CF MOTO X8 ULEPSZENIA ITP:
- Pingwin Legnica
- PingwinSquad
- Posty: 1891
- Rejestracja: pn 17 lis, 2008
- Quad:: osiołek :)
- Imię: Daniel
- Lokalizacja: Legnica dolnośląskie
- Kontakt:
Re: CF MOTO X8 ULEPSZENIA ITP:
Na pewno sie da, pewnie wymaga twórczych rozwiązań
Ja jeszcze nie "rozkminilem" bo czasu brak.
Ja jeszcze nie "rozkminilem" bo czasu brak.
www.pingwinsquad.pl
www.pingwin.com.pl
Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś
w trakcie szukania nowego kierunku...
www.pingwin.com.pl
Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś
w trakcie szukania nowego kierunku...
-
- Posty: 103
- Rejestracja: śr 05 cze, 2013
- Quad:: był chinol a teraz szukam....
- Imię: Wojtek
Re: CF MOTO X8 ULEPSZENIA ITP:
Pójdę za radą Roberta a to pogonie . Jakby ktoś szukał to oddam za połowę ceny bo w końcu folia rozdarta. poza tym nie ruszone , nie zamontowane to jak ktoś chętny to zapraszam.
Re: CF MOTO X8 ULEPSZENIA ITP:
samo wyprowadzenie rury nie wystarczy, trzeba uszczelnić airboxa
-
- Posty: 103
- Rejestracja: śr 05 cze, 2013
- Quad:: był chinol a teraz szukam....
- Imię: Wojtek
Re: CF MOTO X8 ULEPSZENIA ITP:
Wiem, już wszystko Robert powiedział. Poza tym serwis jak pobawił się z tym oryginałem też doszedł do wniosku ,że lepiej rurkę wyprowadzić pod zegary no to chyba czają?, żeby go uszczelnić? albo i nie
- robertw77
- Posty: 151
- Rejestracja: sob 21 sie, 2010
- Quad:: CF MOTO X8 Terralander
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Re: CF MOTO X8 ULEPSZENIA ITP:
Wojtek_Szczecin pisze:Wiem, już wszystko Robert powiedział. Poza tym serwis jak pobawił się z tym oryginałem też doszedł do wniosku ,że lepiej rurkę wyprowadzić pod zegary no to chyba czają?, żeby go uszczelnić? albo i nie
Nie chciałbym podwazac umiejetnosci mechanika w serwisie ,,ale patrz uważnie co robia i jak robia...
i niech nie żałują silikonu przy montażusnorkla i uszczelnianiu air boxa
-
- Posty: 103
- Rejestracja: śr 05 cze, 2013
- Quad:: był chinol a teraz szukam....
- Imię: Wojtek
- Zmora1966
- Quadowa Grupa Południe
- Posty: 2467
- Rejestracja: pt 30 sie, 2013
- Quad:: CanAm 800XT - była CFka X8, Keeway 300 GTX, Honda
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Czernichów k. Krakowa
- Kontakt:
Re: CF MOTO X8 ULEPSZENIA ITP:
Wojtek_Szczecin jeśli faktycznie odpuszczasz oryginał...to ja wezmę od Ciebie..jakoś wierzę że się "DA".
Zmora
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl
- LATAJĄCY ARTEK
- Posty: 374
- Rejestracja: sob 08 gru, 2012
- Quad:: CF MOTO x8
- Imię: ARTEK
- Lokalizacja: KIELCE
Re: CF MOTO X8 ULEPSZENIA ITP:
Oryginalny snorkel pasuje trzeba jednak inicjatywy twórczej jak stwierdził Daniel rozebrać przednią górną osłonę zrobić otwór do przymocowania snorkel użyć silikon najlepiej dekarski do łączenia elementów . Wcześniej sprawdzić szczelność samego air boxa . Oczywiście to jest tylko moja propozycja każdy może sobie z robić to po swojemu .
- Zmora1966
- Quadowa Grupa Południe
- Posty: 2467
- Rejestracja: pt 30 sie, 2013
- Quad:: CanAm 800XT - była CFka X8, Keeway 300 GTX, Honda
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Czernichów k. Krakowa
- Kontakt:
Re: CF MOTO X8 ULEPSZENIA ITP:
Artek zamontowałeś? ...no to jutro oblukam na rajdzie QB2... zaraz jadę zrobić ostatnią przelotkę, tankowanie i pakuje Gadzinę na pojazd:)
Zmora
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl
-
- Posty: 103
- Rejestracja: śr 05 cze, 2013
- Quad:: był chinol a teraz szukam....
- Imię: Wojtek
Re: CF MOTO X8 ULEPSZENIA ITP:
Witajcie Panowie,
Problemem w całym zamieszaniu jest ponoć rura (w miarę wskazałem na fotce) ,którą należałoby podciąć a z kolei może powodować zbieranie się tam brudu itd. i Ja się na tym nie znam , powtarzam w miarę to co zapamiętałem. Ponadto trzeba wyrezać pół obudowy od zegarów i korzyści ze snorkla są niewspółmierne do strat jakie musiałaby nastąpić na wskutek montażu. Ja ze swojej strony uważam , że na 10000% jest sposób ,żeby to zamontować a całe zamieszanie wynika z tego ,że po prostu CF MOTO nie szkoli serwisów. Nie wiem jak u Was Panowie w branży (ja się zajmuję branżą informatyczną) jak HP robi upgrade serwera o nowe elementy to zaraz mam maila z informacją o szkoleniu n.t zmian w budowie sprzętu ,zmianie rodzaju części typu pamięci ,czy dyski itd. i po tym szkoleniu mam tak wyprany mózg , że jak ktoś w nocy mnie obudzi to mogę wymienić co do czego i jak. Powtarzam , że część jest oryginalna nie jakaś samoróbka garażowa . I od A do Z Serwis powinien poprowadzić sprawę a mnie ,tylko skasować za usługę i życzyć miłego dnia.
Sorrka za jakość tej fotki i kolor strzałki - jak się przyjrzycie to widać ją.
Problemem w całym zamieszaniu jest ponoć rura (w miarę wskazałem na fotce) ,którą należałoby podciąć a z kolei może powodować zbieranie się tam brudu itd. i Ja się na tym nie znam , powtarzam w miarę to co zapamiętałem. Ponadto trzeba wyrezać pół obudowy od zegarów i korzyści ze snorkla są niewspółmierne do strat jakie musiałaby nastąpić na wskutek montażu. Ja ze swojej strony uważam , że na 10000% jest sposób ,żeby to zamontować a całe zamieszanie wynika z tego ,że po prostu CF MOTO nie szkoli serwisów. Nie wiem jak u Was Panowie w branży (ja się zajmuję branżą informatyczną) jak HP robi upgrade serwera o nowe elementy to zaraz mam maila z informacją o szkoleniu n.t zmian w budowie sprzętu ,zmianie rodzaju części typu pamięci ,czy dyski itd. i po tym szkoleniu mam tak wyprany mózg , że jak ktoś w nocy mnie obudzi to mogę wymienić co do czego i jak. Powtarzam , że część jest oryginalna nie jakaś samoróbka garażowa . I od A do Z Serwis powinien poprowadzić sprawę a mnie ,tylko skasować za usługę i życzyć miłego dnia.
Sorrka za jakość tej fotki i kolor strzałki - jak się przyjrzycie to widać ją.