robią pare lat, proste i niezawodne. Porady na forum znajdziesz a części od ręki na internecie.
500 już robią pare lat, proste i niezawodne. Porady na forum znajdziesz a części od ręki na internecie.
Re: CFORCE 450L
Pooglądałem sobie trochę sprzętów i wybór ograniczam obecnie do cf 500 long i cforce 550. 450 jednak odpada. Z jednej strony 500 faktycznie już jakiś czas jest dostępna i ma dobre opinie, ale bardziej kusi mnie cforce 550 (wtrysk, mocniejszy i ładniejszy), tylko nie ma jeszcze żadnych opinii, więc obawiam się chorób wieku dziecięcego.rzeznikczek pisze:cf moto 500 longa polecam jeśli masz jezdzić z dzieckiem, duże wygodne, bezpieczne maszyny 2 dorosłe osoby jadą wygodnie a często ktoś chce się przejechać. Na tył kufer z oparciem i bajka.
500 już robią pare lat, proste i niezawodne. Porady na forum znajdziesz a części od ręki na internecie.