Tego to nie wiem. A jak można przypalić przy normalnej jeździe?Ikar pisze: Nie przypaliłeś paska ?
Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
- Robson102
- Posty: 339
- Rejestracja: ndz 15 sty, 2017
- Quad:: Can Am Outlander 1000R MAX XT-P
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Wołów
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
Robert
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
Można,
- albo zbyt duże obciążenie na kołach i dobór nieodpowiedniego biegu
- albo zbyt wysoka temperatura w pasku spowodowana np. utrzymywaniem wysokiej prędkości przez dłuższy czas/niedrożnością układu powietrznego CVT...
- albo zbyt duże obciążenie na kołach i dobór nieodpowiedniego biegu
- albo zbyt wysoka temperatura w pasku spowodowana np. utrzymywaniem wysokiej prędkości przez dłuższy czas/niedrożnością układu powietrznego CVT...
Ozo Drapers Squad
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
Miałem to w Renegadzie. Moim zdaniem łożysko jednokierunkowe?Robson102 pisze:Od początku użytkowania mam dziwne wycie na postoju jak mam włączony neutral lub parking. Jak wrzucę jakikolwiek bieg, to jest cisza.
Przy ostatniej jeździe zauważyłem dokładnie taki sam objaw.Robson102 pisze: A od trzech dni przy łagodniejszym ruszaniu, chwilowo popiskuje, jakby jakiś luźny pasek. Jak już się jedzie, to nie piszczy.
Zastanawiałem się czy to wina mrozu i dlatego coś popiskiwało czy jakiś inny diabeł.
Jak wyjeżdżam z garażu gdzie jest około +22 stopnie nic nie piszczy, trochę pojeździłem po śniegu i przy ruszaniu pisk około 1-2 sekundy i cisza.
Od jakiegoś czasu nie jeździłem to nie wiem czy "problem" jest nadal czy minął.
Ale zajrzę do wariatora jak tam pasek wygląda.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
- Robson102
- Posty: 339
- Rejestracja: ndz 15 sty, 2017
- Quad:: Can Am Outlander 1000R MAX XT-P
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Wołów
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
Pierwsze odpada, bo nie mieszam biegami chyba, że w terenie (np. tor crossowy) powinno się jeździć na L.Ikar pisze: - albo zbyt duże obciążenie na kołach i dobór nieodpowiedniego biegu
- albo zbyt wysoka temperatura w pasku spowodowana np. utrzymywaniem wysokiej prędkości przez dłuższy czas/niedrożnością układu powietrznego CVT...
Powiem szczerze, że L używałem tylko do wjazdu na przyczepkę.
Jeżeli chodzi o drugi punkt, to miałem taką sytuację, że jechałem ok. 20km z prędkością 70-80 km/h. Ale nie non stop, chwilami było 40-50, a nawet 90 km/h.
Robert
- Robson102
- Posty: 339
- Rejestracja: ndz 15 sty, 2017
- Quad:: Can Am Outlander 1000R MAX XT-P
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Wołów
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
Łożysko w nowym sprzęcie?oolsztyniak pisze: Moim zdaniem łożysko jednokierunkowe?
W środę mam pierwszy przegląd w serwisie, zobaczymy co powiedzą.
Robert
- Kiler
- Posty: 492
- Rejestracja: ndz 01 kwie, 2007
- Quad:: OUTLANDER 1000 xtp
- Imię: MARIUSZ
- Lokalizacja: Słowik/Zgierz
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
To wycie to norma. Jak przestanie to będzie problem. Trzeba jeździć a nie szukać problemów,jak się rozleci to się dowiesz co było nie tak.
DIABLO TEAM ZGIERZ
- Robson102
- Posty: 339
- Rejestracja: ndz 15 sty, 2017
- Quad:: Can Am Outlander 1000R MAX XT-P
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Wołów
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
Tylko ja nie lubię czekać, aż się coś rozleci np. w środku lasu.Kiler pisze:jak się rozleci to się dowiesz co było nie tak.
Piszesz, że wycie to norma. A co to wyje? Teraz pytam z czystej ciekawości.
Jakby tak wyło w samochodzie, to byłby stan agonalny.
Robert
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
Lepiej problem wyeliminować przed jazdą niż później mieć problem żeby wrócić.Kiler pisze:To wycie to norma. Jak przestanie to będzie problem. Trzeba jeździć a nie szukać problemów,jak się rozleci to się dowiesz co było nie tak.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
- Kiler
- Posty: 492
- Rejestracja: ndz 01 kwie, 2007
- Quad:: OUTLANDER 1000 xtp
- Imię: MARIUSZ
- Lokalizacja: Słowik/Zgierz
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
Tam nie ma problemu to porostu can am i trzeba się do pewnych rzeczy przyzwyczaić.
Po jakimś czasie nawet tego nie zauważcie.
Po jakimś czasie nawet tego nie zauważcie.
DIABLO TEAM ZGIERZ
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
W skrócie ma wyć, ma stukać przy ruszaniu a zawias niedługo będzie skrzypiał, klasyk i norma w tym quadzie
Ozo Drapers Squad