Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Bombardier / Can-am
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
DKfan
Posty: 1979
Rejestracja: wt 21 sty, 2014
Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
Imię: Jacek

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: DKfan » pn 31 lip, 2017

Biorąc pod uwagę że 300V jest droższy od XPS to na pewno ma lepsze parametry. BRP dokłada do swoich produktów potężną marżę więc nie wierzę że nagle przy oleju postanowili dla dobra klientów zrezygować z marży.
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad

Awatar użytkownika
Ikar
Posty: 2449
Rejestracja: śr 10 paź, 2012
Quad:: Honda xxc
Imię: Artur

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: Ikar » pn 31 lip, 2017

Ja zmieniam co 2000 km na oleju nie powinno się oszczędzać ::)
Ozo Drapers Squad

Robsson
Posty: 935
Rejestracja: pn 25 sie, 2014
Quad:: canam

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: Robsson » pn 31 lip, 2017

Ikar to to może mówić mój kumpel jak zmienia co 300 km. :) Ty to przy nim dobijasz sprzęta przepracowanym tłuszczem :)
Powstaje odwieczny dylemat.... Kupować olej za 200 bańke i zmieniać co 3-4tkm czy za 80 i robić co 1000....

Znaczy kto ma dylemat ten ma.
V2.....sound of madness :twisted:

Awatar użytkownika
Visitor1230
Posty: 63
Rejestracja: ndz 23 lip, 2017
Quad:: Linhai 500 4x4

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: Visitor1230 » pn 31 lip, 2017

Robsson pisze: Powstaje odwieczny dylemat.... Kupować olej za 200 bańke i zmieniać co 3-4tkm czy za 80 i robić co 1000....

Znaczy kto ma dylemat ten ma.
Napewno to pierwsze.
oolsztyniak pisze:tym razem również wlałem motul 300v offroad - wydaje mi się to dobrą alternatywą dla jednak nie do końca znanych parametrów dla oleju XPS - nie sądzę aby motul mógł być gorszy.
To zalezy jeszcze jakie 300V. Mam na mysli SAE.

Awatar użytkownika
Ikar
Posty: 2449
Rejestracja: śr 10 paź, 2012
Quad:: Honda xxc
Imię: Artur

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: Ikar » pn 31 lip, 2017

Robert nic mi nie mów do Ktma wlewam co 5mtg nowy :D wychodzi właśnie 300km :)
Ozo Drapers Squad

Robsson
Posty: 935
Rejestracja: pn 25 sie, 2014
Quad:: canam

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: Robsson » pn 31 lip, 2017

Znam temat. Upalałem kiedyś EXC na rfs-ie pewien czas. Ale tam jest (w ECX 4T) przeliczeniowo 100KM lub więcej z litra, 1,25 l oleju w układzie i orka na wysokich często.


Visitor1230 ja wybieram to drugie ;)
V2.....sound of madness :twisted:

Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Posty: 4252
Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: oolsztyniak » wt 01 sie, 2017

Visitor1230 pisze:To zalezy jeszcze jakie 300V. Mam na mysli SAE.
Motul 5W40
Ikar pisze:Ja zmieniam co 2000 km na oleju nie powinno się oszczędzać ::)
Wszystko zależy jak te 2000 km się jeździło.
U mnie pokonanie 3212 km zajęło 71,4 mth.
Nie sądzę aby olej stracił coś ze swoich właściwości przy tym przebiegu a z racji, że głównie śmigam pierwszy w naszej ekipie to i oddycha powietrzem bezpyłowym :)
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.

Awatar użytkownika
Visitor1230
Posty: 63
Rejestracja: ndz 23 lip, 2017
Quad:: Linhai 500 4x4

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: Visitor1230 » wt 01 sie, 2017

oolsztyniak pisze:Motul 5W40
4T Off road... Bardzo dobry wybor w tej lepkosci SAE. Olej jest na bazie estrowej. Czyli powiedzmy duzo lepszy od wszelkiej masci hydrokrakow lub innych z dodatkiem bazy HC. O mineralach nie wspominajac. Optimum na palowanie. Taki olej na dnie tloka nie bedzie sie rozkladal na jakies laki i smoly co dzieje sie przy tanim minerale 10W cos tam. Nie zmieniaj jezeli sie sprawdzi na nic innego. Chyba ze trafi sie dobry 4T 0W40. Nawet nie grzebalem nigdzie czy sa takie wogole. Taki olej zminimalizuje darcia silnika w nierozgrzanym stanie zima. Jezdzenia na tanim minerale poza okresem docierania nie polecam.

Co do interwalu. Olej nalezy wymienic raz na rok bez wzgledu na przebieg. A 3 tysiace jakie zrobiles w mocno zapylonym srodowisku to tez optimum i tego bym sie trzymal i nie przeciagal takiego interwalu.

Jeszcze tak dla info. Jazda na wysokich obrotach gdy silnik daje z siebie wszystko majac dobrej klasy olej, nie jest tak niekorzystna i nie niszczy tak silnika jak zimny start zwlaszcza zimowy przy nie daj Boze jakims 20W60, czy 10W40, powaznym zapyleniu srodowiska czy permamentnym (sporadycznym )jezdzeniu na niedogrzanym silniku. Ale mi dlugie zdanie wyszlo :)

Co nieco wiem w tej materii to pozwolilem sie sobie pomadrowac. Moze sie komus przyda.

Pozdrawiam

Robsson
Posty: 935
Rejestracja: pn 25 sie, 2014
Quad:: canam

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: Robsson » wt 01 sie, 2017

Valvoline durablend 4T 10w40 - jak sie znasz to wyraź o tym opinię proszę. Bo kiedyś pytałem ale mało kto chyba używa....
V2.....sound of madness :twisted:

Awatar użytkownika
Ikar
Posty: 2449
Rejestracja: śr 10 paź, 2012
Quad:: Honda xxc
Imię: Artur

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: Ikar » wt 01 sie, 2017

Yamaszka nie pije 5100 motula
Ozo Drapers Squad

ODPOWIEDZ

Wróć do „Bombardier / Can-am”