CF MOTO X8 ULEPSZENIA ITP:
- LATAJĄCY ARTEK
- Posty: 374
- Rejestracja: sob 08 gru, 2012
- Quad:: CF MOTO x8
- Imię: ARTEK
- Lokalizacja: KIELCE
Re: CF MOTO X8 ULEPSZENIA ITP:
U mnie po ostatnim przeglądzie gdzieś tydzień temu po pierwszym odpaleniu też zaczeła migać , zawołałem serwisanta i pokazuje mu na co on ,, a nie było tak ? ,, zgasiłem go i po drugim odpaleniu i lekkim dodaniu gazu przestała migać . Serwisant na to ,, mechanik trochę obroty zmniejszył bo narzekał pan że biegi trochę ciężko w chodzą i pewnie dlatego miga ,, to tyle jeśli chodzi o miganie . A co do minimalnego wycieku płynu chłodzącego z otworu przy pompie wody to po powrocie sprawdziłem poziom płynu w chłodnicy brakowało, dolałem około setki i po dolaniu na maxa zaczeły wypływać małe kawałki silikonu ... przelałem żeby wszystko wyleciało . Uzupełniłem zbiorniczek wyrównawczy jest ok . Po sprawdzeniu oleju zgodnie z procedurą okazało się że na miarce jest około centymetra więcej od tego zwężenia , trochę ulałem jest ok . Po godzinnej jeździe odstawiłem gadzinę do garażu . Na drugi dzień olej ok kontrolka nie miga w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego brak około trzech centymetrów pompa wody od spodu cała mokra , wykonałem parę telefonów do serwisanta niestety bez żadnych rezultatów po prostu nie odbierał . Zamknąłem garaż i przez dwa dni tam nie zaglądałem ale kupiłem sobie skuter taką 250 i teraz na nim pomykam . Całkiem fajna jazda . NARA
Re: CF MOTO X8 ULEPSZENIA ITP:
krzyk rozpaczy
- Zmora1966
- Quadowa Grupa Południe
- Posty: 2467
- Rejestracja: pt 30 sie, 2013
- Quad:: CanAm 800XT - była CFka X8, Keeway 300 GTX, Honda
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Czernichów k. Krakowa
- Kontakt:
Re: CF MOTO X8 ULEPSZENIA ITP:
co do mokrej pompy to ja mam do wymian simering... oczywiście gdybym nie zadzwonił co z moim simeringiem to pewnie bym się nie doczekał.... na łaskawy telefon od Serwisu że już jest.... no comments.....
Zmora
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl
- Pingwin Legnica
- PingwinSquad
- Posty: 1891
- Rejestracja: pn 17 lis, 2008
- Quad:: osiołek :)
- Imię: Daniel
- Lokalizacja: Legnica dolnośląskie
- Kontakt:
Re: CF MOTO X8 ULEPSZENIA ITP:
a w cf moto reguluje sie wolne obroty ? nie ma tam silniczka krokowego ?
wstyd się przyznać ale pierwsze słyszę ?
wstyd się przyznać ale pierwsze słyszę ?
www.pingwinsquad.pl
www.pingwin.com.pl
Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś
w trakcie szukania nowego kierunku...
www.pingwin.com.pl
Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś
w trakcie szukania nowego kierunku...
- LATAJĄCY ARTEK
- Posty: 374
- Rejestracja: sob 08 gru, 2012
- Quad:: CF MOTO x8
- Imię: ARTEK
- Lokalizacja: KIELCE
Re: CF MOTO X8 ULEPSZENIA ITP:
No widzisz Daniel jaką Ty jeszcze mało wiesz o quadach , to ten sam serwisant co mi powiedział że zaworów się nie reguluje bo w cf-ce są samoregulatory . Takich mamy dealerów w świętokrzyskim .
-
- Posty: 642
- Rejestracja: pt 06 wrz, 2013
- Quad:: renegade 570 xxc , był cf x8 ,cf 500 , lucky star 400shineray 250-9c
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Suwałki
Re: CF MOTO X8 ULEPSZENIA ITP:
Na pewno jest silniczek krokowy .
- Pingwin Legnica
- PingwinSquad
- Posty: 1891
- Rejestracja: pn 17 lis, 2008
- Quad:: osiołek :)
- Imię: Daniel
- Lokalizacja: Legnica dolnośląskie
- Kontakt:
Re: CF MOTO X8 ULEPSZENIA ITP:
z tymi zaworami to masz rację, same się regulują, nie zawsze tylko właściwie
www.pingwinsquad.pl
www.pingwin.com.pl
Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś
w trakcie szukania nowego kierunku...
www.pingwin.com.pl
Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś
w trakcie szukania nowego kierunku...
- Zmora1966
- Quadowa Grupa Południe
- Posty: 2467
- Rejestracja: pt 30 sie, 2013
- Quad:: CanAm 800XT - była CFka X8, Keeway 300 GTX, Honda
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Czernichów k. Krakowa
- Kontakt:
Re: CF MOTO X8 ULEPSZENIA ITP:
Teraz coś ode mnie:
Rozebrałem CFkę i poddałem kompletnemu przeglądowi po rajdzie QB2.
- do wymiany przewód wysokiego napięcia od świecy - tam się pojawiło przebicie które niedużo brakło spowodowałoby poważny wypadek z moim udziałem (CFka straciła moc na znacznej górce i zaczeła cofać się do tyłu - w ostatniej chwili odbiłem w bok żeby nie skończyć tyłem w rzece)
- w/w problem wyniknął również z braku dobrych hamulców - wymiana klocków przednich, i prostowanie wąsów mocujących zacisk przedni - coś w niego uderzyło i skrzywił się - w konsekwencji klocki starte pod kątem
- pedał hamulca nożnego w podłodze - a quad nie hamował... dzięki Danielowi i jego instrukcji na FB dziś podkręciłem regulację trzpienia na pompie i wygląda na to że problem mam z głowy
- a teraz coś od siebie:
Jak rozebrałem osłony to znalazłem dren pod przekładnią skrzyni biegów. Oczywiście z wodą co nie jest dziwne jednak dziwna była dla mnie jego lokalizacji. Spuszczenie wody bez demontażu osłon nie możliwe. Stąd zrobiłem modyfikację która mam nadzieję się sprawdzi:
Zdjęcie 1. Przedstawia oryginalny dren
Zdjęcie 2. Przedłużony drem przez ze mnie - użyłem wężyka 10, też przeźroczystego co daje szansę obserwacji czy jest woda
Zdjęcie 3. Zamontowany przedłużony dren przed montażem osłon
Zdjęcie 4. Efekt końcowy - widok od strony nadkola przedniego -lewego
No to tyle
Rozebrałem CFkę i poddałem kompletnemu przeglądowi po rajdzie QB2.
- do wymiany przewód wysokiego napięcia od świecy - tam się pojawiło przebicie które niedużo brakło spowodowałoby poważny wypadek z moim udziałem (CFka straciła moc na znacznej górce i zaczeła cofać się do tyłu - w ostatniej chwili odbiłem w bok żeby nie skończyć tyłem w rzece)
- w/w problem wyniknął również z braku dobrych hamulców - wymiana klocków przednich, i prostowanie wąsów mocujących zacisk przedni - coś w niego uderzyło i skrzywił się - w konsekwencji klocki starte pod kątem
- pedał hamulca nożnego w podłodze - a quad nie hamował... dzięki Danielowi i jego instrukcji na FB dziś podkręciłem regulację trzpienia na pompie i wygląda na to że problem mam z głowy
- a teraz coś od siebie:
Jak rozebrałem osłony to znalazłem dren pod przekładnią skrzyni biegów. Oczywiście z wodą co nie jest dziwne jednak dziwna była dla mnie jego lokalizacji. Spuszczenie wody bez demontażu osłon nie możliwe. Stąd zrobiłem modyfikację która mam nadzieję się sprawdzi:
Zdjęcie 1. Przedstawia oryginalny dren
Zdjęcie 2. Przedłużony drem przez ze mnie - użyłem wężyka 10, też przeźroczystego co daje szansę obserwacji czy jest woda
Zdjęcie 3. Zamontowany przedłużony dren przed montażem osłon
Zdjęcie 4. Efekt końcowy - widok od strony nadkola przedniego -lewego
No to tyle
Zmora
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl
- Pingwin Legnica
- PingwinSquad
- Posty: 1891
- Rejestracja: pn 17 lis, 2008
- Quad:: osiołek :)
- Imię: Daniel
- Lokalizacja: Legnica dolnośląskie
- Kontakt:
Re: CF MOTO X8 ULEPSZENIA ITP:
Od wczoraj wymieniam zmieloną manszete na przednim zewnętrznym przegubie. Czynność prosta jak drut
Wyciagam półoś i jakoś tak lekko wychodzi. Za lekko... Rozbieram wewnętrzy przegub bo zewnatrznego rozebrać nie mogę a on w częściach...
Zabezpieczenie w przegubie wewnętrznym leży luzem, sobie spadło ?
Myślę dziwne i robię dalej...
Zrobiłem jak należy, wszystko poskładane:
wkładam półoś do dyfra i o fak !!!!!
nie ma zabezpieczenia na półosi !!!!!!!!!!!!!!!!
wyciągam zatem... dyfer...
rozbieram a tam zmielone zabezpieczenie :
nie ma bata aby tak się zmieliło przy wyciąganiu półosi... Zbieg okoliczności, że guma zewnętrzna strzeliła i przy okazji okazuje się, że zabezpieczenie się zmieliło bo przegub wewnętrzny puścił? Zamotane ostro....
skąd teraz wytrzasnąć do licha takie zabezpieczenie ?
aaa i przy okazji rozwiercanie śrób od osłon spodu bo trzeba je zdjąć żeby dyfer wyciągnąć...
ech pech na całego...
Tearaz patrzę na tą półoś i mam wątpliwości czy ją zakładać czy lepiej oryginał... skąd takie zabezpieczenie... ?
Wyciagam półoś i jakoś tak lekko wychodzi. Za lekko... Rozbieram wewnętrzy przegub bo zewnatrznego rozebrać nie mogę a on w częściach...
Zabezpieczenie w przegubie wewnętrznym leży luzem, sobie spadło ?
Myślę dziwne i robię dalej...
Zrobiłem jak należy, wszystko poskładane:
wkładam półoś do dyfra i o fak !!!!!
nie ma zabezpieczenia na półosi !!!!!!!!!!!!!!!!
wyciągam zatem... dyfer...
rozbieram a tam zmielone zabezpieczenie :
nie ma bata aby tak się zmieliło przy wyciąganiu półosi... Zbieg okoliczności, że guma zewnętrzna strzeliła i przy okazji okazuje się, że zabezpieczenie się zmieliło bo przegub wewnętrzny puścił? Zamotane ostro....
skąd teraz wytrzasnąć do licha takie zabezpieczenie ?
aaa i przy okazji rozwiercanie śrób od osłon spodu bo trzeba je zdjąć żeby dyfer wyciągnąć...
ech pech na całego...
Tearaz patrzę na tą półoś i mam wątpliwości czy ją zakładać czy lepiej oryginał... skąd takie zabezpieczenie... ?
www.pingwinsquad.pl
www.pingwin.com.pl
Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś
w trakcie szukania nowego kierunku...
www.pingwin.com.pl
Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś
w trakcie szukania nowego kierunku...
-
- Posty: 33
- Rejestracja: pn 03 mar, 2014
- Quad:: CF Moto X8 Terralander
- Lokalizacja: Mosty k.Gdyni
Re: CF MOTO X8 ULEPSZENIA ITP:
A to zabezpieczenie to przypadkiem nie jest pierścień Segera? Tak patrzę na ten rowek na wielowypuscie to pasuje tam takie ustrojstwo.