Can-Am 400

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Bombardier / Can-am
grot
Posty: 209
Rejestracja: czw 08 lut, 2007

Can-Am 400

Post autor: grot » pt 09 mar, 2007

Proszę o opinie na temat tego sprzętu. Uprzedzając - przeczytałem wszystko na forum i test zamieszczony na atvpolska też ale cały czas brak mi opini posiadaczy quada.
Jak wygląda awaryjność sprzętu, jak jakość wykonania i jak wygląda dostępność serwisu i części.
Co do samej jazdy to na forum tylko pozytwne opinie więc chyba jest ok.
I jeszcze jedno jak spisuje się system Visco-lock - tylko Can-Am go używa.

Awatar użytkownika
Krzysztof Wronowski
Posty: 1339
Rejestracja: pn 29 sie, 2005
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krzysztof Wronowski » pt 09 mar, 2007

Po co gadać , zapraszam do przetestowania tego pojazdu , mamy go zarówno w wersji krótkiej jak i max.
3fun - bo quady są naszą pasją

grot
Posty: 209
Rejestracja: czw 08 lut, 2007

Post autor: grot » pt 09 mar, 2007

Dzięki Krzysztof ale wiesz ile mam kasy i na nowego mnie nie stać. Myślałem ,że kupno quada to prosta sprawa a walcze z tym juz drugi miesiąc i końca nie widać. Z salonu za drogo aj ak już znalazłem fajny sprzęt w dobrej cenie to okaząło się ,że sprzedawca robi mnie w chu...
Teraz wiem dlaczego Kymco tak dobrze się sprzedaje - idziesz, kupujesz, rejestrujesz i po trzech dniach masz gada u siebie za przyzwoite pieniądze.

Awatar użytkownika
Krzysztof Wronowski
Posty: 1339
Rejestracja: pn 29 sie, 2005
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krzysztof Wronowski » pt 09 mar, 2007

Lepiej podeprzeć się małym kredytem i iść grubo , Kymco OK ale nie dla wymagających...
3fun - bo quady są naszą pasją

Awatar użytkownika
prezziguzzi
Posty: 2851
Rejestracja: wt 28 lis, 2006
Lokalizacja: Józefów koło Otwocka
Kontakt:

Post autor: prezziguzzi » pt 09 mar, 2007

popieram, kymco dla nic nie wiedzącyh hi hi zaraz mnie zlinczują

bierz porządną fure bo to są olbrzymie różnice :wink:
.:GALEON:.

grot
Posty: 209
Rejestracja: czw 08 lut, 2007

Post autor: grot » pt 09 mar, 2007

Latwo powiedzieć, ale na nowego przyzwoitego gada tzreba wydac straszną kasę a ja nie moge przekroczyć 30.000 i koniec dyskusji inaczej nie mam po co do domu wracać.
Więc co zostaje :
- Eiger -fajny ale konstrukcja ma juz chyba 100 lat
- Kymco - bez komentarza
- Hawkey - fajny ale dla strasznie mały
i to tyle.
Dodam tylko, że bez rejestracji nie biorę.
A wracając do Can-Am to warto brac tą używke czy nie: przebieg 900 mil, 2006 rok około 20000?

Awatar użytkownika
Krzysztof Wronowski
Posty: 1339
Rejestracja: pn 29 sie, 2005
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krzysztof Wronowski » pt 09 mar, 2007

Can Am jak to amerykaniec - kapryśny , ujowo wykonany ale za to bardzo komfortowy.
400 zalewa notorycznie świecę w każdym egzemplażu jaki znam . Mocą nie grzeszy ale konsumuje w miarę przyzwoicie, po jeździe w błocie kaprysi elektryka. Brak blokady i porządnego hebla .
3fun - bo quady są naszą pasją

Awatar użytkownika
Krzysztof Wronowski
Posty: 1339
Rejestracja: pn 29 sie, 2005
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krzysztof Wronowski » pt 09 mar, 2007

By Cię wkurzyć podam ceny wyprzedazy rocznika 2006 , nowe z 2 letnią gwarancją :

Kawasaki KVF 650 - 29900 PLN
Kawasaki KVF 750 - 33900 PLN !!!
3fun - bo quady są naszą pasją

grot
Posty: 209
Rejestracja: czw 08 lut, 2007

Post autor: grot » pt 09 mar, 2007

Kawa 650 to jest ta bez niezaleznego zawieszenia z tyłu?
Krzysztof jeśli sprzedaż mi ja z możliwością rejestracji za 30 tys to ja zaczynam szukac Twojego telefonu- to byłaby ciekawa oferta.

Awatar użytkownika
Krzysztof Wronowski
Posty: 1339
Rejestracja: pn 29 sie, 2005
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krzysztof Wronowski » pt 09 mar, 2007

Jedyna opcja jest taka by sprzedać maszynę zaprzyjaźnionej firmie za granicę , a następnie kupić od niej i jako import jednostkowy w pełnym majestacie prawa zarejestrować ...;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Bombardier / Can-am”