Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Bombardier / Can-am
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Robson102
Posty: 339
Rejestracja: ndz 15 sty, 2017
Quad:: Can Am Outlander 1000R MAX XT-P
Imię: Robert
Lokalizacja: Wołów

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: Robson102 » ndz 05 mar, 2017

Ikar pisze: Nie przypaliłeś paska ?
Tego to nie wiem. A jak można przypalić przy normalnej jeździe?
Robert

Awatar użytkownika
Ikar
Posty: 2449
Rejestracja: śr 10 paź, 2012
Quad:: Honda xxc
Imię: Artur

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: Ikar » ndz 05 mar, 2017

Można,

- albo zbyt duże obciążenie na kołach i dobór nieodpowiedniego biegu
- albo zbyt wysoka temperatura w pasku spowodowana np. utrzymywaniem wysokiej prędkości przez dłuższy czas/niedrożnością układu powietrznego CVT...
Ozo Drapers Squad

Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Posty: 4252
Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: oolsztyniak » ndz 05 mar, 2017

Robson102 pisze:Od początku użytkowania mam dziwne wycie na postoju jak mam włączony neutral lub parking. Jak wrzucę jakikolwiek bieg, to jest cisza.
Miałem to w Renegadzie. Moim zdaniem łożysko jednokierunkowe?
Robson102 pisze: A od trzech dni przy łagodniejszym ruszaniu, chwilowo popiskuje, jakby jakiś luźny pasek. Jak już się jedzie, to nie piszczy.
Przy ostatniej jeździe zauważyłem dokładnie taki sam objaw.
Zastanawiałem się czy to wina mrozu i dlatego coś popiskiwało czy jakiś inny diabeł.
Jak wyjeżdżam z garażu gdzie jest około +22 stopnie nic nie piszczy, trochę pojeździłem po śniegu i przy ruszaniu pisk około 1-2 sekundy i cisza.

Od jakiegoś czasu nie jeździłem to nie wiem czy "problem" jest nadal czy minął.
Ale zajrzę do wariatora jak tam pasek wygląda.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.

Awatar użytkownika
Robson102
Posty: 339
Rejestracja: ndz 15 sty, 2017
Quad:: Can Am Outlander 1000R MAX XT-P
Imię: Robert
Lokalizacja: Wołów

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: Robson102 » ndz 05 mar, 2017

Ikar pisze: - albo zbyt duże obciążenie na kołach i dobór nieodpowiedniego biegu
- albo zbyt wysoka temperatura w pasku spowodowana np. utrzymywaniem wysokiej prędkości przez dłuższy czas/niedrożnością układu powietrznego CVT...
Pierwsze odpada, bo nie mieszam biegami chyba, że w terenie (np. tor crossowy) powinno się jeździć na L.
Powiem szczerze, że L używałem tylko do wjazdu na przyczepkę.

Jeżeli chodzi o drugi punkt, to miałem taką sytuację, że jechałem ok. 20km z prędkością 70-80 km/h. Ale nie non stop, chwilami było 40-50, a nawet 90 km/h.
Robert

Awatar użytkownika
Robson102
Posty: 339
Rejestracja: ndz 15 sty, 2017
Quad:: Can Am Outlander 1000R MAX XT-P
Imię: Robert
Lokalizacja: Wołów

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: Robson102 » ndz 05 mar, 2017

oolsztyniak pisze: Moim zdaniem łożysko jednokierunkowe?
Łożysko w nowym sprzęcie? :shock:

W środę mam pierwszy przegląd w serwisie, zobaczymy co powiedzą.
Robert

Awatar użytkownika
Kiler
Posty: 492
Rejestracja: ndz 01 kwie, 2007
Quad:: OUTLANDER 1000 xtp
Imię: MARIUSZ
Lokalizacja: Słowik/Zgierz

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: Kiler » ndz 05 mar, 2017

To wycie to norma. Jak przestanie to będzie problem. Trzeba jeździć a nie szukać problemów,jak się rozleci to się dowiesz co było nie tak.
DIABLO TEAM ZGIERZ

Awatar użytkownika
Robson102
Posty: 339
Rejestracja: ndz 15 sty, 2017
Quad:: Can Am Outlander 1000R MAX XT-P
Imię: Robert
Lokalizacja: Wołów

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: Robson102 » ndz 05 mar, 2017

Kiler pisze:jak się rozleci to się dowiesz co było nie tak.
Tylko ja nie lubię czekać, aż się coś rozleci np. w środku lasu.

Piszesz, że wycie to norma. A co to wyje? Teraz pytam z czystej ciekawości.
Jakby tak wyło w samochodzie, to byłby stan agonalny.
Robert

Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Posty: 4252
Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: oolsztyniak » ndz 05 mar, 2017

Kiler pisze:To wycie to norma. Jak przestanie to będzie problem. Trzeba jeździć a nie szukać problemów,jak się rozleci to się dowiesz co było nie tak.
Lepiej problem wyeliminować przed jazdą niż później mieć problem żeby wrócić.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.

Awatar użytkownika
Kiler
Posty: 492
Rejestracja: ndz 01 kwie, 2007
Quad:: OUTLANDER 1000 xtp
Imię: MARIUSZ
Lokalizacja: Słowik/Zgierz

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: Kiler » ndz 05 mar, 2017

Tam nie ma problemu to porostu can am i trzeba się do pewnych rzeczy przyzwyczaić.
Po jakimś czasie nawet tego nie zauważcie.
DIABLO TEAM ZGIERZ

Awatar użytkownika
Ikar
Posty: 2449
Rejestracja: śr 10 paź, 2012
Quad:: Honda xxc
Imię: Artur

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: Ikar » pn 06 mar, 2017

W skrócie ma wyć, ma stukać przy ruszaniu a zawias niedługo będzie skrzypiał, klasyk i norma w tym quadzie :)
Ozo Drapers Squad

ODPOWIEDZ

Wróć do „Bombardier / Can-am”