CF MOTO X8 ULEPSZENIA ITP:

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami CF Moto
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
LATAJĄCY ARTEK
Posty: 374
Rejestracja: sob 08 gru, 2012
Quad:: CF MOTO x8
Imię: ARTEK
Lokalizacja: KIELCE

Re: CF MOTO X8 ULEPSZENIA ITP:

Post autor: LATAJĄCY ARTEK » pt 25 kwie, 2014

U mnie po ostatnim przeglądzie gdzieś tydzień temu po pierwszym odpaleniu też zaczeła migać , zawołałem serwisanta i pokazuje mu na co on ,, a nie było tak ? ,, zgasiłem go i po drugim odpaleniu i lekkim dodaniu gazu przestała migać . Serwisant na to ,, mechanik trochę obroty zmniejszył bo narzekał pan że biegi trochę ciężko w chodzą i pewnie dlatego miga ,, to tyle jeśli chodzi o miganie . A co do minimalnego wycieku płynu chłodzącego z otworu przy pompie wody to po powrocie sprawdziłem poziom płynu w chłodnicy brakowało, dolałem około setki i po dolaniu na maxa zaczeły wypływać małe kawałki silikonu ... przelałem żeby wszystko wyleciało . Uzupełniłem zbiorniczek wyrównawczy jest ok . Po sprawdzeniu oleju zgodnie z procedurą okazało się że na miarce jest około centymetra więcej od tego zwężenia , trochę ulałem jest ok . Po godzinnej jeździe odstawiłem gadzinę do garażu . Na drugi dzień olej ok kontrolka nie miga w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego brak około trzech centymetrów pompa wody od spodu cała mokra , wykonałem parę telefonów do serwisanta niestety bez żadnych rezultatów po prostu nie odbierał . Zamknąłem garaż i przez dwa dni tam nie zaglądałem ale kupiłem sobie skuter taką 250 i teraz na nim pomykam . Całkiem fajna jazda . NARA

Awatar użytkownika
Adi74poz
Posty: 96
Rejestracja: wt 21 sty, 2014
Quad:: X8
Imię: Adam
Lokalizacja: Poznań

Re: CF MOTO X8 ULEPSZENIA ITP:

Post autor: Adi74poz » sob 26 kwie, 2014

krzyk rozpaczy :beczy: :beczy: :beczy:

Awatar użytkownika
Zmora1966
Quadowa Grupa Południe
Posty: 2467
Rejestracja: pt 30 sie, 2013
Quad:: CanAm 800XT - była CFka X8, Keeway 300 GTX, Honda
Imię: Sławek
Lokalizacja: Czernichów k. Krakowa
Kontakt:

Re: CF MOTO X8 ULEPSZENIA ITP:

Post autor: Zmora1966 » sob 26 kwie, 2014

co do mokrej pompy to ja mam do wymian simering... oczywiście gdybym nie zadzwonił co z moim simeringiem to pewnie bym się nie doczekał.... na łaskawy telefon od Serwisu że już jest.... no comments.....
Zmora
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl

:I love QUADOWA GRUPA POŁUDNIE:

Awatar użytkownika
Pingwin Legnica
PingwinSquad
Posty: 1891
Rejestracja: pn 17 lis, 2008
Quad:: osiołek :)
Imię: Daniel
Lokalizacja: Legnica dolnośląskie
Kontakt:

Re: CF MOTO X8 ULEPSZENIA ITP:

Post autor: Pingwin Legnica » ndz 27 kwie, 2014

a w cf moto reguluje sie wolne obroty ? nie ma tam silniczka krokowego ?

wstyd się przyznać ale pierwsze słyszę ?
www.pingwinsquad.pl
www.pingwin.com.pl

Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś

w trakcie szukania nowego kierunku...

Awatar użytkownika
LATAJĄCY ARTEK
Posty: 374
Rejestracja: sob 08 gru, 2012
Quad:: CF MOTO x8
Imię: ARTEK
Lokalizacja: KIELCE

Re: CF MOTO X8 ULEPSZENIA ITP:

Post autor: LATAJĄCY ARTEK » pn 28 kwie, 2014

No widzisz Daniel jaką Ty jeszcze mało wiesz o quadach , to ten sam serwisant co mi powiedział że zaworów się nie reguluje bo w cf-ce są samoregulatory . Takich mamy dealerów w świętokrzyskim .

Wojtekski
Posty: 642
Rejestracja: pt 06 wrz, 2013
Quad:: renegade 570 xxc , był cf x8 ,cf 500 , lucky star 400shineray 250-9c
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Suwałki

Re: CF MOTO X8 ULEPSZENIA ITP:

Post autor: Wojtekski » pn 28 kwie, 2014

Na pewno jest silniczek krokowy ;) .

Awatar użytkownika
Pingwin Legnica
PingwinSquad
Posty: 1891
Rejestracja: pn 17 lis, 2008
Quad:: osiołek :)
Imię: Daniel
Lokalizacja: Legnica dolnośląskie
Kontakt:

Re: CF MOTO X8 ULEPSZENIA ITP:

Post autor: Pingwin Legnica » pn 28 kwie, 2014

z tymi zaworami to masz rację, same się regulują, nie zawsze tylko właściwie ;)
www.pingwinsquad.pl
www.pingwin.com.pl

Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś

w trakcie szukania nowego kierunku...

Awatar użytkownika
Zmora1966
Quadowa Grupa Południe
Posty: 2467
Rejestracja: pt 30 sie, 2013
Quad:: CanAm 800XT - była CFka X8, Keeway 300 GTX, Honda
Imię: Sławek
Lokalizacja: Czernichów k. Krakowa
Kontakt:

Re: CF MOTO X8 ULEPSZENIA ITP:

Post autor: Zmora1966 » pn 28 kwie, 2014

Teraz coś ode mnie:



Rozebrałem CFkę i poddałem kompletnemu przeglądowi po rajdzie QB2.

- do wymiany przewód wysokiego napięcia od świecy - tam się pojawiło przebicie które niedużo brakło spowodowałoby poważny wypadek z moim udziałem (CFka straciła moc na znacznej górce i zaczeła cofać się do tyłu - w ostatniej chwili odbiłem w bok żeby nie skończyć tyłem w rzece)

- w/w problem wyniknął również z braku dobrych hamulców - wymiana klocków przednich, i prostowanie wąsów mocujących zacisk przedni - coś w niego uderzyło i skrzywił się - w konsekwencji klocki starte pod kątem

- pedał hamulca nożnego w podłodze - a quad nie hamował... dzięki Danielowi i jego instrukcji na FB dziś podkręciłem regulację trzpienia na pompie i wygląda na to że problem mam z głowy



- a teraz coś od siebie:

Jak rozebrałem osłony to znalazłem dren pod przekładnią skrzyni biegów. Oczywiście z wodą co nie jest dziwne jednak dziwna była dla mnie jego lokalizacji. Spuszczenie wody bez demontażu osłon nie możliwe. Stąd zrobiłem modyfikację która mam nadzieję się sprawdzi:



Zdjęcie 1. Przedstawia oryginalny dren

Obrazek

Zdjęcie 2. Przedłużony drem przez ze mnie - użyłem wężyka 10, też przeźroczystego co daje szansę obserwacji czy jest woda

Obrazek

Zdjęcie 3. Zamontowany przedłużony dren przed montażem osłon

Obrazek

Zdjęcie 4. Efekt końcowy - widok od strony nadkola przedniego -lewego

Obrazek



No to tyle :)
Zmora
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl

:I love QUADOWA GRUPA POŁUDNIE:

Awatar użytkownika
Pingwin Legnica
PingwinSquad
Posty: 1891
Rejestracja: pn 17 lis, 2008
Quad:: osiołek :)
Imię: Daniel
Lokalizacja: Legnica dolnośląskie
Kontakt:

Re: CF MOTO X8 ULEPSZENIA ITP:

Post autor: Pingwin Legnica » pt 23 maja, 2014

Od wczoraj wymieniam zmieloną manszete na przednim zewnętrznym przegubie. Czynność prosta jak drut ;)



Wyciagam półoś i jakoś tak lekko wychodzi. Za lekko... Rozbieram wewnętrzy przegub bo zewnatrznego rozebrać nie mogę a on w częściach...



Zabezpieczenie w przegubie wewnętrznym leży luzem, sobie spadło ?



Myślę dziwne i robię dalej...



Zrobiłem jak należy, wszystko poskładane:



Obrazek







wkładam półoś do dyfra i o fak !!!!!



Obrazek







nie ma zabezpieczenia na półosi !!!!!!!!!!!!!!!! :( :( :(



wyciągam zatem... dyfer...



Obrazek



Obrazek







rozbieram a tam zmielone zabezpieczenie :



Obrazek



Obrazek



Obrazek





nie ma bata aby tak się zmieliło przy wyciąganiu półosi... Zbieg okoliczności, że guma zewnętrzna strzeliła i przy okazji okazuje się, że zabezpieczenie się zmieliło bo przegub wewnętrzny puścił? Zamotane ostro....



skąd teraz wytrzasnąć do licha takie zabezpieczenie ?



aaa i przy okazji rozwiercanie śrób od osłon spodu bo trzeba je zdjąć żeby dyfer wyciągnąć...



ech pech na całego...



Tearaz patrzę na tą półoś i mam wątpliwości czy ją zakładać czy lepiej oryginał... skąd takie zabezpieczenie... ?
www.pingwinsquad.pl
www.pingwin.com.pl

Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś

w trakcie szukania nowego kierunku...

xdauser
Posty: 33
Rejestracja: pn 03 mar, 2014
Quad:: CF Moto X8 Terralander
Lokalizacja: Mosty k.Gdyni

Re: CF MOTO X8 ULEPSZENIA ITP:

Post autor: xdauser » pt 23 maja, 2014

A to zabezpieczenie to przypadkiem nie jest pierścień Segera? Tak patrzę na ten rowek na wielowypuscie to pasuje tam takie ustrojstwo.

ODPOWIEDZ

Wróć do „CF Moto”